quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:07 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
ennnnnnn de derde is er ook ! kostte Noa wel wat moeite maar tis gelukt![]()
Wat jammer dan dat je moeder jullie hond zwanger heeft laten worden, hoe lief en schattig de puppies ook zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:50 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Spijtig genoeg kunne we maar 1 puppy houden...We houden 1 puppy, en de mamma...we hebben al 2 andere honden en nog 2 katten..het zou simpelweg echt TE duur worden
Ben nu me moeder zover aan het krijgen dat we er nog 1tje extra mogen houden..Hoop dat dat lukt
![]()
De andere puppy's geven we aan de dierenarts mee..en die beslist er verder over wat er mee gebeurt![]()
Best klote..maar het is niet anders. Je weet hier namelijk in Spanje nooit wat er met honden gebeurt als je ze aan mensen weggeeftEn ik moet er nie aan denken dat er strax eentje op straat word gedumpt ofsow
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:25 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
nee...zo is het niet gegaanMijn moeder heeft haar 3 weken geleden letterlijk voor onze deur gevonden. Noa was toen ontzettend zwak, en ze zat onder de wonden. En mijn moeder is iemand die beesten niet zomaar kan laten liggen, en al helemaal niet als ze pal voor haar deur liggen
Toen hebben we der mee naar de dierenarts genomen en toen zeiden ze daar dat Noa nog hoogzwanger was ook...En sja..toen konden we haar al helemaal niet laten gaan
Als we haar hadden laten liggen was ze uit zichzelf gestorven...
Is al goed hoor..ik snap je reactie welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
oejjj....sorry, dan bied ik bij deze mijn welgemeend excuus aan![]()
Ik oordeelde te snel. Heel lief van je moeder, nogmaals sorry![]()
![]()
ik raakte compleet vertederd trouwens toen ik las dat ze je een pup in je handen legde![]()
Mja..maja..tis Spanje..daar zijn ze niet altijd even liev voor beestjesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:30 schreef rena het volgende:
Wat verschrikkelijk zeg, je snapt niet hoe mensen zo'n beestje zoiets aan kunnen doen![]()
Geweldig dat jullie haar in huis genomen hebben![]()
Weet je al hoe lang de pups blijven? En als ze dan weg gaan, naar de dierenarts, is er dan al iets zeker over wat er met ze gaat gebeuren?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:42 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
Mja..maja..tis Spanje..daar zijn ze niet altijd even liev voor beestjesJe moet hier echt hard kunnen zijn, want als je alle beesten in huis wil nemen die je ziet lopen op straat ofsow, dan heb je er binne een paar weken wel 20
![]()
Mjaa...die moeder van mij..altijd zo liev voor beestjesOnze andere 2 honden heb ze ook van de straat af geplukt dus
![]()
![]()
Ze blijven niet te lang..hoogstens een paar dagen. Het wordt namelijk alleen maar moeilijker dan, aangezien je je snel aan die schatjes kan hechtenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je al hoe lang de pups blijven? En als ze dan weg gaan, naar de dierenarts, is er dan al iets zeker over wat er met ze gaat gebeuren?
Nou, ik denk dat rustig inslapen veel beter is dan het straatleven wat ze hoogstwaarschijnlijk te wachten staat.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:53 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
Ze blijven niet te lang..hoogstens een paar dagen. Het wordt namelijk alleen maar moeilijker dan, aangezien je je snel aan die schatjes kan hechtenTis echt ontzettend hard maar ik denk dat de dierenarts ze dan in laat slapen
Tis echt niet anders..ik heb liever dat ze dan zo zonder eventueel lijden gaan dan dat de kans er is dat ze slecht behandelt worden..want dat gebeurt bij bijna alle beesten hier. Mensen denken "goh een puppy wat lief !" en als ie dan groter is dan vinden ze er nix meer aan en dan belanden ze op straat...zoiets gun ik ze echt niet..
![]()
Hoop niet dat jullie me een harteloos kreng ofsow vinden nu![]()
Dankjewelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat rustig inslapen veel beter is dan het straatleven wat ze hoogstwaarschijnlijk te wachten staat.
Jammer voor de pups, en geniet ervan zolang ze er zijn.
Hahaha..wat zag ze deruit hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Noa, toen ze nog zwanger was, uit een ander topic geplukt
[afbeelding]
die buik, en die tietjes ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Noa, toen ze nog zwanger was, uit een ander topic geplukt
[afbeelding]
oeps, had al op invoeren gedrukt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:11 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Mensen...jullie raden het nooit...Er is zojuist nog een 6e (en ik denk nu echt de laatste) geboren !
![]()
![]()
Wederom via een stuitligging..weer een mooi menneke
![]()
Als dit de laatste is hebben we 3 meiskes en 3 mennekes![]()
quote:
Jaaa Noa is echt ontzettend lief...kan der echt niet meer missen nuquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:41 schreef deedeetee het volgende:
Wat een schat van een hond is het, en 8 van die leuke pups![]()
Met zo'n lieve moeder worden dat vast hele leuke hondjes met een heel fijn karakter.![]()
En wat goed van jouw moeder dat ze het zwangere teefje in huis heeft gehaald, je moeder is een geweldig mens
Haaj ! jaa alles is supergoede met ze hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 10:57 schreef vriendinnie het volgende:
8 pupjes, gefeliciteerd!
Hoe is het nu met ze, zijn ze de eerste nachten goed doorgekomen?
De dierenarts heeft de puppy's voor de mensen al meejgenomen en ook de 2 die nog over waren..volgens mij heeft ie die al in laten slapenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:32 schreef Baloetjuh het volgende:
Dus nog twee over die nog geen plekkie hebben.
Das al beter dan 7 die geen plekkie hadden.
Ben blij dat je er voor zoveel nog een huisje hebt kunnen vinden!
Is er geen Nederlander in de buurt die binnenkort naar Nederland gaat?
Het zijn zulke schatjes! Als ik binnen een maand een huisje heb! wil ik de twee overige wel namelijk!
Maar iig gefeliciteerd dat je er nog zoveel heb kunnen redden!
mjaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:38 schreef deedeetee het volgende:
En is alles nu goed met moeders en de kleintjes ?![]()
Volgens de dierenarts had Noa niet genoeg melk, en 8 puppy's was teveel voor haar :S Ze wist niet wat ze met zoveel puppy's tegelijk aanmoest..en aangezien we al 2 andere honden en 2 katten hebben was het sowieso gewoon beter zoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:05 schreef Baloetjuh het volgende:
jaaah meer foto's!!!!
en ik denk inderdaad dat het rennen met een flesje wordt.
maar hoezo mochten ze niet eerst een tijdje bij mam's blijven?
Mja dat laatste dacht ik in de eerste instantie ook aan, maar Daizy geeft elke keer een piepje als ze wil poepen enzow, en dan vangt Noa het meteen op (nja klinkt beetje ranzig majaquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:29 schreef deedeetee het volgende:
probeer 'ns of 't huilen over gaat als je met een nat ( warm water ) watje zachtjes over haar buikje en achterwerk wrijft. Misscien kan ze haar plas en/of poep niet goed kwijt en daar worden pupjes dan huilerig van.![]()
Ik had vroeger ook aan jammeriger pupje en daar bleek het poepgaatje dichtgeplakt te zitten doordat de moeder hem daar niet goed schoon gelikt had.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:59 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Kwrijf afentoe Daizy's buikje een beetje als ze weer zo piept, en dan word ze vrijwel meteen rustig
Dat zou wel fijn zijn want het is natuurlijk voor die arme Noa óók niet fijn als ze zich niet lekker voelt. Ze doet wel haar best met de pupjes en dat is toch erg lief van haar.quote:Noa heeft ondertussen pilletjes gekregen tegen de diarree..hoop dat die werken...![]()
Leuk, ik heb gelijk gekekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:44 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
weblog is online![]()
http://n0ad0ggiemama.web-log.nl/Hoop dat de foto's het blijven doen nu
Anders hoor ik het wel
Da hedde gij helemaal goed geraaiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:32 schreef vriendinnie het volgende:
Haha, volgens mij bende gij unnu Brabander
Ontopic: Lief!!
Jaaa oogjes zijn nu allemaal openquote:Op zondag 9 april 2006 14:41 schreef deedeetee het volgende:
Haaaa leuk de oogjes zijn al open en dan beginnen de oortjes er ook * normaal * uit te zien hé ? Want die zitten in het begin ook dicht. Dan worden het nu al échte hondjes en kun je al wat verschil in gedrag ensow zien. De een is rustiger dan ander en er zijn échte praatjesmakers bij soms.
Leuk om te ontdekken hoe verschillend de puppies in kunnen zijn.![]()
Ik ben benieuwd hoe dat bij jullie pupjes is.
Hoe gaat het met je moeder ? Die heeft natuurlijk heel veel werk aan die kleine hummeltjes. Ze zal wel blij zijn als de pupjes al wat pap en geweekte brokjes mogen gaan eten.![]()
Daar zijn ze nu nog te jong voor geloof ik. Daar moeten ze toch al een paar weken oud voor zijn.
Die vergissing maken puppen wel vaker hoor. Maar als moeders in de buurt is natuurlijk niet zo vaak want dan gaan ze op de lucht van de tepel af. Pepe ruikt nat. óók naar melk en hij heeft zo'n * dingetje * dat óók uitsteekt net als een tepel......quote:Op zondag 9 april 2006 20:00 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Alleen Linzy heeft een beetje een vreemd trekje..zodra ze moet plassen of honger krijgt, gaat ze aan Pèpe ze *kuch* zitten lurken*moet lachen*
Denk dat ze een beetje door de war is dan
![]()
![]()
Heejj..dankjewel..Mja, kan er nog steeds niet echt aan wennen, denk elke keer dat ze naar me toe komt renne, gallopperend als een paard zoals ze elke keer deed...en met der gekke flabbertietenquote:Op zondag 9 april 2006 20:11 schreef Dandilion het volgende:
heyy ben geschrokken, Noa dood?? Sterkte, en veel succes met de pups! Ik hoop gauw wat fotos te zien. sterkte!!
Mja, maar tword wel een beetje irritant nu, je kan Linzy amper bij Pepé zetten of ze duikt meteen tussen ze benenquote:Op zondag 9 april 2006 20:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die vergissing maken puppen wel vaker hoor. Maar als moeders in de buurt is natuurlijk niet zo vaak want dan gaan ze op de lucht van de tepel af. Pepe ruikt nat. óók naar melk en hij heeft zo'n * dingetje * dat óók uitsteekt net als een tepel......vandaar dat Linzy zich dus wel 'ns vergist
![]()
Interessant, maar die foto is wel viezig *ril*, gelukkig achter een link, al kan ik mezlef dan nog steeds niet inhouden om niet te klikkenquote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Ohja..heb ook een stukje over hartworm geschreven..
quote:Op maandag 10 april 2006 18:08 schreef rena het volgende:
Die hartworm ziet er inderdaad ranzig uitWel interessant om te weten.
Jaa ze kunnen al redelijk goed lopen, tgaat alleen met vallen enzowquote:Op maandag 17 april 2006 10:37 schreef deedeetee het volgende:
Haaa een update.
Alles goed dus
Kunnen ze nu al aardig lopen ? Of *schaatsen* ze nog door de pootjes zakken rond? Dat ziet er zo liev uitZe zullen inmiddels ook al echt zijn gaan spelen, elkaar in de oren bijten hoop gepiepmet vlijmscherpe tandjes ensow.....
komen ook snelquote:Op maandag 17 april 2006 12:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Fijn dat het goed gaat! En nieuwe foto's zijn welkom
![]()
Als de nageltjes lang genoeg zijn kan je moeder proberen om als de pup slaapt het spitse topje van de nagel er af te knippen. Dan wordt het nageltje wat stomper. Met een nagelknippertje bv maar dan moet je wel heel voorzichtig zijn dat je er niet per ongeluk teveel vanaf knipt.quote:Op maandag 17 april 2006 16:50 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Alleen hun nageltjes zijn echt vlijm en vlijmscherp, me moeder zit totaal onder de krassen en wondjes![]()
Marietje ookquote:
Dankjequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:09 schreef rena het volgende:
Mooie pup hoor![]()
Mag ik vragen waarom je in Spanje woont? Lijkt me super overigensAltijd mooi weer
![]()
![]()
Hahahaha ochh arme man van jouquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:05 schreef deedeetee het volgende:
Mijn man zit op dit moment in de buurt van Barcelona en is niet zo vreselijk blij met de warmte. De stumper heeft alleen dikke spijkerbroeken bij zich en zijn korte broek vergeten in te pakken......![]()
Pépe ziet er goed uit en hij lijkt een grote hond te worden, of verkijk ik me daar op ?
Jaaa egt niet normaal hoe groot ze nu al zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 16:41 schreef deedeetee het volgende:
Ze zijn echt al flink gegroeid en zo te zien worden ze redelijk groot. Het lijkt me een soort jachthond. Dat zijn meestal honden die wel van een verzetje houden![]()
Maar honden zijn altijd veel drukker zolang ze nog jong zijn hoor. Ze worden later vast nog wel rustiger.![]()
Leuke foto 's trouwens.![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Even die lieve moppies hier ook neergezet
Pepé (inmiddels naar nieuw baasje) :
[afbeelding]
Linzy in oempaloempa houding
[afbeelding]
Daisy in de tuin :
[afbeelding]
Alledrie nog een keer :
[afbeelding]
mja, ik liep langs die box toen en toen zaten ze me alle3 heel sneu aan te kijken...zovan "mogen we der nog uit of hoe zit dat ?"quote:Op maandag 22 mei 2006 17:36 schreef deedeetee het volgende:
Goed idee Bluezzdie laatste foto is het leukste, wat een koppies.........
![]()
![]()
![]()
Ze zien er errug braaf uit maar 't zijn vast vreselijke boefies![]()
Spanjequote:
Pointersquote:Het lijken wel een soort boerenfoxen![]()
fijn dat het goed gaat met zequote:Op maandag 5 juni 2006 00:06 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
hoi allemaal !
Tgaat ondertussen allemaal super hierLinzy en Daizy zijn egt super knuffelbeesten nu, van 10 weken oud
en al bijna 10 kg. Zijn al stuk groter dan Pepito
(pepito staat geloof ik ook ergens op een foto in dit topic, voor de mensen die niet weten wie zij is
). Ze zijn nu egt bijna continue buiten en gebruiken hun puppybox alleen nog voor als ze gaan slapen en zich terug willen trekken
Heb weer nieuwe foto's, en die zal ik morgen wel posten
![]()
Heb beetje hectische tijd nu. Ben net 2 weken bij me vriendje geweest en die heeft 6 kittens en daarna ook nog es een babyeendje in huis gehaald. Mocht ik dus ff voor gaan zorgen terwijl meneer moest leren![]()
![]()
Dus sorry dat er een tijdje geen berichten hier en op me blog zijn geweestkhaal de schade zeker nog in !
![]()
Hahaha neeeee ze zijn niet af te halen ! kan ze voor geen goud meer missen nuquote:Op maandag 5 juni 2006 09:53 schreef Beaker het volgende:
Waar zijn de pups af te halenHet lijken wel een soort boerenfoxen
![]()
Echt super dat jullie dit hebben gedaanecht top hoor!!
ja daar is het al helemaal een totale beestenboelquote:Op maandag 5 juni 2006 13:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
fijn dat het goed gaat met ze![]()
grappig dat je vriendje ook beestjes in nood redtjullie passen vast goed bij elkaar
![]()
Thnx!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:47 schreef Marietje_34 het volgende:
Leuke foto's NeO, wat zijn ze groot en knap geworden![]()
Hahah, Spanje hequote:Op woensdag 20 december 2006 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
ow ja jullie woonden niet in Nederland geloof ik he?
verbaasde me ff over de slippers en omgeving
Hoezo ???? ik heb die koe al sinds de boel hier crashte en ik mijn avatar niet meer kon vinden en ik heb ook een heel leuk setje bomenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:56 schreef Bluezz het volgende:
Wauw zeg, wat een enorme honden geworden![]()
DDT ik herkende je niet
Die kijkt heel tevree naar beneequote:Op woensdag 20 december 2006 20:48 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Khoop dat mamahond Noa ook zo trots op ze is![]()
ik zag dit topic ineens omhoog geschopt in MyATquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe het nu met Daizy en Linzy is.![]()
Is daizy nog steeds zo stout ?Of word ze al wat bedaarder in haar optreden ?
Heyyy!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe het nu met Daizy en Linzy is.![]()
Is daizy nog steeds zo stout ?Of word ze al wat bedaarder in haar optreden ?
Ja...hoe zegt Daizy mama...uhh, naja ze kletst sowieso al tegen je als je binnenkomt..Dan krijg je zon hele luide BRRRAAAAAWAWAAAAAAAA naar je kop geslingerdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:26 schreef deedeetee het volgende:
Heerlijk die warmte bij jullieDaaar ben ik nou echt jaloers op
![]()
Fijn dat het goed gaat met pups grote meidenHoe zegt Daizy * mamma *
Daar ben ik wel benieuwd naar.
Linzy lijkt mij een volle maat te groot voor op schootMja ik ben zelf vrij klein, ze zou er met geen mogelijkheid op passen denk ik
Als ze 't zou proberen dan ging ik plát !!!
![]()
Leuk weer eens iets te horen over Linzy en Daisy en nu wachten we hoopvol op nieuwe foto 's![]()
Vervelend dat je zonder inet zit, dan kun je niet ook niet regelmatig fokken natuurlijk.![]()
![]()
Als je de hele dag spaans spreekt lijkt het me leuk om ook eens in het nederlands te kunnen kletsen.
Oh, wist niet dat het in Spanje is gebeurd.quote:Op zondag 30 september 2007 10:33 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
was dat maar zo makkelijk, aangifte doen van zoiets...het probleem is, bijna elke spaanse boer flikkert vergif neer in de buurt van zijn sinasappelbomen en gewassen. Het is doodnormaal daar. En aangezien bijna alle sinasappelbomen gewoon aan de kanten van de weg staan enzow is het moeilijk te voorkomen dat je beest een x vergiftigd word.
Heb net mijn moeder aan de telefoon gehad...Mijn andere hond Ibie is ook aan de gevolgen van gif overleden..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:34 schreef deedeetee het volgende:
Wat een ellende, ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar ik leef erg met jullie beidjes mee![]()
Het is gewoon te afschuwelijk voor woorden en het zal moeten slijten.....
Ik dacht ook meteen : die rotlui in Spanje ook met hun beestachtige gedrag tegenover dieren *%$@#@$&^%$![]()
![]()
![]()
Het was zo'n lieve argeloze schat van een hond.![]()
![]()
Ik weet wel wie er hier * beestachtig * waren en 't was niet die lieve Daiz![]()
Je moeder zal nu wel erg bezorgt zijn over Linzy denk ik. Is het misschien een idee om haar een * snoetje * om haar bek te doen als ze mee gaat wandelen ? Dat heb ik vroeger eens gebruikt bij een pup die alles opvrat wat hij onderweg tegen kwam.
Mja..ze zijn allebei op dezelfde dag aan hetzelfde overleden..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jezus, twee hondjes zo kort achter elkaar verliezen
Mijn hondje is alweer ruim een jaar geleden overleden, maar ik mis hem nog elke dag.
Heel erg veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Mjaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:42 schreef deedeetee het volgende:
Het blijft toch altijd een mooi aandenken aan een hele leuke hond hoor. Ook als het * luchtje * vervaagt, de * uitstraling * blijft.![]()
Sterkte ermee![]()
Dankuuuu !quote:
Heejquote:Op maandag 26 november 2007 11:02 schreef deedeetee het volgende:
Hoe is 't er nu mee ? Kun je 't verlies al een klein beetje een *plaatsje* geven ?
Echt een soort mini-koeien ehquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:30 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Tis een wonder ! Het is me eindelijk gelukt foto's online te zetten![]()
[ afbeelding ]
Linzy die haar tong uitsteekt![]()
[ afbeelding ]
Daizy![]()
[ afbeelding ]
Nog een keer onze grote etterbak Daizy![]()
![]()
[ afbeelding ]
Foto van toen ze nog heeeeeel klein en mini en lief waren![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |