Snakey? Zou jij het woordje Topic voor mij willen verwijderen??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zelfs de chinees om de hoek zou het niet begrijpen.![]()
Done.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Snakey? Zou jij het woordje Topic voor mij willen verwijderen??
Als het me uitkomt. inderdaad.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:23 schreef cerror het volgende:
Slangemans is altijd zo attent en snel.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En als het lief gevraagd wordt natuurlijk
Gewoon terugzoenen, werkt altijd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, eeuh, en nu weet ik niet meer hoe ik moet reageren![]()
Eerst proberen enzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen als ik niet uitgemaakt word voor slijmerd, wil ik terugzoenen!!
quote:
leef jij ook nogquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:31 schreef guitarist.nl het volgende:
ik had vanavond feestje bij me thuis, jullie hebben de gratis bier en frituut gemist, ik heb nog 2 doosjes over, en een half krat amstel
Die heb ik ook nog in de gang staan.. O, ik moet morgen nieuwe halen, want we hebben een thuiswedstrijd. Goed dat je het zegt dus!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:31 schreef guitarist.nl het volgende:
ik had vanavond feestje bij me thuis, jullie hebben de gratis bier en frituut gemist, ik heb nog 2 doosjes over, en een half krat amstel
hmm ja balenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, fobo is stuk
en alle gitaristen slapen,
dus maar hier baggeren!
Ja, achterkantje is wit, maar werd bij mij in het geel geplaatst...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:38 schreef Snakey het volgende:
Achtergrond?
Pit ze!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja idd beetje saai zo, ik ben pitten
je moet nietsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:01 schreef guitarist.nl het volgende:
stiekem helemaal geen zin in, maar kmoet zo toch maar eens gaan
oeh dat zijn de beste, en??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:03 schreef rompompom het volgende:
Ik ben zojuist thuis van een verjaardag waar ik niet was uitgenodigd
Het was al te laat om het op een ordinair zuipen te zetten zonder kadoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:03 schreef donnahvh het volgende:
[..]
oeh dat zijn de beste, en??
was t gezellie?
dus je bent eruit getieft??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was al te laat om het op een ordinair zuipen te zetten zonder kado
ah nou ja als je t maar naar je zin hebt gehadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze begonnen met opruimen
Ik was wel de laatste die wegging, dat wel
Ik moest even nadenken.quote:
quote:
Ik ook. Moge.quote:
Waar?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:48 schreef cerror het volgende:
Hoeren!
Toen ik op Invoeren drukte meldde Chowi zich aan!quote:
Geen toeval meer!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen ik op Invoeren drukte meldde Chowi zich aan!
Neen, wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:54 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Had je mijn post gezien, c?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |