Nee, daar kan ik absoluut niet om lachenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij buldert zeker ook om Bert Visscher.
Bij jou sowieso niet neequote:Op maandag 27 maart 2006 14:07 schreef PeuRac het volgende:
Veel verder als wat geile blikken uitwisselen komt t eigenlijk nooit
Mwah, een 5 voor de moeite.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een jandoedels hier met die onzin, luistert dan allemaal nu eens even naar iets dat echt gebeurd is door iemand die het klappen van de SM-zweep door en door kent:
Ik zat in de trein, en wat er toen gebeurde nou daar ken ik nu 10 jaar naar dato nog een enorme tent van krijgen. Het was echt niet te geloven, maar oh wat fijn. Het bleek dat de 0 mile high club in de trein zat, en die gingen me toch met zijn allen te keer zeg. Oppe geve ment komp er ook een struise zwoele naar me toe, nou daar zei ik geen nee tegen. Dus toen heb ik maar ja gezeid.
Dus jij zat tegenover een knap blondje je lulletje te op en neer te pompen terwijl je strak in haar ogen keek?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:44 schreef Taproot het volgende:
Vorige zomer had ik echt zo een geile bui op de trein![]()
Het was zo 'n zwoele zomerdag, en had mezelf al een periode voorgenomen me van iedere seksuele activiteit te onthouden, ook het denken eraan, dus ik raakte van het minste gestimuleerd.![]()
Rechtover me komt echt zo n knap blondje zitten met zo n spannend zwart truitje, weelderige vormen en zo'n grote zwarte zonnenbril.
Ik had toen zo'n joggingsbroek aan, en ik kreeg een sijve. Ik heel subtiel op een andere manier gaan zitten zodat het niet echt opvalt. Maar toen ik naar haar keek had ik zoiets van: nou ja, alle remmen los![]()
Ik met mijn pc-spier op te spannen en te ontspannen steeds opnieuw in halfstijve toestand mijn genotsknots op en neer laten wippen onder die jogging, wat ze echt wel moet gezien hebben, terwijl ik door haar zonnenbril in haar ogen probeerde te kunnen kijken.
De volgende halte moest ze jammer genoeg weer afstappen.
Man, wat een bagger, niet normaal.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een jandoedels hier met die onzin, luistert dan allemaal nu eens even naar iets dat echt gebeurd is door iemand die het klappen van de SM-zweep door en door kent:
Ik zat in de trein, en wat er toen gebeurde nou daar ken ik nu 10 jaar naar dato nog een enorme tent van krijgen. Het was echt niet te geloven, maar oh wat fijn. Het bleek dat de 0 mile high club in de trein zat, en die gingen me toch met zijn allen te keer zeg. Oppe geve ment komp er ook een struise zwoele naar me toe, nou daar zei ik geen nee tegen. Dus toen heb ik maar ja gezeid.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
Ik ga bijna nooit met de trein, en als ik wel in de trein zit, dan gebeurt er niks. Soms heb ik iets te lezen of te snoepen, en dat is dan wel leuk. Maar als er een meisje tegenover me gaat zitten vraag ik altijd of ze ook een stukje kiwi lust. Want ik krijg er normalitair 3 mee van moeders, maar eigenlijk kan ik dat helemaal niet op. En als het meisje dan een stukje wil, en ze reikt haar hand uit om het te pakken, dan pak ik die snel ff vast, flink knijpen. Mocht het meisje in kwestie stennis schoppen na deze daad dan sluit ik me altijd op in de wc, totdat de kiwi op is en het volgende station nadert. Soms moet ik dan ook poepen.
Waar heb je die nou weer vandaanquote:
Mag het ook in de bus zijn?? Zit hier in het buitenland en vanmorgen ca. 30 minuten tegen een ontzettend lekker ding aan moetenquote:
Maar vond ze JOU ook een lekker ding? Zo nee, dan was het geen interactiequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:32 schreef Rico64 het volgende:
Mag het ook in de bus zijn?? Zit hier in het buitenland en vanmorgen ca. 30 minuten tegen een ontzettend lekker ding aan moetenzitten in een soort shuttle-bus. Ze zit in hetzelfde hotel, maar ik weet alleen haar voornaam. Shiiiiit !
Wat zegt hijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Baklap het volgende:
Ik ga bijna nooit met de trein, en als ik wel in de trein zit, dan gebeurt er niks. Soms heb ik iets te lezen of te snoepen, en dat is dan wel leuk. Maar als er een meisje tegenover me gaat zitten vraag ik altijd of ze ook een stukje kiwi lust. Want ik krijg er normalitair 3 mee van moeders, maar eigenlijk kan ik dat helemaal niet op. En als het meisje dan een stukje wil, en ze reikt haar hand uit om het te pakken, dan pak ik die snel ff vast, flink knijpen. Mocht het meisje in kwestie stennis schoppen na deze daad dan sluit ik me altijd op in de wc, totdat de kiwi op is en het volgende station nadert. Soms moet ik dan ook poepen.
ik ookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:44 schreef Sport_Life het volgende:
Vanmiddag is het weer zover, ik mag weer 2,5 uur treinen!![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |