Ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:51 schreef -pinguin- het volgende:
mag je op de wallen filmen of in een andere straat met ramen
Nee hoor.quote:of krijg je dan een pooier achter je aan
in een andere straat met ramen is geen enkel probleem, denk ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:51 schreef -pinguin- het volgende:
mag je op de wallen filmen of in een andere straat met ramen of krijg je dan een pooier achter je aan
Ervaring?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:53 schreef tonks het volgende:
Ja. die krijg je dan achter je aan.
Die prostituees gaan zelf achter je aan op hun naaldhakken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:51 schreef -pinguin- het volgende:
mag je op de wallen filmen of in een andere straat met ramen of krijg je dan een pooier achter je aan
Wat een ondoordachte ende tevens iq-loze reactie zeg.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die prostituees gaan zelf achter je aan op hun naaldhakken.
En als ze je te pakken krijgen slaan ze puntjes in je hoofd.![]()
Ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als er iemand loopt te filmen.
En wat dacht je van die hoerenlopers? Die willen helemaal niet 'gezien' worden.
Drugsdealers moet je ook in hun waarde laten, knul.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:33 schreef Camplo het volgende:
Maat van mij schold eens een hoer uit. Toen had zo'n negerinnen hoer een grote bek terug. Schold ik terug, en toen kwam er opeens een dikke gast met een leren jas en een soort houten staaf. Toen was ik dus mooi wel weg.
Ik zal er niet filmen als ik jou was.
Jah ik denk de pooier heb een hermelijnen bontjas, en een roze muts met veren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:34 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Drugsdealers moet je ook in hun waarde laten, knul.![]()
JaJa, ik weet al waar je aan denkt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:19 schreef B-Fifty-Two het volgende:
als ze maar zo nat als die spaanse is
Hoezo?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:31 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wat een ondoordachte ende tevens iq-loze reactie zeg.![]()
? snap je opmerking echt niet en ja ik zou angelina jolie wel neuken voor 25 euroquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:40 schreef Hyperdude het volgende:
Waarom zou je hoeren gaan filmen?
Je gaat toch ook niet Angelina Jolie neuken voor ¤25
(Of vul zelf willekeurig lekker Hollywoodsletje in)
Als ze 25 euro ervoor wil betalen zou je wel gek zijn om te weigeren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:01 schreef Pumatje het volgende:
[..]
? snap je opmerking echt niet en ja ik zou angelina jolie wel neuken voor 25 euro
En de prostituees zijn ook openbaar terrein? Er bestaat ook nog zoiets als portetrecht en privacy.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:37 schreef rudedeltadude het volgende:
als je vanaf straat filmt mag je gewoon filmen. dat is namelijk openbaar terrein
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah ik denk de pooier heb een hermelijnen bontjas, en een roze muts met veren.
go polaroidquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Als ze 25 euro ervoor wil betalen zou je wel gek zijn om te weigeren.
Vergeet dan niet foto's te maken.
De pooier komt achter je aanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:51 schreef -pinguin- het volgende:
Ook niet met balkjes?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:23 schreef NeoPhythe het volgende:
ik heb nog een foto van mezelf voor eem paar van die ramen , dus het mag gewoon
( en NEE ik ga um niet posten )
Zo zou je het kunnen bekijken jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:34 schreef Q. het volgende:
[..]
En de prostituees zijn ook openbaar terrein?
14.gif ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:41 schreef Jo0Lz het volgende:
Als je het geprobeerd hebt, plaats je je filmpje, inclusief knokpartij dan effe hier?
14.gif.
Je kan ze beter zien als een tolweg, zoals je in frankrijk hebt.. Openbaar, maar je moet wel betalen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:06 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen bekijken ja![]()
\quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:41 schreef Jo0Lz het volgende:
Als je het geprobeerd hebt, plaats je je filmpje, inclusief knokpartij dan effe hier?
14.gif.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |