quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:07 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
ennnnnnn de derde is er ook ! kostte Noa wel wat moeite maar tis gelukt![]()
Wat jammer dan dat je moeder jullie hond zwanger heeft laten worden, hoe lief en schattig de puppies ook zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:50 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Spijtig genoeg kunne we maar 1 puppy houden...We houden 1 puppy, en de mamma...we hebben al 2 andere honden en nog 2 katten..het zou simpelweg echt TE duur worden
Ben nu me moeder zover aan het krijgen dat we er nog 1tje extra mogen houden..Hoop dat dat lukt
![]()
De andere puppy's geven we aan de dierenarts mee..en die beslist er verder over wat er mee gebeurt![]()
Best klote..maar het is niet anders. Je weet hier namelijk in Spanje nooit wat er met honden gebeurt als je ze aan mensen weggeeftEn ik moet er nie aan denken dat er strax eentje op straat word gedumpt ofsow
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:25 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
nee...zo is het niet gegaanMijn moeder heeft haar 3 weken geleden letterlijk voor onze deur gevonden. Noa was toen ontzettend zwak, en ze zat onder de wonden. En mijn moeder is iemand die beesten niet zomaar kan laten liggen, en al helemaal niet als ze pal voor haar deur liggen
Toen hebben we der mee naar de dierenarts genomen en toen zeiden ze daar dat Noa nog hoogzwanger was ook...En sja..toen konden we haar al helemaal niet laten gaan
Als we haar hadden laten liggen was ze uit zichzelf gestorven...
Is al goed hoor..ik snap je reactie welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
oejjj....sorry, dan bied ik bij deze mijn welgemeend excuus aan![]()
Ik oordeelde te snel. Heel lief van je moeder, nogmaals sorry![]()
![]()
ik raakte compleet vertederd trouwens toen ik las dat ze je een pup in je handen legde![]()
Mja..maja..tis Spanje..daar zijn ze niet altijd even liev voor beestjesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:30 schreef rena het volgende:
Wat verschrikkelijk zeg, je snapt niet hoe mensen zo'n beestje zoiets aan kunnen doen![]()
Geweldig dat jullie haar in huis genomen hebben![]()
Weet je al hoe lang de pups blijven? En als ze dan weg gaan, naar de dierenarts, is er dan al iets zeker over wat er met ze gaat gebeuren?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:42 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
Mja..maja..tis Spanje..daar zijn ze niet altijd even liev voor beestjesJe moet hier echt hard kunnen zijn, want als je alle beesten in huis wil nemen die je ziet lopen op straat ofsow, dan heb je er binne een paar weken wel 20
![]()
Mjaa...die moeder van mij..altijd zo liev voor beestjesOnze andere 2 honden heb ze ook van de straat af geplukt dus
![]()
![]()
Ze blijven niet te lang..hoogstens een paar dagen. Het wordt namelijk alleen maar moeilijker dan, aangezien je je snel aan die schatjes kan hechtenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je al hoe lang de pups blijven? En als ze dan weg gaan, naar de dierenarts, is er dan al iets zeker over wat er met ze gaat gebeuren?
Nou, ik denk dat rustig inslapen veel beter is dan het straatleven wat ze hoogstwaarschijnlijk te wachten staat.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:53 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
Ze blijven niet te lang..hoogstens een paar dagen. Het wordt namelijk alleen maar moeilijker dan, aangezien je je snel aan die schatjes kan hechtenTis echt ontzettend hard maar ik denk dat de dierenarts ze dan in laat slapen
Tis echt niet anders..ik heb liever dat ze dan zo zonder eventueel lijden gaan dan dat de kans er is dat ze slecht behandelt worden..want dat gebeurt bij bijna alle beesten hier. Mensen denken "goh een puppy wat lief !" en als ie dan groter is dan vinden ze er nix meer aan en dan belanden ze op straat...zoiets gun ik ze echt niet..
![]()
Hoop niet dat jullie me een harteloos kreng ofsow vinden nu![]()
Dankjewelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat rustig inslapen veel beter is dan het straatleven wat ze hoogstwaarschijnlijk te wachten staat.
Jammer voor de pups, en geniet ervan zolang ze er zijn.
Hahaha..wat zag ze deruit hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Noa, toen ze nog zwanger was, uit een ander topic geplukt
[afbeelding]
die buik, en die tietjes ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Noa, toen ze nog zwanger was, uit een ander topic geplukt
[afbeelding]
oeps, had al op invoeren gedrukt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:11 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Mensen...jullie raden het nooit...Er is zojuist nog een 6e (en ik denk nu echt de laatste) geboren !
![]()
![]()
Wederom via een stuitligging..weer een mooi menneke
![]()
Als dit de laatste is hebben we 3 meiskes en 3 mennekes![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |