quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef neggix het volgende:
Iets wat ik denk maar geen idee of het waar is, en een stukje spoiler.Dat dacht ik ook eerst, maar ja het is nog niet bekend ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The OC Amerika Deel 4!
Postte ik al.
CDP heeft een spoiler van de finale afl gepost. Zijn link wijst naar de spoiler.quote:
Ohw het gaat dan zeker overquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
CDP heeft een spoiler van de finale afl gepost. Zijn link wijst naar de spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
Ja, maar mijn spoiler en de zijne zijn toch verschillendquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
CDP heeft een spoiler van de finale afl gepost. Zijn link wijst naar de spoiler.
ik heb hem echt nadat ik had gepost dat hij t niet deed gevonden.quote:
Ik heb m nuquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:24 schreef Doezelhaar het volgende:
Heb hem ook gevonden..
Edit: hij moet duidelijk nog op gang komen...![]()
Ja maar mijn spoiler was dus al eerder gepost en was als verduidelijking op de spoiler/roddels die jullie posttenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, maar mijn spoiler en de zijne zijn toch verschillendOf lees ik het verkeerd
-edit- Idd. 3x22 is uit
Mindreading..quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:04 schreef NAF_NAF het volgende:
-edit-
je had mijn advies al opgevolgd voordat ik je het had gegeven![]()
Hoe kan het kind bruin haar hebben terwijl Theresa en Eddie beide zwart haar hebbenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zullen we 't vanaf nu terug over de inhoud van de serie hebben (personages! plotlijnen! intriges!) en ophouden over waar en hoe snel?
Bedankt.
Kusjes van uw mod-team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |