Heb t liefste dat een meisje me pijpt zonder condoom... Maar nuecken altijd met...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef HighAndTight het volgende:
Pijpen jullie ook allemaal met condoom? Ik vind dat vies smaken hoor!
FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef Aarde het volgende:
ik zat laatst op de trein. rechtover me zat een gozer. hij zat schielijk vanuit zijn ooghoeken naar me te kijken, de loser.
opeens zag ik dat ie op en neer begon te bewegen op zijn bank. zijn aandacht was afgeleid op dat moment, de smeerkees. om zijn aandacht wat vast te houden lachte ik schamper naar hem. dit leek hem nog meer op te winden. wat een ontzettende n00b zeg! gelukkig was mijn vriendin op positie. hij werd slachtoffer 1001 van ons - het lesbisiche trein-tas-roller-duo.
Dan ben je dus bevattelijk voor SOA's en is testen zo nu en dan echt geen slecht idee.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Heb t liefste dat een meisje me pijpt zonder condoom... Maar nuecken altijd met...
Lang leve de durex Fiësta, vooral die met bananensmaakquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef HighAndTight het volgende:
Pijpen jullie ook allemaal met condoom? Ik vind dat vies smaken hoor!
Sterker nog, ik heb nog nooit iemand gepijpt met condoom...Ik ga toch niet op een stuk rubber kauwen...alsjeblieft zeg. Dan hoeft sex voor mij helemaal niet meer!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Heb t liefste dat een meisje me pijpt zonder condoom... Maar nuecken altijd met...
Daarom is het ook best wel hypocriet wat velen hier riepenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog nooit iemand gepijpt met condoom...Ik ga toch niet op een stuk rubber kauwen...alsjeblieft zeg. Dan hoeft sex voor mij helemaal niet meer!
En jullie gaan mij niet vertellen dat jullie altijd een beflapje gebruiken als jullie down under komen ( voor ik ook op deze post voor aangevallen ga worden )
Weet ik...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:21 schreef Robar het volgende:
Dan ben je dus bevattelijk voor SOA's en is testen zo nu en dan echt geen slecht idee.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog nooit iemand gepijpt met condoom...Ik ga toch niet op een stuk rubber kauwen...alsjeblieft zeg. Dan hoeft sex voor mij helemaal niet meer!
En jullie gaan mij niet vertellen dat jullie altijd een beflapje gebruiken als jullie down under komen ( voor ik ook op deze post voor aangevallen ga worden )
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Kauw jij eropquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:24 schreef SHE het volgende:
[..]
ook mee eens, dan pijp ik nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:32 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Dat is toch not done als je wisselende contacten hebt?
Ik weet niet in hoeverre en hoe vaak jij sexcontacten hebt natuurlijk, maar als ik kijk naar het aantal one night stands dat ik zelf heb, moet ik er niet aan denken die zonder condoom te pijpenDan loop je zó iets op.
Dan snap ik hetquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:33 schreef SdancerS het volgende:
[..]
ook mee eens, dan pijp ik nietAlleen in een relatie
Als of jij ALTIJD een condoom binnen handbereik hebt en deze ook gebruikt, als je op springen staat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:32 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Dat is toch not done als je wisselende contacten hebt?
Ik weet niet in hoeverre en hoe vaak jij sexcontacten hebt natuurlijk, maar als ik kijk naar het aantal one night stands dat ik zelf heb, moet ik er niet aan denken die zonder condoom te pijpenDan loop je zó iets op.
Ja, eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als of jij ALTIJD een condoom binnen handbereik hebt en deze ook gebruikt, als je op springen staat.
Ik heb het ook wel eens gehad dat ik aan het werk was en m'n sleutel, telefoon enz en dus ook mn condooms lagen voor in de bus, maar we waren geil, doken achterin de bus (daar lagen dekens, van de spullen die ik buiten nodig had) en tsja dan stap je echt niet ff uit met je broek op de enkels
Heb nog nooit een beflapje gebruikt bij t beffen en heb ze ook niet in huis... Misschien eenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Door vrouwen zoals jij ben ik geneigd om in al m'n boxers een vakje te laten naaien voor condoomsquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk altijd![]()
En als ik die niet heb, gaat het niet verder dan een beetje zoenen en eventueel aftrekken.
Heel veel mensen beseffen nu pas dat alleen een condoom tijdens het neuken niet genoeg isquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Nu is het wachten nog op geile FOK!kers die beweren dat je niets kunt krijgen van pijpen zonder condoom
Jij laat je wel beffen zonder beflapje? Of draag jij die toevallig ook te pas en te onpas bij je?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Nu is het wachten nog op geile FOK!kers die beweren dat je niets kunt krijgen van pijpen zonder condoom
Charmant hè? dat vond ik ook alquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus jij zat tegenover een knap blondje je lulletje te op en neer te pompen terwijl je strak in haar ogen keek?![]()
![]()
Ik laat me niet beffen buiten een relatiequote:Op dinsdag 4 april 2006 16:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij laat je wel beffen zonder beflapje? Of draag jij die toevallig ook te pas en te onpas bij je?
Plastic zakje om de tong en lippen van die gastquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij laat je wel beffen zonder beflapje? Of draag jij die toevallig ook te pas en te onpas bij je?
Maar realiseer je je, dat beffen zonder beflapje net zo risicovol is als pijpen en neuken zonder condoom?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Heb nog nooit een beflapje gebruikt bij t beffen en heb ze ook niet in huis... Misschien een
risico wat ik neem maar net zoals je zegt... Als dat niet meer kan is er weinig meer aan...
Tja, je kunt er zo over doen, maar mijn gezondheid gaat voor allesquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Plastic zakje om de tong en lippen van die gast![]()
uiteraard laat ze zich ook niet vingeren zonder dat die gozer eerst gesteriliseerde handschoenen aan heeft gedaan![]()
Je laat je ook niet vingeren/trekt een jongen af?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:43 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik laat me niet beffen buiten een relatie![]()
Als ik een (serieuze) relatie krijg, pijp en neuk ik in een later stadium natuurlijk zonder. Als ik zeker weet dat hij safe is, dus moet hij zich wel eerst even laten testenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Je laat je ook niet vingeren/trekt een jongen af?
Feitelijk heb je dus geen enkele vorm van sex buiten een relatie om?
En verandert er iets aan een jongen of aan jou dan als je W|EL een relatie hebt? Is het dan ineens wel veilig?
Dat heeft met vertrouwen te maken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:47 schreef SHE het volgende:
[..]
En verandert er iets aan een jongen of aan jou dan als je W|EL een relatie hebt? Is het dan ineens wel veilig?
Nou...doe maar common sense hoor. Vaak weet de persoon het zelf niet eens...quote:
Als ik barst van de geiligheid dan denk ik daar echt niet over naquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:46 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Tja, je kunt er zo over doen, maar mijn gezondheid gaat voor alles![]()
Ik heb geen zin een SOA op te lopen door 1 avondje plezier met een onbekende dude![]()
1 test zegt niks, bij sommige ziektes duurt het maanden voordat er iets zichtbaar is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:48 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Als ik een (serieuze) relatie krijg, pijp en neuk ik in een later stadium natuurlijk zonder. Als ik zeker weet dat hij safe is, dus moet hij zich wel eerst even laten testen![]()
Je weet dat van elkaar en als je weet dat je partner het ooit onveilig heeft gedaan, dan kun je toch een test doen? Maar als die test eenmaal gedaan is, dan kun je verder gaan op basis van vertrouwen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou...doe maar common sense hoor. Vaak weet de persoon het zelf niet eens...
vertrouwen is in deze net zo dom als je op een eerste date in je reet laten nemen door een volslagen onbekende![]()
Daar zit wel een beetje verschil tussen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou...doe maar common sense hoor. Vaak weet de persoon het zelf niet eens...
vertrouwen is in deze net zo dom als je op een eerste date in je reet laten nemen door een volslagen onbekende![]()
Tuurlijk doe ik dat... Heb ook voorlichting gehad op de middelbare school hoor... Ik had hetquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:45 schreef SHE het volgende:
Maar realiseer je je, dat beffen zonder beflapje net zo risicovol is als pijpen en neuken zonder condoom?
#
Dus wederom de vraag...waarom gaat iedereen hier over de zeik als ik eerlijk toegeef weleens geneukt te zijn zonder condoom, maar is men wel bereid hun vriendin uit te lepelen zonder voorbehoedsmiddel?
Hoe weet je dat zeker? Iemand kan je van alles vertellenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zit wel een beetje verschil tussen natuurlijkals je weet wat hij/zij heeft uitgespookt kan je een risico bepalen
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Tsja, als we zo gaan redeneren . . . . .quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zeker? Iemand kan je van alles vertellen
Kon je dat niet iets tactischer brengen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef Rubbadubba het volgende:
tsjoeke-tsjoeke......ting-ting-ting hier komt de stoomlocomotief
Stap je nog in SHE voor geyle neucksex![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |