Okeee... dus niet janken als men je een fascist noemt..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:27 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dank je wel voor dit compliment![]()
Alleen domme rechtse mensen of fascistoide rechtsen zien mij als communist.quote:Niet gaan janken dus als mensen je als een communist zien, baardmans.
Appel!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:39 schreef Bluesdude het volgende:
Slap gezanik van een dronken aardbei
Oprotpremies of dwang?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:00 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Een actief remigratiebeleid invoeren
Heeft repressie tegen een geloof ooit echt geholpen? Gaan Moslims dan niet in schuilkerken bijeenkomen om dingen te prediken die je niet meer kunt controleren? En wat doe je met mensen die weigeren hun moslimgeloof op te geven?quote:en zware repressie jegens islamitische zaken. Dus verbod op moskeen, sloop huidige moskeen etc. Misschien zelfs wel een verbod op de islam an sich als zijnde een staatsondermijnende haatideologie, zoals Duitsland het nazisme verboden heeft dus![]()
Eerst oprotpremies, daarna dwang.quote:
Marokko aanvallen en alsnog daar dumpen.quote:En wat doe je met bekeerlingen en mensen die alleen een Nederlands paspoort hebben?
Links non-argument: dan kan je wel niets gaan verbieden omdat 'je het niet kunt controleren'.quote:Heeft repressie tegen een geloof ooit echt geholpen? Gaan Moslims dan niet in schuilkerken bijeenkomen om dingen te prediken die je niet meer kunt controleren?
ZIe 1 en 2.quote:En wat doe je met mensen die weigeren hun moslimgeloof op te geven?
Leuk voor je. Zoek je ook al lang een serieuze relatie, ja zeker?quote:
En wat doe je met mensen die vervolgens terugkeren?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:43 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Eerst oprotpremies, daarna dwang.
Marokko aanvallen en alsnog daar dumpen.
[..]
Met offtopic ongein wil je fascistische neigingen verbergen ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:44 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Leuk voor je. Zoek je ook al lang een serieuze relatie, ja zeker?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
En wat doe je met mensen die vervolgens terugkeren?
Ja, ik ben als de dood dat je me doorkrijgt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Met offtopic ongein wil je fascistische neigingen verbergen ?
Nee, een linkse dictatuur ala Bluesdude. Aangezien het communisme ook alle religies verbood zou je dat toch aan moeten spreken.quote:Wees een vent en zeg dan wat je echt wilt over bijv de politieke democratie.
Democratie afschaffen en een rechtse dictatuur a la Mussolini instellen ?
Is dat wat je echt wilt?
En je wilt de miljoen moslims die dan in Nederland zijn één voor één executeren met dat ding?quote:
Oh nee, je hebt me door. Wat nu? Wat nu?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Laf antwoord.
Zeg dan ronduit : afknallen, vermoorden..
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
En je wilt de miljoen moslims die dan in Nederland zijn één voor één executeren met dat ding?
En wat doe je met mensen die zich formeel geen moslims noemen maar het stiekem toch zijn? Hoe kom je daar achter en wat doe je met ze?
Nog steeds een laf ontwijkend antwoord.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:49 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Nee, een linkse dictatuur ala Bluesdude. Aangezien het communisme ook alle religies verbood zou je dat toch aan moeten spreken.
dat je een schoft ben , bijv..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:50 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Oh nee, je hebt me door. Wat nu? Wat nu?
Oei, je doet me pijn. Mag je dit wel roepen van moeder de vrouw?Of die real-doll die daar voor door moet gaan.quote:
Hmm, Mussolini was eigenlijk links he?quote:Maar ik mag je gerust fascist noemen... dat zie je als een compliment ?
Kom... wees nu een echte vent en zeg ronduit of je wel of niet een rechtse dictatuur wil a la Mussolini
Zo ben je aan het draaikonten.
Ja! Allemaal verdomme!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus je wilt elke Nederlander jaarlijks door de leugendetector halen?
Och ja, krijgen we die lafjes afgbakken soufflé van een argument weer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:57 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Hmm, Mussolini was eigenlijk links he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |