Iedereen had toch vrij vandaag?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:21 schreef hisham_abbas het volgende:
Als zaterdagwerker had ik vandaag geen tweede tranche
boeiend als het goed is je bus toch al oranjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:12 schreef Klonk het volgende:
leuk, @home is bezig met de modems te vervangen, m'n hele bus was oranje gekleurd van binnen
Iemand al een antwoord op mijn vraag hierboven?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:58 schreef Jeffrey2000 het volgende:
Kan iemand mij toelichting geven op de codes die bij sortering op enveloppen worden geprint.
Ik weet dat de eerste letter staat voor de plaatsnaam van het sorteercentrum. De twee cijfers daarna voor het nummer van de sorteermachine. Maar wat betekenen vervolgens de twee letters daarna?
Ik ben vandaag in mijn post tegengekomen KK en PP. Wat betekenen deze codes en zijn er nog meer?
ehmmm, neequote:Op donderdag 4 mei 2006 18:00 schreef Beach het volgende:
[..]
boeiend als het goed is je bus toch al oranje![]()
Hier ook ontzettend veel. Sinds een paar weken hebben we de Libelle, Viva en nog meer tijdschriften op zaterdag erbij. En de Makro was zo dik dat het wel een Neckermann gids leek.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:58 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb tijdens de kerst nog niet zoveel post gehad als afgelopen zaterdag... Echt een gigantische hoeveelheid bladen en andere goedbedoelde rotzooi...
Niemand van de TPG medewerkers die weet wat deze codes betekenen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:58 schreef Jeffrey2000 het volgende:
Kan iemand mij toelichting geven op de codes die bij sortering op enveloppen worden geprint.
Ik weet dat de eerste letter staat voor de plaatsnaam van het sorteercentrum. De twee cijfers daarna voor het nummer van de sorteermachine. Maar wat betekenen vervolgens de twee letters daarna?
Ik ben vandaag in mijn post tegengekomen KK en PP. Ook heb ik gezien SS. Wat betekenen deze codes en zijn er nog meer?
Ik zal het eens voor je navragen, zelf weet ik het ook niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:01 schreef Jeffrey2000 het volgende:
[..]
Niemand van de TPG medewerkers die weet wat deze codes betekenen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:28 schreef MrX1982 het volgende:
Een sociale afvloei regeling.
Wat een sociaal bedrijf is TPG Post toch ook. Ze zouden bijna een lintje verdienen. "We" hebben ook nog ¤25000 overgemaakt naar Suriname. Alles voor een sociaal maatschappelijke manier van handelen.
Alleen als je in een derde wereld land woont.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:38 schreef nixxx het volgende:
hmm zou ik ook een afvloeiregeling kunnen krijgen als ik vrijwillig opstap als zaterdag medewerker? Dat ga ik namelijk toch al doen
Aangezien in zo'n sorteercentrum een hoop identieke processen parallel plaatsvinden, zou ik zeggen dat het iets zegt over de route die het poststuk door het SC heeft gevolgd. Maar dat is maar een idee... geen idee of het waar is.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:01 schreef Jeffrey2000 het volgende:
Niemand van de TPG medewerkers die weet wat deze codes betekenen?
Ik ben benieuwd...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:40 schreef Carport het volgende:
[..]
Ik zal het eens voor je navragen, zelf weet ik het ook niet.
Jaah, dat stukje heb ik ook gelezenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:11 schreef TheSorrow het volgende:
Het is dus gebleken dat ik op 9 maart om 17.56 geflitst ben op de weg vlakbij het voorsorteercentrum, wat tegenwoordig het postkantoor is (we gingen 11 maart verhuizen) met 57 kilometer, waarvan er 3 afgaan.. 4 km te hard dus
Maar ik heb vandaag zoals waarschijnlijk velen van jullie de krant gelezen over dat stukje van die postbode die t aanvechte en wonDus ik betaal niets, en leg netjes uit dat hun het mogen doen
He je bent mijquote:Op maandag 15 mei 2006 19:04 schreef TheSorrow het volgende:
Excuses voor mn taalgebruik:
Ik word hier simpelweg SCHIJTziek van.... Ik keek even op de roosters, zag toevallig de urenlijst van deze week liggen, en ik sta er alleen op zaterdag op, terwijl ik ma t/m wo toch ook 1 uur werk.... Het is al-tijd wat, altijd gezeik
Het blijft vreemd dat TPG Post als een van de meest sociale bedrijven in Nederland dit blijkbaar niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:11 schreef TheSorrow het volgende:
Het is dus gebleken dat ik op 9 maart om 17.56 geflitst ben op de weg vlakbij het voorsorteercentrum, wat tegenwoordig het postkantoor is (we gingen 11 maart verhuizen) met 57 kilometer, waarvan er 3 afgaan.. 4 km te hard dus
Maar ik heb vandaag zoals waarschijnlijk velen van jullie de krant gelezen over dat stukje van die postbode die t aanvechte en wonDus ik betaal niets, en leg netjes uit dat hun het mogen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |