abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36352402
People, gisteren heb ik een pot Murray's Superior gekocht om lekker in m'n haren te smeren, maar ik bak er nog niet veel van. Hoe gebruiken jullie Murray's? Is het echt een styling-product of is het alleen handig om onhandelbare haren in plooi te krijgen? Moet ik het gewoon bij m'n potje Studio Line wax houden om m'n haar overeind te krijgen?

En foto's graag!

All photo's taken with the Canon A60 - Enjoy the little pleasures in life!
pi_36352462
Brrrr... vreselijk spul. Drie keer wassen met Dreft en je haar is nog steeds vet.
It is your friends who make your world!
pi_36352814
lol, inderdaad, volgens mij staat driekwart van de verkochtte blikjes bijna ongebruikt in de kast. (die van mij ook.) Het is al een ramp om het van je handen af te krijgen, en je haar dus nog veel meer.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:53:40 #4
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_36353015
tis de bedoeling dat je het insmeert
dan gaat douchen en dan styleert
geloof ik
zo doe ik t iig
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_36353138
als je het te vaak en lange tijd gebruikt krijg je er haaruitval van, dus pas op!
maar je moet het in je haar smeren met warme handen, of het spul wat opwarmen
And then there were syntax-errors
pi_36353166
Krakers wax, als je je haar naar de pest wilt hebben moet je dat gebruiken.....
pi_36353528
Doen jullie er veel in?
All photo's taken with the Canon A60 - Enjoy the little pleasures in life!
pi_36354015
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:00 schreef UberPhreak het volgende:
als je het te vaak en lange tijd gebruikt krijg je er haaruitval van, dus pas op!
Onzin!
Keigoed spul, het staat absoluut niet ongebruikt in de kast hier .
pi_36469736
ik gebruik het al jaren en ik heb echt geen kale kop
De truuk is om het goed warm uit te smeren én niet teveel doen. Uiteraard zijn er dagen dat je haar gewoon niet goed wíl zitten en dat je dan ff meer doet maargoed...dan was je je kop maar een keer extra
Als ik onder de douche vandaan kom, is de wax vaak al wat zacht (ligt op een plankie naast de douche) en dan is het lekker goed te smeren (vingertop(je)) is voldoende!
Om het van je handen af te krijgen is een hele simpele oplossing voor:
Zorg dat je je handen wast met zeep, maar dat er dus nog wat zeep op je handen zit (dus niet proberen je handen helemaal schoon te wassen!) en pak dan een handoek en wrijf daar je klauwen goed mee af. Vaak is dan het meeste er wel vanaf, zo niet was je je handen nog een keer.
En was je kop met dikke sjampoo niet dat dunne troep anders krijg je dus wel dat vette wat erin blijft voor 3 dagen
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_36475331
Inderdaad rotzooi.

Niet zo erg als de bysonkit die ik een keer in iemands shampoflacon heb gegoten
You don't need a weather man
To know which way the wind blows
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:33:18 #11
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_36477451
eerst heet water in doen, even op de kachel zetten of een fohn er boven houden
dan is het lekker soepel en gaat het prima
en vooral niet teveel

oh zelf gebruik ik het niet trouwens
vriendlief wel
an urge to help mankind overcomes me
pi_36484037
Zorg dat je haar nog een beetje "klammig" is als je het aanbrengt, het moet nog niet droog zijn. Doe een vingertop murrays in je handpalm, en wrijf met twee handen over elkaar, op hoge snelheid. Je handen mogen best warm worden Breng nu eerst de wax aan over al je haar, door gewoon je handen door je haren te halen. Als het in je haar zit: stylen maar! Chr1st1aan heeft de perfecte handenwastip.
pi_36486690
Eerst gebruikte ik de good old Murrays, maar die vond ik toch wat te stevig. Daarna ben ik Palmer's Coconut oil gaan gebruiken:

Dat werkt opzich goed, ruikt bovendien heerlijk. Maar bij de drogist vaak uitverkocht en heb daarom bij de toko nu Murrays super light gekocht (3 potjes). Ze zijn ongeveer hetzelfde als Palmer's.

Can't be stopped
pi_36486713
In de trein zie je altijd wie het gebruikt
pi_36486750
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:02 schreef Juninho het volgende:
Eerst gebruikte ik de good old Murrays, maar die vond ik toch wat te stevig. Daarna ben ik Palmer's Coconut oil gaan gebruiken:

[afbeelding]

Dat werkt opzich goed, ruikt bovendien heerlijk. Maar bij de drogist vaak uitverkocht en heb daarom bij de toko nu Murrays super light gekocht (3 potjes). Ze zijn ongeveer hetzelfde als Palmer's.

[afbeelding]
Stinkt die murray's super ligt ook naar kokos?
pi_36487615
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:05 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Stinkt die murray's super ligt ook naar kokos?
Yep..
Can't be stopped
pi_36487647
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:42 schreef Juninho het volgende:

[..]

Yep..
Tnx. Weet ik dat dat niks voor mij is .
pi_36487808
Ik vind het wel lekker ruiken
Can't be stopped
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:54:17 #19
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36487922
Verschrikkelijk...mannen die daarmee hun haar boetseren...er blijft allemaal stof en ranzigheid in hangen en even met je hand door iemands haar , resulteert in een vieze poot.

Geen grotere afknapper dan dat
pi_36488006
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:54 schreef SHE het volgende:
Verschrikkelijk...mannen die daarmee hun haar boetseren...er blijft allemaal stof en ranzigheid in hangen en even met je hand door iemands haar , resulteert in een vieze poot.

Geen grotere afknapper dan dat
En ze maken de ramen vies van de trein!
Ik gebruik het niet hoor SHE
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:30:17 #21
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36488825
Dan is het goed Tonks, anders ben ik niet meer op jou
pi_36488855
He SHE ik heb grote potte gel van de supermarkt! Die groene! Mogen die wel?
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:36:35 #23
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36489020
Zolang je er maar niet zoveel insmeert dat het op beton lijkt...dat verafschuw ik ook

Tip van flip, voor de man die er au naturelle niet uit ziet:

MOULDING MUD van Sebastian
Deze frisse, doch sterke wax/boetseerklei maakt het haar niet vet, niet hard maar bied wel genoeg steun aan slechtzittende haartjes.
Elke man moet dit in zijn badkamer hebben staan en elk ander rommeltje afzweren.
Je haar blijft zitten, gaat gezond glanzen en niet spiegelen zoals dat met die overige waxjes doet en je wast het zo uit, maar blijft met regen wel handelbaar.

Het kost ietsie meer, maar je hebt er lang plezier van..en allerbelangrijkst: wij vrouwen hoeven dan niet meer naar je te wijzen en te gniffelen.

Weg met die sonic the hedgehog looks...ze zijn man onterend !
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:20:46 #24
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_36490225
Ik gebruik ook die Murrays troep het is echt een drama om uit je haar te krijgen (zeker als het wat dikker en langer is zoals het momenteel bij mij is ) murrays light heb je overigens weinig aan daar kan je totaal niks mee omhoog krijgen maar ja dikke pluspunt van murrays is dat mn haar wel blijft zitten zoals ik het wil hebben
pi_36494725
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef SHE het volgende:
Zolang je er maar niet zoveel insmeert dat het op beton lijkt...dat verafschuw ik ook

Tip van flip, voor de man die er au naturelle niet uit ziet:

MOULDING MUD van Sebastian
Deze frisse, doch sterke wax/boetseerklei maakt het haar niet vet, niet hard maar bied wel genoeg steun aan slechtzittende haartjes.
Elke man moet dit in zijn badkamer hebben staan en elk ander rommeltje afzweren.
Je haar blijft zitten, gaat gezond glanzen en niet spiegelen zoals dat met die overige waxjes doet en je wast het zo uit, maar blijft met regen wel handelbaar.

Het kost ietsie meer, maar je hebt er lang plezier van..en allerbelangrijkst: wij vrouwen hoeven dan niet meer naar je te wijzen en te gniffelen.

Weg met die sonic the hedgehog looks...ze zijn man onterend !
27,00¤

Gewoon niet teveel murray's doen heb je ook niet die vette look. Het plakt alleen wel ja das minder..maargoed je mot maar met je poten van andermans hoofd blijven
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')