Snakey? Zou jij het woordje Topic voor mij willen verwijderen??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zelfs de chinees om de hoek zou het niet begrijpen.![]()
Done.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Snakey? Zou jij het woordje Topic voor mij willen verwijderen??
Als het me uitkomt. inderdaad.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:23 schreef cerror het volgende:
Slangemans is altijd zo attent en snel.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En als het lief gevraagd wordt natuurlijk
Gewoon terugzoenen, werkt altijd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, eeuh, en nu weet ik niet meer hoe ik moet reageren![]()
Eerst proberen enzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen als ik niet uitgemaakt word voor slijmerd, wil ik terugzoenen!!
quote:
leef jij ook nogquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:31 schreef guitarist.nl het volgende:
ik had vanavond feestje bij me thuis, jullie hebben de gratis bier en frituut gemist, ik heb nog 2 doosjes over, en een half krat amstel
Die heb ik ook nog in de gang staan.. O, ik moet morgen nieuwe halen, want we hebben een thuiswedstrijd. Goed dat je het zegt dus!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:31 schreef guitarist.nl het volgende:
ik had vanavond feestje bij me thuis, jullie hebben de gratis bier en frituut gemist, ik heb nog 2 doosjes over, en een half krat amstel
hmm ja balenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, fobo is stuk
en alle gitaristen slapen,
dus maar hier baggeren!
Ja, achterkantje is wit, maar werd bij mij in het geel geplaatst...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:38 schreef Snakey het volgende:
Achtergrond?
Pit ze!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja idd beetje saai zo, ik ben pitten
je moet nietsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:01 schreef guitarist.nl het volgende:
stiekem helemaal geen zin in, maar kmoet zo toch maar eens gaan
oeh dat zijn de beste, en??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:03 schreef rompompom het volgende:
Ik ben zojuist thuis van een verjaardag waar ik niet was uitgenodigd
Het was al te laat om het op een ordinair zuipen te zetten zonder kadoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:03 schreef donnahvh het volgende:
[..]
oeh dat zijn de beste, en??
was t gezellie?
dus je bent eruit getieft??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was al te laat om het op een ordinair zuipen te zetten zonder kado
ah nou ja als je t maar naar je zin hebt gehadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze begonnen met opruimen
Ik was wel de laatste die wegging, dat wel
Ik moest even nadenken.quote:
quote:
Ik ook. Moge.quote:
Waar?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:48 schreef cerror het volgende:
Hoeren!
Toen ik op Invoeren drukte meldde Chowi zich aan!quote:
Geen toeval meer!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen ik op Invoeren drukte meldde Chowi zich aan!
Neen, wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:54 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Had je mijn post gezien, c?
Je moest toch een tune hebben voor een magazine? Ik zei dat je jupiler_galore wel mocht gebruiken. Of een mix er van maken. "Cerror&BS". Ofzo. Weet-ik-veel.quote:
Tututut.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen ik op Invoeren drukte meldde Chowi zich aan!
Jupilerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:58 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Je moest toch een tune hebben voor een magazine? Ik zei dat je jupiler_galore wel mocht gebruiken. Of een mix er van maken. "Cerror&BS". Ofzo. Weet-ik-veel.
Niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:00 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Chowi is een tutje.
Jupiler Galore, geen slecht idee!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:58 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Je moest toch een tune hebben voor een magazine? Ik zei dat je jupiler_galore wel mocht gebruiken. Of een mix er van maken. "Cerror&BS". Ofzo. Weet-ik-veel.
De groetjes van Ruud.quote:
Dan hebben we toch nog een co-op gedaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Jupiler Galore, geen slecht idee!
Ik zal hem zo ff naar sndh converteren.
Dé Ruud?quote:
Bewijs het maar.quote:
Ohnee, die andere.quote:
Woei! Ik pleur de atari gelijk even aan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:01 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Dan hebben we toch nog een co-op gedaan.
Dat was ooit een typetje van Andre van Duijn (quote:
Die van mij staat nog in U.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Woei! Ik pleur de atari gelijk even aan.
Nee-hee, niet díe ene.quote:
Bij jou heet toch ook iemand Ruud?quote:
Zo bedenk ik mijn titels ook vaak.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:05 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Ik bedoel, zó lekker is jupiler nou ook weer niet. Het geval was nou eenmaal dat ik er heel veel van achter de kiezen had toen ik dat deuntje ging maken.
Ohjaquote:
Whehee, sufkut safari. Tofheid.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo bedenk ik mijn titels ook vaak.
Gewoon iets waar ik dat moment aan denk.
Dat ik dat dan weet, hè!quote:
Hm?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:12 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Bah.
Juist niet!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:13 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Het is een snertdag.
Dan moet je hierheen komen. Het hangt nog, enigszins.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:15 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
De geur van het meloenenveld is opgetrokken.
En ik moet me nog scheren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet je hierheen komen. Het hangt nog, enigszins.
Dat kan altijd nog.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:18 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
En ik moet me nog scheren.
Als het maar niet prikt.quote:
Oh. Scheer het dan. Nu!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:21 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Bij míj niet. Bij jou wel.
Ik heb nog even voor ik de trein naar je neem. We hadden toch gewoon weer om 20:00 uur afgesproken?quote:
Zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:22 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Ik heb nog even voor ik de trein naar je neem. We hadden toch gewoon weer om 20:00 uur afgesproken?
Vanwaar die PI?quote:
Uiteraard. Het komt van een uiterst tof persoon. De tofste persoon in het universum.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:24 schreef cerror het volgende:
Eigenlijk is jupiler galore een überpuicke loadertune!
Kan jij dat ook? Weet je zeker dat je niet nog steeds boos bent over vorige keer?quote:
2. Nee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
1. Kan jij dat ook?
2. Weet je zeker dat je niet nog steeds boos bent over vorige keer?
Wat ik je brom!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:25 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Uiteraard. Het komt van een uiterst tof persoon. De tofste persoon in het universum.
Heavy. Hou me op de hoogte. Ik weet namelijk totaal niet waar het over gaat.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat ik je brom!
Ik zal svenzzon wel even de tune mailen en vragen of hij hem als loadertune kan gebruiken.
Musicdisk met niet alleen xm/mod/s3m/it maar ook sndh/sid/ahx.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:27 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Heavy. Hou me op de hoogte. Ik weet namelijk totaal niet waar het over gaat.
Ik vind het ook wel een puik nummer eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:37 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Klinkt tof, eerwaarde c.
Ghalleau.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:50 schreef Chowi het volgende:
Hoi.
Een wijze quote die ik hier wel op aan vind sluiten, is:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Ghalleau.
Zoals een wijs man ooit sprak: "Is er hier nog iemand geil?".
Dat verklaart mijn torenhoge (whehehe ik zei torenhoge!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:05 schreef Chowi het volgende:
Een wijze quote die ik hier wel op aan vind sluiten, is:
"De wijsheid van mannen zit 'm in het geslachtsdeel".
Ik wilde ookal zoiets zeggen, maar dacht dat het te flauw zou zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat verklaart mijn torenhoge (whehehe ik zei torenhoge!![]()
![]()
) IQ.
Die van mij wijst (!) altijd naar de zonquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een wijze quote die ik hier wel op aan vind sluiten, is:
"De wijsheid van mannen zit 'm in het geslachtsdeel".
Jij en je egoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat verklaart mijn torenhoge (whehehe ik zei torenhoge!![]()
![]()
) IQ.
Dat verklaart meteen hoe boeiend je baantje isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Die van mij wijst (!) altijd naar de zon
Scherpquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen hoe boeiend je baantje is![]()
*until the sun goes down*
Ha oud-medemod! Hoe lopen de zaken daarginder?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:18 schreef Renesite het volgende:
Jij en je ego![]()
* Renesite wou eventjes hoi zeggen tegen JDude.
hoi.
Op SES goed, natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ha oud-medemod! Hoe lopen de zaken daarginder?
Litso hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ha oud-medemod! Hoe lopen de zaken daarginder?
Vast bergopwaarts sinds ik weg benquote:
Het is een stuk opgeknapt nu die centrale topics opgetieft zijnquote:
Whehehe, dat was wel altijd makkelijk modden. Maar erg levendig werd het er niet op neequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:30 schreef Renesite het volgende:
Het is een stuk opgeknapt nu die centrale topics opgetieft zijn![]()
maar jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe, dat was wel altijd makkelijk modden. Maar erg levendig werd het er niet op nee.
Hetgeen inmiddels al weer redelijk nutteloos is gebleken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:33 schreef Renesite het volgende:
maar ja
MENEERTJE MOEST ZIJN IQ VERSTAND LUL ACHTERNA LOPEN
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Hetgeen inmiddels al weer redelijk nutteloos is gebleken.
Aye ayequote:
Als goed NS'er zou ik dan toch minstens voor een trein moeten springen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:37 schreef Renesite het volgende:
![]()
*arm om Dude doet en zegt dat het leven kut ismaar dat het met een botte mes opgelost kan worden, maar dat dat een uitweg is, maar dat het mogelijk is.*
Of nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Als goed NS'er zou ik dan toch minstens voor een trein moeten springen.
Nee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
Nou, hier kan onderhand ook wel een slotje op.
Modjes genoeg.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
Nou, hier kan onderhand ook wel een slotje op.
quote:
quote:
Wat mij betreft.quote:
Je kunt wel punten scoren door dat rottige recycle-tekentje weg te werken en ons weer bovenaan te zettenquote:
WJDZ!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Je kunt wel punten scoren door dat rottige recycle-tekentje weg te werken en ons weer bovenaan te zetten.
Yvonne vond het ook! Helpt dat?quote:
Vooral omdat hij kandidaat FA isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
Snakey. Snakey. Snakey. Het-is-ook-áltijd-hetzelfde. Houdt hij jullie in zijn greep of zo?
Kun jij Stuffje niet even ompraten?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
Snakey. Snakey. Snakey. Het-is-ook-áltijd-hetzelfde. Houdt hij jullie in zijn greep of zo?
Een heuse lek!quote:
Dan moet ik maar even mijn best doen met dat slijmen.quote:
Het wordt een FA he, geen mod.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet ik maar even mijn best doen met dat zuigen.
Juist daarom.quote:
Ja ende okayquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:52 schreef mcDavid het volgende:
badger badger badger badger AARRGH freak a Snakey, snakey, oh, it's a snakey!
Ik zat ooit te denken om die flash zo te maken:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:52 schreef mcDavid het volgende:
badger badger badger badger AARRGH freak a Snakey, snakey, oh, it's a snakey!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zat ooit te denken om die flash zo te maken:
Bagger bagger bagger bagger bagger bagger bagger
Slotje slotje
Slotje slotje
Ohhh, het is snakey, oooh ohhh snakey
Nooit van gekomen..
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:02 schreef JDude het volgende:
Leeft Janet eigenlijk nog?
Één tijdzone verderop!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:06 schreef Renesite het volgende:
Janet! WAAR!
quote:
is al eens een topic over geweest! ze hebben ook nog een interview gegeven waarin ze uitleggen dat zij zo niet zijn, dat ze het enkel 1x wouden proberen, en dat ze de keukentafel maar verkocht hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:26 schreef JDude het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=2218661284736204201
nee, ook die allemaal al gezien!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:53 schreef JDude het volgende:
En nu zit iedereen te kijken zeker?
Zijn dat die ranzige Fok!tools? Die hebben mijn hele Mozilla naar de klote geholpen waardoor ik nu maar op Firefox zit. Net zo goed verder hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:55 schreef mcDavid het volgende:
nee, ook die allemaal al gezien!ik heb eindelijk QuickQuote en QuickPI, wat een verademing!
Jazeker.. soms..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:02 schreef JDude het volgende:
Leeft Janet eigenlijk nog?
huh, mozilla naar de klote, maar firefox doet het welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Zijn dat die ranzige Fok!tools? Die hebben mijn hele Mozilla naar de klote geholpen waardoor ik nu maar op Firefox zit. Net zo goed verder hoor.
Ja, ik heb Mozilla er toen afgeflikkerd omdat m'n hele Fok! layout verneukt werd, en FF geinstalleerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:00 schreef mcDavid het volgende:
huh, mozilla naar de klote, maar firefox doet het wel
ik heb deze geinstalleerd...
ok.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, ik heb Mozilla er toen afgeflikkerd omdat m'n hele Fok! layout verneukt werd, en FF geinstalleerd.
I knowquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:03 schreef mcDavid het volgende:
ok.
maarre, firefox ís van mozilla! maar je gebruikte dus (ook) andere producten van mozilla...
aha.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:05 schreef JDude het volgende:
[..]
I know.
Maarja, m'n ouwe browser kreeg ik niet meer gereanimeerd.
Klinkt plausibel. Gelukkig kost zo'n kaart geen drol meer. Tenzij je de nieuwste-van-het-nieuwste-3D-gaming-meuk wil hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:09 schreef mcDavid het volgende:
aha.
nu we het toch over computers hebben: mijn pc in delft heeft waarschijnlijk een overleden videokaart![]()
vlak voor ik er wegging startte ik mijn pc opnieuw op, die gaf een paar rare piepjes, en geen beeld.
andere monitor geprobeerd, ook geen beeld.
de opstartgeluiden kwamen wel uit de versterker rollen, dus ik denk dat het echt aan de videokaart ligt...
Maak voor mij ook wat.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*thuis met honger!
Ik wel!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik dat bakje kibbeling eerst alleen op eet??
Gij, gij, kwelgeest.quote:
Held(in).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:28 schreef Chowi het volgende:
McD, JD. Ik zet de vetpan vast aan.
heb net spareribs gehadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:28 schreef Chowi het volgende:
vindt je het erg als ik voorlopig ff geen frituur meer kan zien?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:28 schreef Chowi het volgende:
Ik heb nog wel boterhamworst met augurkjes voor jequote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vindt je het erg als ik voorlopig ff geen frituur meer kan zien?
Je sais.quote:
ook liever niet...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel boterhamworst met augurkjes voor je
Ik vindt het erger dat je letters gebruikt die er niet zouden moeten staan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vindt je het erg als ik voorlopig ff geen frituur meer kan zien?
Qier.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
Bier.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vindt het erger dat je letters gebruikt die er niet zouden moeten staan.
Dat deed ik expres.quote:
Van die instant-meuk?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:34 schreef Renesite het volgende:
Ranjaa?
Met een vleugje citroensap kan niets eraan tippen.quote:
IJs. *ril.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:36 schreef Janetje het volgende:
Twee bammetjes ham-kaas gemaakt..
En een halve bak M&M's ijs in de vriezer...
that's it!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:36 schreef Janetje het volgende:
Twee bammetjes ham-kaas gemaakt..
En een halve bak M&M's ijs in de vriezer...
Ik ga maandag vragen of de lokale slijterij het in huis heeft.quote:
mag ik het filmen en online zetten?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ga maandag vragen of de lokale slijterij het in huis heeft.
Zolang het geen stomende sessies zijn, gefilmd met night-vision, mag je alles van mij online zetten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mag ik het filmen en online zetten?
De Gall & Gall aan het Meidoornplein?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ga maandag vragen of de lokale slijterij het in huis heeft.
Cool, hij is nog open.quote:
!!!quote:
Ik geloof dat ik dat nog weet. Iets met een H.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:42 schreef Q. het volgende:
Sterker nog, ik ben onlangs nog bij die slijter geweest..
Ik ben van het dorp next-door weet je nog?.
ok, dan filter ik de stoom er wel uitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zolang het geen stomende sessies zijn, gefilmd met night-vision, mag je alles van mij online zetten.
Flauw. Tu.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, dan filter ik de stoom er wel uit
Woon je daar nu nog, trouwens?quote:
Zulks. Waarschuw me de eerstvolgende keer dat je de "town" weer "hit" maar, dan kom ik bier bij je halen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:47 schreef Q. het volgende:
Ik ben op mijn 21e daar weggegaan, naar Enschede. Na een tussenstop in Amersfoort bewoon ik inmiddels een koophuis in Utrecht..
Echter, ik was gisteren nog in Heerde..
Epe. Zo pittoresk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:50 schreef Q. het volgende:
Ik was slechts voor het avondeten bij mijn ouders en voor een kerkdienst van een trouwende vriend elders in Heerde, daarna ben ik naar het immer geweldige Epe doorgegaan voor Het Feescht..
Whehe. Die laatste. Da's zo'n paupertent.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:52 schreef Q. het volgende:
Prachtig. Vroeger ging ik regelmatig uit daar. In de Stunt. Op vrijdag. En dan zaterdag naar d'Esculeap..
Nou zeg! Ik wist niet dat er tegenwoordig nog werkend volk in W. woont.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:54 schreef Q. het volgende:
Ik heb trouwens een collega die in W. woont.
Vieux.quote:
Ze werken dan ook in Amersfoort. Die collega woont in de Goudenregenstraat. Vlak bij Het Station. En dan niet het Heerdese café.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou zeg! Ik wist niet dat er tegenwoordig nog werkend volk in W. wonen.
Ik kon niet, jammer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was inderdaad uitermate tof. Er was bier.
*goed*
Oh, ik loop altijd langs het bordje met "Goudenregenstraat", als ik van het station naar huis moet lopen. Dan droom ik altijd weg. Ik vind het zo'n leuke straatnaam.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze werken dan ook in Amersfoort. Die collega woont in de Goudenregenstraat. Vlak bij Het Station. En dan niet het Heerdese café..
Toen was er nog Swiebertjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:56 schreef Q. het volgende:
Vroeger, Stofje. Toen alles beter was.
Stuf!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:56 schreef Stofje het volgende:
Herinneringen.
Wacht maar tot je gaat werken. Dan verdwijnen al je dromen als schneeuw voor den zon .B-).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik loop altijd langs het bordje met "Goudenregenstraat", als ik van het station naar huis moet lopen. Dan droom ik altijd weg. Ik vind het zo'n leuke straatnaam.
De tijd toen mensen nog tegen mij praatten...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:56 schreef Stofje het volgende:
Herinneringen.
Ja, ik weet dat het leven er nu nog mooier uitziet dan dat het werkelijk is. Ik zie het vanuit een ander perspectief.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Wacht maar tot je gaat werken. Dan verdwijnen al je dromen als schneeuw voor den zon .B-).
Die fase heb ik overgeslagen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
De tijd toen mensen nog tegen mij praatten...
*ril*quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil wel tegen je praten, natuurlijk.
Praat eens terug, voor de verandering.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
De tijd toen mensen nog tegen mij praatten...
Geniet van deze fase zolang hij nog duurt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het leven er nu nog mooier uitziet dan dat het werkelijk is. Ik zie het vanuit een ander perspectief.
O. Okay.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Geniet van deze fase zolang hij nog duurt.
Ik niet.. maar ben tamelijk hard weer uit die fase gedonderd..quote:
Duisternis is er op latere leeftijd nog genoeg hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
O. Okay.
*Aan tafel gaat zitten met een kop thee, naar de duisternis buiten staart en geniet.
Ik praat al terug tegen de stemmen in mijn hoofd.. andere stemmen negeren mij endequote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Praat eens terug, voor de verandering.
Ik kan het buiten niet lichter maken dan het is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Duisternis is er op latere leeftijd nog genoeg hoor.
Sorry.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik praat al terug tegen de stemmen in mijn hoofd.. andere stemmen negeren mij ende![]()
Ha-ha. Ik ben in het gróótste van Europa geweest. In Berlijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:08 schreef Janetje het volgende:
Ik kwam er gister achter dat ik op 10 min lopen van een van de grootste winkelcentra van Europa woon..
Maar ik kan er iedere dag naartoe..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ha-ha. Ik ben in het gróótste van Europa geweest. In Berlijn.
Dat word je ook wel een keer zat.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar ik kan er iedere dag naartoe..
Voorlopig zeker niet.quote:
Je moet ook nog geld overhouden voor bier.quote:
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:08 schreef Janetje het volgende:
Ik kwam er gister achter dat ik op 10 min lopen van een van de grootste winkelcentra van Europa woon..
Geld? Oh dat..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet ook nog geld overhouden voor bier.
Werkelijk?quote:
Het KDW? Die vond ik zó overrated. Gewoon een megasized V&Dquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:11 schreef Chowi het volgende:
Ha-ha. Ik ben in het gróótste van Europa geweest. In Berlijn.
Oui, de KDW. Ik vond het vooral duur spul.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Het KDW? Die vond ik zó overrated. Gewoon een megasized V&D.
Hét KDW, Chowi. "Haus" is onzijdig.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:24 schreef Chowi het volgende:
Oui, de KDW. Ik vond het vooral duur spul.
quote:
Okay. Das. Ik ben nooit goed geweest in Duits.quote:
Veelal.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik toch wat geloofwaardiger overkom..
is het 19 over 11.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:09 schreef JDude het volgende:
En nu?
Zeg. Als vannacht de klok wordt verplaatst hier. Doen jullie dat daar dan ook?quote:
Klopt..quote:
Ehmm.. ik denk het wel..quote:Op zondag 26 maart 2006 00:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeg. Als vannacht de klok wordt verplaatst hier. Doen jullie dat daar dan ook?
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:22 schreef Janetje het volgende:
Klopt..
Ehmm.. ik denk het wel..Das kut.. ik weet het niet zeker..
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier ook zoiets.
Ik heb ooit begrepen dat als Koninginnedag op een zondag is, dat het dan op zaterdag wordt gehouden. En dan zou ik zomaar wel eens een gratis vrije dag kunnen hebben. Maar ik weet het niet zeker.
Binnenkort toch maar eens navragen. Dan kan ik tenminste weer een weekend misdragen inlassenquote:
Zal ik maar niet zeggen dat ik hier altijd vrij ben in het weekend.. maar me hier echt helemáál niet misdraag..quote:Op zondag 26 maart 2006 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Binnenkort toch maar eens navragen. Dan kan ik tenminste weer een weekend misdragen inlassen.
Feestdagen '04 waren ook zo relaxed... twee zaterdagen op rij verplicht vrij.
Ik begreep ook dat dat daar onbetaalbaar is?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:07 schreef Janetje het volgende:
Zal ik maar niet zeggen dat ik hier altijd vrij ben in het weekend.. maar me hier echt helemáál niet misdraag..
quote:Op zondag 26 maart 2006 01:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik begreep ook dat dat daar onbetaalbaar is?
6 euro! Damn... daar heb je er hier drie a vier voor.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:13 schreef Janetje het volgende:Nou ja.. ik vind 6 euro voor een biertje ietwat overdreven..
Hmm.. vorige keer heb ik twee biertjes zelf gekocht en verder gezopen op de kosten van anderen.. maar goed.. waar zijn dronken mannen anders voor.![]()
Absoluut.. nou ja.. we waren met drie meiden aardig geintegreerd in een steeds wisselende groep van zo'n 10 heren.. dus dat was best goed voor de drankflow..quote:Op zondag 26 maart 2006 01:15 schreef JDude het volgende:
[..]
6 euro! Damn... daar heb je er hier drie a vier voor.
Maar inderdaad, een vrouw temidden van dronken kerels zijn kan dan goed werken.
Whehehe da's relaxed ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:19 schreef Janetje het volgende:
Absoluut.. nou ja.. we waren met drie meiden aardig geintegreerd in een steeds wisselende groep van zo'n 10 heren.. dus dat was best goed voor de drankflow..![]()
We stonden om 5 uur in de middag in de kroeg en waren om 7 uur dronken..best tof..
Je mocht blijven met alcoholvergigtiging?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe da's relaxed ja.
Ik moest vorige week zaterdag begin van de avond op bezoek in het ziekenhuis.
Stonden gvd alle terrassen buiten die middag.
Helemáál nuchter kwam ik niet aan
Neuh, die heb ik daarna pas zo ongeveer opgelopen, toen we na behoorlijk inpilsen weer verder de stad in gingenquote:Op zondag 26 maart 2006 01:33 schreef Janetje het volgende:
Je mocht blijven met alcoholvergigtiging?
Ik ook.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:38 schreef JDude het volgende:
Ik ben trouwens vastbesloten om de ingang der Zomertijd mee te maken.
Ben je er al achter of jullie daar ook meedoen?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:45 schreef Janetje het volgende:
Ik ook.
We doen meequote:Op zondag 26 maart 2006 01:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Ben je er al achter of jullie daar ook meedoen?
Zulks een eensgezindheid.quote:
Sounds like a hot plan.. zo van.. bak mee..quote:Op zondag 26 maart 2006 01:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Zulks een eensgezindheid.
Zullen we deze dan even volpraten en een Zomertijddeel openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |