[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b] [..] Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken. U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
Op zaterdag 25 maart 2006 18:06 schreef Rapaille het volgende: Ik heb vandaag dezelfde poster binnen gekregen (maandag) jarig maar heb nog niet gekeken.
Ja, die pressies ken ik ook. Paar jaar nu bij T-mobile en elk jaar trouw een kadootje.
Op de foto 2 jaren van de 3, vorig jaar een opblaas "Hoera" (met de A) en het jaar daarvoor een zak ballonnen. Kan me niet herinneren wat het jaar daarvoor was.
Opvallend is wel dat T-mobile tot dit jaar in ieder geval iets had met blazen.....
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||- Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende: het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.