Ik dacht al, zit die man nu ook al op kantoor op zaterdagochtend 7 uur?quote:Op zaterdag 1 april 2006 07:18 schreef Spooky4u het volgende:
Dankzij mijn lieftallige zoontje heb ik zojuist de complete F1 kwali kunnen zien, de schat![]()
Ga jeugdleider worden bij de plaatselijke VV! 5 minuutjes in de frisse lucht op een voetbalveld en de kater is compleet verdwenen.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:13 schreef pfaf het volgende:
Een goede 1 april-grap! Zowaar!
WAT zielig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:47 schreef zjroentje het volgende:
Fuck man, spier in m'n rechteronderarm ontstoken inclusief een hoop vocht erin. Kan er bijna geen zak mee.
Dank je.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 08:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Zit ik hier dan met m'n mitella, alles met links te doen. En het leukste is nog dat ik deze week tentamens heb.![]()
En van die ontstekingsremmers wordt ik ook niet vrolijk ...
Alles met links hè!quote:
Eventjes, maar ben om 11 uur al vertrokken naar Dieka.quote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef Dos37 het volgende:
Pfaf was je gistern nog int cafe in Nam
Ja we zijn bij de brink geweest tot half 1 en toen naar de 'n Eschquote:Op zondag 2 april 2006 13:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Eventjes, maar ben om 11 uur al vertrokken naar Dieka.Hoezo? Was jij in m'n 2e huis?
(1e huis eigenlijk.)
Toernooiwinstquote:Op zondag 2 april 2006 03:59 schreef XL het volgende:
Ik voorspel morgen weer die kater....
Kutkat, maar hij kan wel tennissen. Om 14:00 de finale!
quote:Op zondag 2 april 2006 15:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja we zijn bij de brink geweest tot half 1 en toen naar de 'n Esch
Ja Matthieu had gevoetbald tegen den Ham 4 en daarna een grote mond gehad dat ie naar de Brink zou komen en ik wou wel mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |