Dat ligt eraan, maar meestal rond de leeftijd waarop het verval definitief inzet (~25jr)quote:
Dat pleit voor jequote:En ik ben overigens de uitzondering die de regel bevestigd.
Ligt eraan, maar verven is best okee. Met verkloten bedoel ik meer rare kapsels met permanent enzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:28 schreef Liejannuh het volgende:
Wat is trouwens beter in jouw optiek? Grijs haar of verven?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:44 schreef _Boo_ het volgende:
Op een bepaalde leeftijd kan je gewoon echt niet meer met lang haar rondlopen. Dat is alleen niet rond de 25 maar eerder rond de 40/50.
Je ziet het vaak wel gebeuren; zeker wanneer die vrouwen kinderen krijgen: Haar eraf, want is makkelijker te onderhouden en in model te brengen etc. zegt maar.. Dat het vaak afschuwelijk eruit ziet schijnt ze niet zo veel uit te maken..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]Wat een búllshit!! Dus lang haar mag alleen bij jonge meisjes en kort haar alleen bij oudere vrouwen? Van welke planeet kom jij
![]()
geen milfsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:44 schreef electricity het volgende:
van die moeders met kortgeknipt haar![]()
![]()
bah bah bah wat een ranzige wijven zijn dat toch vaak.
Dat is het overschakelen naar kloek-mode.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:44 schreef electricity het volgende:
van die moeders met kortgeknipt haar![]()
![]()
bah bah bah wat een ranzige wijven zijn dat toch vaak.
omdat het geen gezicht is om een oud besje te zien met loshangend lang haar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]Wat een búllshit!! Dus lang haar mag alleen bij jonge meisjes en kort haar alleen bij oudere vrouwen? Van welke planeet kom jij
![]()
Ik heb altijd diep respect voor vrouwen die tot op oudere leeftijd lang haar hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:47 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je ziet het vaak wel gebeuren; zeker wanneer die vrouwen kinderen krijgen: Haar eraf, want is makkelijker te onderhouden en in model te brengen etc. zegt maar.. Dat het vaak afschuwelijk eruit ziet schijnt ze niet zo veel uit te maken..
die vrouwen verdienen het om gedumpt te worden, al was het maar om de verhoudingen weer op scherp te zetten. precies hetzelfde als zowel mannen en vrouwen die ieder jaar 3kg aankomen, en dus op die leeftijd ronduit afzichtelijk zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
geen milfsMet kort haar maken ze zichzelf direct onaantrekkelijk voor de liefdesmarkt.
Net alsof ze willen zeggen: nu ben ik moeder en dus vrouw-af, dus moet ik m'n haar kortknippen, afzichtelijke kleren aantrekken, want mijn andere rol, die van vrouw, doet er niet meer toe nu ik eenmaal moeder ben![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:46 schreef Viking84 het volgende:
![]()
een varkentjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:49 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind het ook zonde als vrouwen echt kort haar hebben.
Ik ben het met _Boo_ eens dat op een gegeven moment echt lang haar niet meer kan, maar zoiets als dit toch wel:
[afbeelding]
Ok, daar kan ik inkomenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:48 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
omdat het geen gezicht is om een oud besje te zien met loshangend lang haar.
je haar wordt nou eenmaal van mindere kwaliteit als je ouder bent. minder dik, de kleur verdwijnt, het hangt in pieken enzovoort. het staat gewoon niet verzorgd
Ook bij mannen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb altijd diep respect voor vrouwen die tot op oudere leeftijd lang haar hebbenLang haar werkt betoverend op mij
Zo kan ik zelfs iemand van in de 60 aantrekkelijk vinden, als ze maar mooi vrouwelijk lang haar heeft
AAAARRRRGGGHHH IK BEN OPEENS BLINDquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:49 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben het met _Boo_ eens dat op een gegeven moment echt lang haar niet meer kan, maar zoiets als dit toch wel:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:54 schreef SeLang het volgende:
Als je 80 bent en je wilt het niet meer los laten hangen dan kun je het altijd nog op een stijlvolle manier opsteken (nee, geen oubollig oma-knotje). Dan ziet het er nog steeds mooi, stijlvol en vrouwelijk uit.
nee bij mannen vind ik het vies. En grijs lang haar vind ik sowieso viesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ook bij mannen?![]()
![]()
Lang haar staat vaker mooi bij vrouwen dan kort haar; hoewel sommige vrouwen echt een 'kort haar hoofd'hebben; en datstaat bij hen.
maar topicontwikkeling heb je niet altijd in de hand helaasquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:54 schreef SeLang het volgende:
Maar dit topic ging niet over bejaarden maar over vrouwen die net over hun piek heen zijn en zelf hun haar verpesten terwijl het nog steeds mooi was.
van de übermenschtheorie ben ik geen aanhangerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, daar kan ik inkomenMaar dat is niet direct voor iedereen zo. Ken nog genoeg vrouwen op leeftijd (dan spreken we over een jaar of 50) die mooi lang haar hebben en het ook niet zouden moeten afknippen.
Wat wel opvalt is dat al deze vrouwen die ik ken academici zijn. Zou dat er iets mee te maken hebben? Ook heb ik het idee dat kunstenaars, schilders en schrijfsters, ook op oudere leeftijd nog langer haar hebben. Dus creativiteit en intellect zijn wellicht van invloed op de beslissing om het haar al dan niet af te knippen
Zouden het dan echt alleen getrouwde moeders zijn die hun haar afknippen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:09 schreef petitlapin2 het volgende:
omdat als je getrouwd bent en kinderen hebt, en je een fulltime job moet combineren met het huishouden, je écht geen tijd meer hebt om je te gaan bezig te houden met een lang kapsel.
Je moet je prioriteitenlijstje omdraaien !quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:09 schreef petitlapin2 het volgende:
omdat als je getrouwd bent en kinderen hebt, en je een fulltime job moet combineren met het huishouden, je écht geen tijd meer hebt om je te gaan bezig te houden met een lang kapsel.
haha, ik weet het niet ... maar toen ik zwanger was, heb ik echt mijn haar geknipt. bizar toch ...ik was het echt beu om me met mijn lange haren bezig te houden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:12 schreef Melusine het volgende:
Zouden het dan echt alleen getrouwde moeders zijn die hun haar afknippen?
Zou best kunnen... hebben single carrierevrouwen vaker lang haar dan hun kinderen hebbende leeftijdsgenoten?
AAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:49 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
Mja denk toch echt niet als ik (ooit) eens kinderen krijgt ik meteen me haar gaat laten afknippenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:39 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik zie ook een verband in het moeder worden versus kort haar nemen.....
That's mequote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:46 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Plus ik me kan indenken dat een bepaalde persoon behoorlijk flipt als ik het woordje afknippen zegt![]()
Wat een BS hahahaquote:[b]
Een vrouw van rond de veertig met lang haar ... *ril*, krijgt iets heksachtigs.
Inderdaadquote:Op zondag 26 maart 2006 15:44 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Wat een BS hahaha
Vriendin van me vader is 45 en heeft gewoon nog lang haar en staat prima.
Hangt helemaal af hoe de vrouw en qua uiterlijk eruit ziet.
Wat een stigmatisering zeg...
Mag jouw avatar wel van de policy?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:36 schreef R0ADKILL het volgende:
Waarom kleuren bejaarden hun haar blauw met zo'n kort bol kapsel
Waarom scheren vrouwen hun wenkbrauwen weg en trekken ze een foute potloodstreep
ik mag niet korter dan schouderlengtequote:Op maandag 27 maart 2006 12:02 schreef schatje het volgende:
Ik heb ook weleens het idee geopperd aan mijn man om mijn Aziatisch haar kort te wieken. Dat viel op z’n zachts gezegd niet in goede aarde![]()
.
En dan vaak ook nog een blouse met Mickey Mouse er op. En een dito sjaaltje.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
... Ze hebben trouwens allemaal dezelfde wijnrode slaapzakjas, dezelfde makkelijke nepleren enkelhoge instaphakjes en ze gaan allemaal naar dezelfde kapper.
Je weet niet wie dat is he?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:36 schreef Camplo het volgende:
Dat is pas ziek, en dat kapsel hierboven (dat 'varkentje') is ook zo'n typisch middenstands-dozenbuurt-kapsel
De concurrentie tussen vrouwen onderling, dat zal het hem zijn. Steek je kop maar vooral niet boven het maaiveld uit, want dan wordt 'ie eraf gehakt.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Vrouwen met een rattenkop.
Echt dan hebben ze van dat korte haar met een kek rood kleurtje en een of andere stijlloze v&d jas erbij en staan ze maar wat op het schoolplein te posten om hun koters op te halen.
Waarom laten ze hun uiterlijk toch altijd zo versloffen? Zitten ze bij de kapper: "Nou doe maar lekker makkelijk!" "Ja leuk, lekker korst, dat staat zo vlot" (ook zoiets trouwens, 'vlot').
Inderdaad, mijn moeder was er ook zo een, maar die maakte het nog bonter. Toen ik werd geboren gingen haar tanden eruit en een kunstgebit erin.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:47 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je ziet het vaak wel gebeuren; zeker wanneer die vrouwen kinderen krijgen: Haar eraf, want is makkelijker te onderhouden en in model te brengen etc. zegt maar.. Dat het vaak afschuwelijk eruit ziet schijnt ze niet zo veel uit te maken..
Mijne ook ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:50 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn moeder was er ook zo een, maar die maakte het nog bonter. Toen ik werd geboren gingen haar tanden eruit en een kunstgebit erin.![]()
Om je vader toch nog een enigszins strakke doch zachte sensatie te gunnen wellicht?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:50 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn moeder was er ook zo een, maar die maakte het nog bonter. Toen ik werd geboren gingen haar tanden eruit en een kunstgebit erin.![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Om je vader toch nog een enigszins strakke doch zachte sensatie te gunnen wellicht?
LOLquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Om je vader toch nog een enigszins strakke doch zachte sensatie te gunnen wellicht?
Wedden van nietquote:
Dan zal het een gevalletje projectie zijn...quote:
Misschien dat het kaalscheren rond je dertigste in dezelfde catagorie valt?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dan zal het een gevalletje projectie zijn...
Bestaat er voor mannen ook een dergelijk verschijnsel? Het korte broek, witte benen, hippe sandalen syndroom of iets dergelijks?
Ik laat het haar op m'n reet niet voor niks groeien...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:37 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Misschien dat het kaalscheren rond je dertigste in dezelfde catagorie valt?
(Al levert dat doorgaans alleen maar verbetering op)
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Vrouwen met een rattenkop.
Echt dan hebben ze van dat korte haar met een kek rood kleurtje en een of andere stijlloze v&d jas erbij en staan ze maar wat op het schoolplein te posten om hun koters op te halen.
Waarom laten ze hun uiterlijk toch altijd zo versloffen? Zitten ze bij de kapper: "Nou doe maar lekker makkelijk!" "Ja leuk, lekker korst, dat staat zo vlot" (ook zoiets trouwens, 'vlot').
Hoiquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef hiske het volgende:
ja koefnoen gezien, precies!! Dat is dus wat we bedoelen, maar vraag mezelf af, zouden die mensen dat zelf nou nooit zien? Zouden ze echt s'morgens in de spiegel kijken en denken, wow...dat ziet er goed uit!!!
Precies, de één heeft een zus hoofd, de ander zo.. en dan maar lang haar hebben "omdat er mensen zijn die vinden dat dat zo hoort" ??quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:35 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb al sinds mijn zestiende kort haar. Niet omdat het gemakkelijker bij te houden is. Integendeel. Maar gewoon, omdat het me stukken beter staat!
![]()
Rokkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Precies, de één heeft een zus hoofd, de ander zo.. en dan maar lang haar hebben "omdat er mensen zijn die vinden dat dat zo hoort" ??
Laten we dan gelijk ook de spijkerbroeken maar uit doen... een vrouw hoort een rok te dragen !
Bron 14.gif?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:53 schreef Mirage het volgende:
Ik denk dat kort knippen van het haar lang niet altijd verziekend is.
bij veel dames staat dat gewoon beter.
LEUGENS!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:53 schreef Mirage het volgende:
Ik denk dat kort knippen van het haar lang niet altijd verziekend is.
bij veel dames staat dat gewoon beter.
Precies! Opzouten met die rattekopjes!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
LEUGENS!!!![]()
Er zijn er bij wie het beter staat. Maar dat waren meestal toch al niet de knapperds.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:27 schreef Étoile het volgende:
[..]
Iemand Koefnoen gezien dit weekend, [..]
Dat deed ik juist als tiener, afschuwelijke kuiven, meer dan naar permanent in het haar, ach de foto's uit het verleden roepen heel wat schaamte opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ligt eraan, maar verven is best okee. Met verkloten bedoel ik meer rare kapsels met permanent enzo.
Dat was 20 jaar geleden al, als mijn moeder me kwam ophalen. Boze blikken omdat zij me goed gekleed kwam ophalen. Al die andere moeders kwamen in trainingspak en op slippers/klompen...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:48 schreef apestaartje het volgende:
[..]
De concurrentie tussen vrouwen onderling, dat zal het hem zijn. Steek je kop maar vooral niet boven het maaiveld uit, want dan wordt 'ie eraf gehakt.
Ik heb op het Viva-forum vaak zat gelezen dat de weinige moeders met mooi, lang haar+modieuze kleding met venijnige blikken worden aangekeken als ze zich op het schoolplein vertonen. Het schijnt niet te 'mogen'.
Precies! En dan zit de in de bijstand met een kid, en misschien kan ze dan wel weer terugseksualiseren, om weer een nieuw slachtoffer te strikkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:46 schreef Modus het volgende:
...en kan de Donateur weer verder naar de volgende sexbom..
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
heb je mooie lokjes?
Ik heb de uitzending zojuist bekeken. Erg treffend gebracht, allemaal, alle details klopten. Een mooi detail vond ik ook de veel te korte broekspijpen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Paul Groot in een degelijke felgekleurde jas, minirugzakje, wijde jeans en degelijke stappers en een pittig kort rood kapsel!
De linker is Bianca Krijgsman, uitgedost met zo'n vlot halsdoekje...
van die lelijke scheikunde-leraren broeken... godsamme wat ik veracht ik dat soort mensen. Eigenlijk ook niet bepaald gezond als je het goed bekijkt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:57 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending zojuist bekeken. Erg treffend gebracht, allemaal, alle details klopten. Een mooi detail vond ik ook de veel te korte broekspijpen.
verder gaat het wel goed met je ?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
ZIj is één van de weinigen waar kort haar beter bij staat.
Zeiden ze mij ook, oh nu je een kind krijgt zal je wel snel je haar kort willen, ok ok hij heeft weleens aan mijn haren getrokken als baby zijnde, maar niets zo erg dat ik het af wilde knippen hoor....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:17 schreef moralia het volgende:
Ik heb toen ik zwanger was en ook na de bevalling geen moment overwogen om mijn haar af te knippen. Totale onzin dat het makkelijker is als je kinderen krijgt. Inmiddels is mijn dochter bijna 4 en mijn haar nog steeds lang. Dat van haar ook trouwens
Ja ze heeft er als baby wel eens aan getrokken, maar nooit aan gedacht om het daarom af te knippen, ik ben toch geen watje? En trouwens daar hebben we elastiekjes voor.
Oja, ik wordt volgend jaar 40.... mijn haar gaat er echt niet af. Hoeft ook niet, zit gewoon een goede coupe in geknipt.
Wat een analyse zeg, denk namelijk niet dat de vrouwen die hun haar kort laten knippen eerst zich zitten te bedenken dat ze nu niet meer hoeven te verleiden, sterker nog, ze denken er meestal juist uiterlijk op vooruit te gaan....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Er zit meer achter het afknippen van het haar zodra een vrouw moeder wordt dan: 'het is lekker praktisch'.
Na de geboorte van het eerste kind zet de a-seksualisering in.
De Doel is immers bereikt (voortplanting), de weg ernaartoe was er een van verleiding.
Daarvoor is het handig om zo aantrekkelijk mogelijk te zijn (o.a. lang haar), om zo een mannetje met zo goed mogelijke genen aan te trekken (hoe knapper, hoe beter de genen).
Na de verleidingsfase komt de relatie, in het begin blijft de vrouw nog een poosje aantrekkelijk om de Donateur aan zich te binden.
Zodra de buit binnen is, en de bevruchting tot stand gekomen, dan is het proces van a-seksualisering een feit en tevens onomkeerbaar.
Dan maakt het allemaal niet meer uit: het grootbrengen van de spruit is het levensdoel en hiervoor cijfert moeders zich helemaal weg. Tijd besteden aan het uiterlijk is tijdverspilling, en bovendien nu overbodig.
Je bedoeld manlief met zijn gore kwabbelende pens waardoor hij zijn slurfje niet eens meer kan zien die niets anders kan als op de bank hangen in zijn ouwe kloffie die alleen nog interressant kan doen voor een andere griet, maar thuis igg nooit zo doet...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:47 schreef fratsman het volgende:
Maar wel hemel en aarde bij elkaar schreeuwen/vloeken/huilen als manlief besluit om vreemd te gaan... Bij een meid die wel aandacht aan d'r haar/uiterlijk/kleding besteed.
Mjah, maar dat begrijp ik ook niet. Moet er niet aan denken op mn 30e zo'n bierpens te hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Je bedoeld manlief met zijn gore kwabbelende pens waardoor hij zijn slurfje niet eens meer kan zien die niets anders kan als op de bank hangen in zijn ouwe kloffie die alleen nog interressant kan doen voor een andere griet, maar thuis igg nooit zo doet...
It takes two to tango, ken maar weinig vrouwen die er met de pet naar gooien met een man naast zich die nog wel zijn best doet er leuk uit te zien en te zijn, maar ken ook maar weinig mannen die die moeite nog willen doen als hun vrouw ook niets doet op dat gebied.
Trouwen en kinderen krijgen zijn de schuld niet van het indutten van sommigen hoor, integeneel, als je kinderen krijgt en je doet een beetje met ze mee blijf je juist heerlijk jong en levendig, maar dan moet je niet steeds bij het "ouder" clubje staan te beppen, dan moet je gewoon meedoen met de kidsquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mjah, maar dat begrijp ik ook niet. Moet er niet aan denken op mn 30e zo'n bierpens te hebben.
Hoe je het ook wendt of keert, het oog wil ook wat. En als er niks te zien valt is de interesse ook snel weg. Aan de andere kant, ik ben nog nooit getrouwd geweest en heb nog nooit kinderen gehad.
Zie het er ook niet snel van komen. Lijkt me echt een ramp.
ehm... jij bent ECHT oudquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Trouwen en kinderen krijgen zijn de schuld niet van het indutten van sommigen hoor, integeneel, als je kinderen krijgt en je doet een beetje met ze mee blijf je juist heerlijk jong en levendig, maar dan moet je niet steeds bij het "ouder" clubje staan te beppen, dan moet je gewoon meedoen met de kids
Is helemaal geen ramp, is hartstikke leuk zelfs!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:05 schreef noekje het volgende:
Beginsituatie:Ik heb kinderen en ben 25+, nog net geen 30 maar ik heb lang haar. Het is ook mooi vind ik zelf en dat vinden er meerderen. Ik maak me elke dag op, trek leuke kleding aan en zie er "stylish verantwoord" uit zoals Diane dat zo leuk zegt.![]()
Zonder al te lullig te willen doen vind ik dat vrouwen over het algemeen nog altijd meer moeite voor hun uiterlijk doen dan de mannen. Mannen willen niet eens winkelen want dat moet vrouwlief maar doen. De meeste krijgen enorme plofkoppen en dikke buiken.
Die niet verzorgde vrouwen gaan iig nog naar de kapper om het kort te knippen en laten er soms een rood kleurtje inzetten alwaar de mannen met moeite hun gezicht wassen. Heel veel mannen vind ik onverzorgd en viezig naarmate ze ouder worden. Slechte huid etc. Zulke mannen verdienen ook een vrouw met een kort kittig kapsel in een rode tint met een winterjas met Donald Duck er op.
Eenschquote:Op zondag 26 maart 2006 00:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
ZIj is één van de weinigen waar kort haar beter bij staat.
foto?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch![]()
Toen ik haar pas zag met dat korte koppie, vond ik haar opeens beeldschoon![]()
Overigens heb ik zelf ook kort haarAl jaaaaaaaaaaaren en niet omdat ik van een bepaalde leeftijd ben
Staat mij gewoon pittig, al zeg ik 't zelf. Lang haar is vaak zo retesloom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |