dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:21 schreef ErikT het volgende:
Godverdomme! Wat loop je nou 2 uur met me te flirten, om vervolgens te zeggen dat je een vriendje hebt? Dat schiet toch niet op? Heb ik niks aan, heb jij niks aan...serieus,
wat heeft ze er dan aan?quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:24 schreef Brennie het volgende:
Je had haar gerust kunnen neuken. Iedere welgestelde Breezer van deze tijd geeft namelijk geen moer meer om trouw zijn en de waarden die daaraan verbonden zijn. Gemiste kans dus
aandacht. damn dude, weet jij helemaal niks van vrouwen?quote:
Wat raad je aan? Haar op de grond gooien en me niet laten remmen door enige kennis over sociale omgangs normen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:24 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zou gewoon doorgaan, en me niet af laten schrikken![]()
nee eerder aansturen op een vriendje, waarom fucking 2 uur wachten?>quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat raad je aan? Haar op de grond gooien en me niet laten remmen door enige kennis over sociale omgangs normen?
Als ze nu in mn bed zou liggen had ze mn volledige aandacht. En zat ik hier nu niet dit te typen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aandacht. damn dude, weet jij helemaal niks van vrouwen?
Gewoon doen alsof je dat verhaal over haar vriendje niet gehoord hebt natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat raad je aan? Haar op de grond gooien en me niet laten remmen door enige kennis over sociale omgangs normen?
Ze vind je duidelijk leuk. Vraag haar msnadres, chat wat maanden en ze zit op je schoot. Geloof me.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik was eerst bier aan t drinken! First things first.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee eerder aansturen op een vriendje, waarom fucking 2 uur wachten?>
Oftewel... haar charmante loverboyquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:30 schreef juiced het volgende:
Sjogneogjengoejgneogje! Ze had het eigenlijk over d'r pooier! Ze wilde door je gered worden! Mên...
Kut je hebt gelijk. Het enige wat ik nu heb is "ik ben er volgende keer weer." Na ja, dat gezeik met dat MSN, voordat je het weet ben je "vrienden" en dan is t ook weer niks.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:28 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ze vind je duidelijk leuk. Vraag haar msnadres, chat wat maanden en ze zit op je schoot. Geloof me.
Wie niet waagt...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:31 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kut je hebt gelijk. Het enige wat ik nu heb is "ik ben er volgende keer weer." Na ja, dat gezeik met dat MSN, voordat je het weet ben je "vrienden" en dan is t ook weer niks.
Blijft maagdquote:
Volgens mij is jouw (ex)vriendje er met een breezah chickie vandoor/vreemd gegaan of niet ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:28 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ze vind je duidelijk leuk. Vraag haar msnadres, chat wat maanden en ze zit op je schoot. Geloof me.
ruk ze!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:32 schreef ErikT het volgende:
Hoe t ook zij: kutverhaal! ik ga slapen. Tot ziens.
Uiteraardquote:
Buiten het feit dat het je geen flikker aangaat, heb je ook nog eens weinig mensenkennis, hahahahaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:34 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw (ex)vriendje er met een breezah chickie vandoor/vreemd gegaan of niet ?
Krijg je al rukneigingen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:36 schreef juiced het volgende:
Brennie zit me nu ook al 10 min. aan te staren!![]()
Ik moet haar straks gaan vertellen dat ik al een vriendinnetje heb. Krijgen we weer zo'n kuttopik.quote:
Ik denk dat ze dat enorm erg zou vinden idd. Ik zou er toch gewoon voor gaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:52 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik moet haar straks gaan vertellen dat ik al een vriendinnetje heb. Krijgen we weer zo'n kuttopik.
Mag ik je er even aan helpen herinneren dat ik slechts 2 jaar geen woord naar je getypt hebt en er ergens slechts heel vaag een belletje rinkelt bij de naam ' Juiced'. Dat je naar mijn avatar staart is tot daaraan toe.. dat je daardoor ook nog eens het waanidee hebt ontwikkelt dat ik zodirect krassend een topic over je open is .. eeehm.. nogal bizar te noemen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:52 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik moet haar straks gaan vertellen dat ik al een vriendinnetje heb. Krijgen we weer zo'n kuttopik.
Waarom zit je dan zo naar me te staren!?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:57 schreef Brennie het volgende:
[..]
Mag ik je er even aan helpen herinneren dat ik slechts 2 jaar geen woord naar je getypt hebt en er ergens slechts heel vaag een belletje rinkelt bij de naam ' juiced'. Dat je naar mijn avatar staart is tot daaraan toe.. dat je daardoor ook nog eens het waanidee hebt ontwikkelt dat ik zodirect krassend een topic over je open is .. eeehm.. nogal bizar te noemen.
Zie je niet wat erboven staat.. Ik hou van mensenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:59 schreef juiced het volgende:
[..]
Waarom zit je dan zo naar me te staren!?
Ja, je bent ook nog eens m'n grootste fan! Je kent me niet eens!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zie je niet wat erboven staat.. Ik hou van mensen![]()
* Ben even weg![]()
Er is ook werkelijk niemand die de betekenis ( mijn betekenis) van de tekst begrijptquote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:01 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, je bent ook nog eens m'n grootste fan! Je kent me niet eens!
Probeer het eens uit te leggen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:03 schreef Brennie het volgende:
[..]
Er is ook werkelijk niemand die de betekenis ( mijn betekenis) van de tekst begrijpt![]()
Heerlijk.
Ik heb er een dagtaak aan..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:01 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, je bent ook nog eens m'n grootste fan! Je kent me niet eens!
Je bent gewoon een stalkster!
De zin is afkomstig uit een nummer ( Stan) van Eminem. Bren is Eminem' fan'.quote:
Ohzo! Wat gaaaaffff!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:05 schreef Brennie het volgende:
[..]
De zin is afkomstig uit een nummer ( Stan) van Eminem. Bren is Eminem' fan'.
En het rijmt...
Goed he![]()
Shaken...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:07 schreef juiced het volgende:
[..]
Ohzo! Wat gaaaaffff!!!![]()
Die van mij heb ik helemaal zelf gejat van James Bond.![]()
Trustequote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:09 schreef juiced het volgende:
[..]
Juist!
Ik ga slapen...jij alvast welterusten!![]()
Hey hypocrietquote:
euuhmmm.. huh?quote:Ja, vreemdgaan wilde ze ook niet, de slet!
Jij bent mijn grootste ventilator?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:03 schreef Brennie het volgende:
[..]
Er is ook werkelijk niemand die de betekenis ( mijn betekenis) van de tekst begrijpt![]()
Heerlijk.
Zolang die vriend niet achter je staat wanneer je haar aan t neuken bent niet nee...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:51 schreef Tiemie het volgende:
Wat boeit het nou dat ze een vriend heeft, voel je niets van hoor.
Het was op een feest met gratis drank. Financieel ben ik er iig niet op achteruit gegaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:48 schreef kollie het volgende:
Je hebt haar toch niks te drinken gegeven? Dat zou helemaal verneukt zijn...
Jawel, maar dit was echt extreem.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:02 schreef Molluck het volgende:
Meisjes flirten altijd, ben je daar nu nog niet achter?
Nee, dat weet ik zekerquote:Jij bent zeker ook zo iemand die denkt dat de cassière van de Albert Heijn op je valt omdat ze altijd zo lief lacht?
Iemand die niet vreemd wil gaan een slet noemen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:21 schreef ErikT het volgende:
Ja, vreemdgaan wilde ze ook niet, de slet!
Dat was een grapje. Toen ik het zonet nuchter terug las, vond ik het best gevat van mezelf.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:28 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Iemand die niet vreemd wil gaan een slet noemen.![]()
Voor de rest.. Jammer, Ernie.
Zelfkennis...Reden van het probleem gevonden: jezelf..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Toen ik het zonet nuchter terug las, vond ik het best gevat van mezelf.
Maar ik heb t zelf verneukt natuurlijk, ik was zo van mn a prospos toen ze "met mn vriendje" zei. Beetje amateuristisch van mijn kant.
Omdat hij een goede vriend kan worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:40 schreef kollie het volgende:
Waarom heeft ze dan anderhalf uur met TS staan praten?
Is onzin uiteindelijk draait dat altijd op neuken uit of ruzie.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Omdat hij een goede vriend kan worden.
Beweer ik ergens het tegendeel dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Is onzin uiteindelijk draait dat altijd op neuken uit of ruzie.
Vaak wel de beste tactiek. Weten beide partijen precies waar ze aan toe zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:46 schreef HyperViper het volgende:
De TS had gewoon duidelijk moeten zijn, recht op zijn doel af, gelijk haar slip van d'r kont af moeten trekken en z'n schwanz erin moeten rammen.
Morgen zelfde tijd?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:59 schreef ErikT het volgende:
Of als ik weer zoiets verneuk.
Morgen zit ik in Turkije.quote:
Hij gaat iig veel nieuwe vriendinnen maken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geil man, ga je locals versieren?
Vergeet geen scheermesjes mee te nemen, anders sta je weer met je bek vol tanden als je spontaan een vacht in een slipje ziet...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geil man, ga je locals versieren?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:22 schreef SunChaser het volgende:
Je had beter even naar de hoeren kunnen gaan, 35 euro, eben neuken en de rest van de avond kan je dan lekker in de kroeg zuipen en over voetbal praten.
Die tekst is toch een variant op die tekst van Emininem, of bedoel je dat niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:03 schreef Brennie het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ja, ik wel. Waarom flirten ze dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:02 schreef Molluck het volgende:
Meisjes flirten altijd, ben je daar nu nog niet achter?
Jij bent zeker ook zo iemand die denkt dat de cassière van de Albert Heijn op je valt omdat ze altijd zo lief lacht?
Bek vol haar bedoel jequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vergeet geen scheermesjes mee te nemen, anders sta je weer met je bek vol tanden als je spontaan een vacht in een slipje ziet...
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:51 schreef Tiemie het volgende:
Wat boeit het nou dat ze een vriend heeft, voel je niets van hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |