abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:19:01 #251
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36643793
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef HighAndTight het volgende:
Pijpen jullie ook allemaal met condoom? Ik vind dat vies smaken hoor!
Heb t liefste dat een meisje me pijpt zonder condoom... Maar nuecken altijd met...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_36643850
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef Aarde het volgende:
ik zat laatst op de trein. rechtover me zat een gozer. hij zat schielijk vanuit zijn ooghoeken naar me te kijken, de loser.
opeens zag ik dat ie op en neer begon te bewegen op zijn bank. zijn aandacht was afgeleid op dat moment, de smeerkees. om zijn aandacht wat vast te houden lachte ik schamper naar hem. dit leek hem nog meer op te winden. wat een ontzettende n00b zeg! gelukkig was mijn vriendin op positie. hij werd slachtoffer 1001 van ons - het lesbisiche trein-tas-roller-duo.
FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_36643851
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Heb t liefste dat een meisje me pijpt zonder condoom... Maar nuecken altijd met...
Dan ben je dus bevattelijk voor SOA's en is testen zo nu en dan echt geen slecht idee.
pi_36643862
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef HighAndTight het volgende:
Pijpen jullie ook allemaal met condoom? Ik vind dat vies smaken hoor!
Lang leve de durex Fiësta, vooral die met bananensmaak
Zonder condoom pijpen vind ik pas vies smaken, tenzij het iemand is waar ik van hou
pi_36643917
op het ritme van de bielsen, kedeng kedeng
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:24:33 #256
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36643966
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb nog nooit iemand gepijpt met condoom...Ik ga toch niet op een stuk rubber kauwen...alsjeblieft zeg. Dan hoeft sex voor mij helemaal niet meer!

En jullie gaan mij niet vertellen dat jullie altijd een beflapje gebruiken als jullie down under komen ( voor ik ook op deze post voor aangevallen ga worden )
pi_36644067
SHE, accepteer je het treinkaartje nog ik vind jou wel lief hoor
pi_36644097
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb nog nooit iemand gepijpt met condoom...Ik ga toch niet op een stuk rubber kauwen...alsjeblieft zeg. Dan hoeft sex voor mij helemaal niet meer!

En jullie gaan mij niet vertellen dat jullie altijd een beflapje gebruiken als jullie down under komen ( voor ik ook op deze post voor aangevallen ga worden )
Daarom is het ook best wel hypocriet wat velen hier riepen
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:31:03 #259
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36644186
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:21 schreef Robar het volgende:
Dan ben je dus bevattelijk voor SOA's en is testen zo nu en dan echt geen slecht idee.
Weet ik...
B-FliP Youtube Channel
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:31:34 #260
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36644200
Hypocriet in het kwadraat!

Ze hebben allemaal nog nooit zonder condoom geneukt en laten zich afzuigen met condoom.
Als klap op de vuurpijl meldt die klapjosti nog even dat ze piemels vies vind smaken zonder condoom en dat gore smaakje pas verdwijnt als er liefde in het spel is.

It must me sweet in lala-land

pi_36644218
quote:

[..]

Dat is toch not done als je wisselende contacten hebt?
Ik weet niet in hoeverre en hoe vaak jij sexcontacten hebt natuurlijk, maar als ik kijk naar het aantal one night stands dat ik zelf heb, moet ik er niet aan denken die zonder condoom te pijpen Dan loop je zó iets op.
pi_36644235
quote:

[..]

mee eens, pijpen met condoom is echt te ranzig voor woorden. Zelfs die met een ''smaakje'' vind ik goor. Het is pijpen zonder condoom of niet pijpen.
pi_36644265
quote:

[..]

Kauw jij erop

pi_36644287
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:32 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre en hoe vaak jij sexcontacten hebt natuurlijk, maar als ik kijk naar het aantal one night stands dat ik zelf heb, moet ik er niet aan denken die zonder condoom te pijpen Dan loop je zó iets op.
ook mee eens, dan pijp ik niet Alleen in een relatie
pi_36644311
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:33 schreef SdancerS het volgende:

[..]

ook mee eens, dan pijp ik niet Alleen in een relatie
Dan snap ik het
pi_36644313
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:32 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Als of jij ALTIJD een condoom binnen handbereik hebt en deze ook gebruikt, als je op springen staat.

Ik heb het ook wel eens gehad dat ik aan het werk was en m'n sleutel, telefoon enz en dus ook mn condooms lagen voor in de bus, maar we waren geil, doken achterin de bus (daar lagen dekens, van de spullen die ik buiten nodig had) en tsja dan stap je echt niet ff uit met je broek op de enkels
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_36644373
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:34 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Als of jij ALTIJD een condoom binnen handbereik hebt en deze ook gebruikt, als je op springen staat.

Ik heb het ook wel eens gehad dat ik aan het werk was en m'n sleutel, telefoon enz en dus ook mn condooms lagen voor in de bus, maar we waren geil, doken achterin de bus (daar lagen dekens, van de spullen die ik buiten nodig had) en tsja dan stap je echt niet ff uit met je broek op de enkels
Ja, eigenlijk altijd
En als ik die niet heb, gaat het niet verder dan een beetje zoenen en eventueel aftrekken.
pi_36644380
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:34 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Dan snap ik het
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:36:53 #269
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36644382
quote:

[..]

Heb nog nooit een beflapje gebruikt bij t beffen en heb ze ook niet in huis... Misschien een
risico wat ik neem maar net zoals je zegt... Als dat niet meer kan is er weinig meer aan...
B-FliP Youtube Channel
pi_36644436
Nu is het wachten nog op geile FOK!kers die beweren dat je niets kunt krijgen van pijpen zonder condoom
pi_36644496
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk altijd
En als ik die niet heb, gaat het niet verder dan een beetje zoenen en eventueel aftrekken.
Door vrouwen zoals jij ben ik geneigd om in al m'n boxers een vakje te laten naaien voor condooms

maar dat is dan weer niet goed voor de kwaliteit van de condooms
pi_36644527
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Nu is het wachten nog op geile FOK!kers die beweren dat je niets kunt krijgen van pijpen zonder condoom
Heel veel mensen beseffen nu pas dat alleen een condoom tijdens het neuken niet genoeg is
Lekker hypocriet en SHE maar aanvallen.
Het blijkt dat jij nu zo een beetje de enige bent die recht van spreken had
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:42:36 #273
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36644584
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Jij laat je wel beffen zonder beflapje? Of draag jij die toevallig ook te pas en te onpas bij je?
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:43:13 #274
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_36644601
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dus jij zat tegenover een knap blondje je lulletje te op en neer te pompen terwijl je strak in haar ogen keek?
Charmant hè? dat vond ik ook al
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
pi_36644605
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:42 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij laat je wel beffen zonder beflapje? Of draag jij die toevallig ook te pas en te onpas bij je?
Ik laat me niet beffen buiten een relatie
pi_36644617
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:42 schreef SHE het volgende:

[..]

Plastic zakje om de tong en lippen van die gast

uiteraard laat ze zich ook niet vingeren zonder dat die gozer eerst gesteriliseerde handschoenen aan heeft gedaan
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:45:06 #277
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36644647
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Heb nog nooit een beflapje gebruikt bij t beffen en heb ze ook niet in huis... Misschien een
risico wat ik neem maar net zoals je zegt... Als dat niet meer kan is er weinig meer aan...
Maar realiseer je je, dat beffen zonder beflapje net zo risicovol is als pijpen en neuken zonder condoom?
#
Dus wederom de vraag...waarom gaat iedereen hier over de zeik als ik eerlijk toegeef weleens geneukt te zijn zonder condoom, maar is men wel bereid hun vriendin uit te lepelen zonder voorbehoedsmiddel?
pi_36644696
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:44 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Plastic zakje om de tong en lippen van die gast

uiteraard laat ze zich ook niet vingeren zonder dat die gozer eerst gesteriliseerde handschoenen aan heeft gedaan
Tja, je kunt er zo over doen, maar mijn gezondheid gaat voor alles
Ik heb geen zin een SOA op te lopen door 1 avondje plezier met een onbekende dude
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:47:08 #279
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36644715
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:43 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Ik laat me niet beffen buiten een relatie
Je laat je ook niet vingeren/trekt een jongen af?

Feitelijk heb je dus geen enkele vorm van sex buiten een relatie om?

En verandert er iets aan een jongen of aan jou dan als je W|EL een relatie hebt? Is het dan ineens wel veilig?
pi_36644746
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:47 schreef SHE het volgende:

[..]

En verandert er iets aan een jongen of aan jou dan als je W|EL een relatie hebt? Is het dan ineens wel veilig?
Als ik een (serieuze) relatie krijg, pijp en neuk ik in een later stadium natuurlijk zonder. Als ik zeker weet dat hij safe is, dus moet hij zich wel eerst even laten testen
pi_36644794
quote:

[..]

Dat heeft met vertrouwen te maken.
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:50:13 #282
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36644805
Wow...spontaan
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:51:07 #283
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36644841
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:49 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat heeft met vertrouwen te maken.
Nou...doe maar common sense hoor. Vaak weet de persoon het zelf niet eens...
vertrouwen is in deze net zo dom als je op een eerste date in je reet laten nemen door een volslagen onbekende
pi_36644851
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:46 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Tja, je kunt er zo over doen, maar mijn gezondheid gaat voor alles
Ik heb geen zin een SOA op te lopen door 1 avondje plezier met een onbekende dude
Als ik barst van de geiligheid dan denk ik daar echt niet over na Plus dat ik me net als SHE regelmatig laat testen, ook als ik een vaste relatie heb. Wat moet je anders, alle signalen negeren en 's avonds thuis aftrekken zeker En tuurlijk loop ik een risico, en als ik morgen aangereden wordt door een vrachtwagen ben ik ook dood.

Dat is geen vergelijking vind je misschien? Waarom niet? Vrijwel alle SOA's zijn goed te genezen, en zeker als jongen is de kans om ongeneesbare SOA's nihil (homoseksuelen uitgezonderd).
pi_36644865
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:50 schreef SHE het volgende:
Wow...spontaan
De meest spontane, spetterende, geyle, hete nuecksex kan OOK safe zijn hoor
pi_36644882
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:48 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Als ik een (serieuze) relatie krijg, pijp en neuk ik in een later stadium natuurlijk zonder. Als ik zeker weet dat hij safe is, dus moet hij zich wel eerst even laten testen
1 test zegt niks, bij sommige ziektes duurt het maanden voordat er iets zichtbaar is.
pi_36644935
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:51 schreef SHE het volgende:

[..]

vertrouwen is in deze net zo dom als je op een eerste date in je reet laten nemen door een volslagen onbekende
Je weet dat van elkaar en als je weet dat je partner het ooit onveilig heeft gedaan, dan kun je toch een test doen? Maar als die test eenmaal gedaan is, dan kun je verder gaan op basis van vertrouwen.
pi_36644991
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:51 schreef SHE het volgende:

[..]

Daar zit wel een beetje verschil tussen natuurlijk als je weet wat hij/zij heeft uitgespookt kan je een risico bepalen
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:00:37 #289
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36645181
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:45 schreef SHE het volgende:

Maar realiseer je je, dat beffen zonder beflapje net zo risicovol is als pijpen en neuken zonder condoom?
#
Dus wederom de vraag...waarom gaat iedereen hier over de zeik als ik eerlijk toegeef weleens geneukt te zijn zonder condoom, maar is men wel bereid hun vriendin uit te lepelen zonder voorbehoedsmiddel?
Tuurlijk doe ik dat... Heb ook voorlichting gehad op de middelbare school hoor... Ik had het
ook over de praktische kant van het condoom... Lees maar terug...
B-FliP Youtube Channel
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:04:39 #290
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36645317
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:55 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Daar zit wel een beetje verschil tussen natuurlijk als je weet wat hij/zij heeft uitgespookt kan je een risico bepalen
Hoe weet je dat zeker? Iemand kan je van alles vertellen
pi_36645320
quote:

[..]

maar ook ik heb geneukt zonder condoom (shame on me). Bij mij gaat het er puur om dat pijpen met condoom gewoon niet lekker is.

Dit dus even buiten de discussie om
pi_36645454
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zeker? Iemand kan je van alles vertellen
Tsja, als we zo gaan redeneren . . . . .
Hoe kun je zo pessimistisch zijn wat betreft een serieuze relatie en je wel onveilig in je kont laten nemen?

Feit is dat het risico aanzienlijk minder groot is wanneer je elkaar beter hebt leren kennen.
De kans dat je dan nog een SOA oploopt is o zo klein.
Je maakt een grotere kans om doodgereden te worden bij het oversteken op een zebrapad, want die auto stopt wel, maar wie zegt dat hij niet doorrijdt wanneer je halverwege bent?
pi_36645829
tsjoeke-tsjoeke......ting-ting-ting hier komt de stoomlocomotief
Stap je nog in SHE voor geyle neucksex
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:20:56 #294
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_36645963
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef Rubbadubba het volgende:
tsjoeke-tsjoeke......ting-ting-ting hier komt de stoomlocomotief
Stap je nog in SHE voor geyle neucksex
Kon je dat niet iets tactischer brengen?
pi_36646037
Nee en SHE houd wel van de directe aanpak
pi_36646697
Originele onderwerp is dood en de slowchat kan voortgezet worden in het slowchattopic. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')