Ja, na 135 jaar voor het eerst een live-album uitbrengen. Wat een schandequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:54 schreef Djaser het volgende:
Wat een trieste manier om even snel geld te verdienen op wat matige live nummers.
Nee het is geen gewoon live album, het is wat oude troep dat ze op een cd gooien.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, na 135 jaar voor het eerst een live-album uitbrengen. Wat een schande![]()
En die MOET je ook verplicht kopen ofzo volgens jou?quote:
Omdat ik korn wel goed vindt, maar dit is zo'n commercieel geldkloppertje...quote:Op zondag 26 maart 2006 16:54 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
En die MOET je ook verplicht kopen ofzo volgens jou?
En waarom post je dit eigenlijk als je het toch niks aan vindt?
Dat wal iig wel het goede momentquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:23 schreef Roellio het volgende:
KoRn
Na Life is Peachy ben ik maar afgehaakt.
Er zijn wel meer dingen waar je Korn aan kan herkennenquote:Op zondag 6 mei 2007 15:55 schreef Serious_Sven het volgende:
Dat is inderdaad de basgitaar.
Dat is waar je Korn aan kan herkennen
voor als je t nog niet zeker wist, inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2007 15:58 schreef Hanstin het volgende:
als er nu nog meer mensen zouden komen met
dat is de basgitaar denk ik
dan zou het helemaal geweldig zijn
en hier is de kennerquote:Op zondag 6 mei 2007 18:46 schreef -td6d- het volgende:
Ze hebben de basgitaar altijd samengetuned met de bassdrum van het drumstel (laatste albums niet meer volgens mij maargoed)
Als je gewoon naar het eerste album luisterd..quote:Op maandag 7 mei 2007 14:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Is er ook een bron die dat bevestigd? Ik zie het nut er niet zo van in om de bas samen te tunen met de bassdrum. Lijkt me ook erg lastig spelen.
Die intro is van Dead Bodies Everywherequote:Op maandag 7 mei 2007 17:28 schreef Haunter het volgende:
Hier een live-versie van Got The Life waar je het echt goed kunt horen btw..
Dat mocht ook wel zeg..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:07 schreef VisStick het volgende:
Uiteraard staat ie nu al in zijn geheel op internet en als ik de reviews mag geloven is dit nieuwe album weer een grote stap in de goede richting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |