WTF is dat?quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:33 schreef tonks het volgende:
[[url=http://www.fantasysupplies.co.uk/products/3413570100[1].jpg]afbeelding[/url]]
Zoek op dildo mask!
Het kan dus nog erger.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:33 schreef tonks het volgende:
[[url=http://www.fantasysupplies.co.uk/products/3413570100[1].jpg]afbeelding[/url]]
Zoek op dildo mask!
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het kan dus nog erger.![]()
Dan ben je toch echt wel sick als je zoiets koopt.![]()
*roflquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
en waarom zoek je op dildo mask?
Je avatar is opeens heel erg braaf.quote:
Ik wil het NIET weten...omg.quote:
Whaahahaha, die's über!!quote:
"Schat, pers jij de knoflook even??"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Whaahahaha, die's über!!![]()
En handig in de keuken.![]()
Handig zo'n staafmixerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Whaahahaha, die's über!!![]()
En handig in de keuken.![]()
quote:
Lijkt wel zo'n zwart boevenbalkjequote:
Dat je die nog hebtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
could................ not................ resist................![]()
dat was t eerste wat me in gedachte schootquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n zwart boevenbalkje
"De eikel is onherkenbaar gemaakt"
ik had nog wel onherkenbaar gemaaktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
-Edit: doe dat maar niet-
Gruuwlijke shizzlequote:
Welke heb jij?quote:
dan weet je het nu welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
Omfg, Tonks! Ik wist niet dat jij in het keldertje kwam want daar heb je dit overduidelijk vandaan gegapt
Ik had al zo mijn vermoedens omstreeks Tonks met zijn rare topics altijd maar zijn fetisj komt nu naar buitenquote:
het is toch niet wat ik denk dat het isquote:
Nee joh. Dat is voor faecaliënquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:42 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het is toch niet wat ik denk dat het is
oh my god laat het niet waar zijn, zeg dat het niet voor plassex is.
ja poepertquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:42 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Gadverquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:42 schreef McCarthy het volgende:
[..]
READ........ TOPIC............quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:45 schreef Camplo het volgende:
Ik wil weten waar je op zocht?
multifunctioneel apparaat voor in de tuinquote:
da bouwt de spanning een beetje opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Stront door de trechter gaat nogal traag![]()
op Nissan met 267 pkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:45 schreef Camplo het volgende:
Ik wil weten waar je op zocht?
als er een lelijk wijf onder je hangt wil je welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:45 schreef woeshie het volgende:
Waar verzinnen ze het toch ..![]()
Ik kan nog niet plassen of poepen als er gewoon iemand op de wc naast mij zit![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:48 schreef Qunix het volgende:
Zo'n trechter is handig voor tubgirl...
btw... Waarom zoek je dat op mên...
Hee, de snorkels!!quote:
Dat zijn pas uitlatenquote:
Ik hou zelf wel van 'vreemde' dingen... Bondage enzo. Maar dit gaat toch een beetje te verquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit hier echt bijna in mijn broek te zeiken.
Ieder zijn meug, begrijp me niet verkeerd, maar sommige dingen zien er zo vaag uit! Dat stel met die 2 trechters op hun op naast dat urinoir. WTF?
Een beetje zegt iequote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik hou zelf wel van 'vreemde' dingen... Bondage enzo. Maar dit gaat toch een beetje te ver![]()
Bondage is een stuk beter iddquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik hou zelf wel van 'vreemde' dingen... Bondage enzo. Maar dit gaat toch een beetje te ver![]()
Voor aankomende koninginnedagquote:
Whahahahahaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:08 schreef Allochtoon het volgende:
Ik ontdekte het scheepsjournaal van kapitein Ortega in een klooster dat uitkijkt over de zee. In de ochtend van de 16e februari 1634 legde Ortega zijn schip voor anker achter een koraalrif. Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten. Het in brand geschoten schip zonk op de zeebodem. Tien dagen later werd de kapitein half bewusteloos op het strand gevonden, het scheepsjournaal nog in de arm geklemd. Hij beschreef daarin de wereld van dildomasker plassex van zijn bemanning, en de kleinste piemel die hij ooit gezien had; niet veel groter dan zijn duim. Niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn...
Toe ga mee naar Dildolandddd, in het diepe schiiiiiip en beleef de avonturen, van de Maskers meeeee!
Ik moes meteen aan Toeter van de snorkels denken
Kijk eens wat ik vond met googelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Whahahahahaidd
zie mijn eerdere post
quote:The cone shaped nostril inserts were designed to allow one size to fit all. The slider provides a snug fit. The clitoral stimulator, with natural head movement, excites the receiver, in addition to the oral arousal. In short, it doubles the pleasure, and doubles the fun! With The Sex Snorkel you won't miss a lick!
The Sex Snorkel allows a man to continue breathing while performing oral sex on a woman in a spa, bathtub or even a bowl of green Jell-O. Insert the breathing apparatus into your nostrils, rub the clitoral stimulator against your favorite coral reef and start with the tongue action. With the Sex Snorkel, any man can be a dive master!!
Dive into action for only $12.95
OMG!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:29 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik vond met googel:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Holy crapquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:39 schreef Allochtoon het volgende:
Kom purplerose, dan pissen en schijten we eerst een kinderbadje vol en lik ik je met mijn sexsnorkel onder'water' helemaal schoon.
Hmm de gedachte alleen al, mijn broek zakt er van af
Is niet erg, ik smeer gewoon wat diarree over je gleuf en je bent weer klaar voor gebruik!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Holy crap
Nou hou ik best wel vage en beetje aparte dingen maar hier droog ik toch spontaan van op en begin ik keihard te lachen
Een soort tubgirl maar dan andersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:59 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Is niet erg, ik smeer gewoon wat diarree over je gleuf en je bent weer klaar voor gebruik!
Ja, in dit geval berijd ik je en kots tegelijkertijd in je toeter.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Een soort tubgirl maar dan anders
*gorgelt met de kots en spuugt het weer via de toeter trugquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:17 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Ja, in dit geval berijd ik je en kots tegelijkertijd in je toeter.![]()
Och.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:11 schreef SHE het volgende:
Ver?
Dan is er ergens iets niet helemaal goed met je gegaan onderweg. K, dan je je plasje laat gaan op iemand...ieder zijn fetisj, maar zelfs dat vind ik al compleet gestoord en niets met sex van doen hebben, maar deze constructies..:{
Omg duurde ff voordat ik het door had, het is dus een kontneuker met vibrerende ballen en swing-lulquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:44 schreef tonks het volgende:
[[url=http://www.fantasysupplies.co.uk/products/3000003845[1].jpg]afbeelding[/url]]!!!!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:44 schreef tonks het volgende:
[[url=http://www.fantasysupplies.co.uk/products/3000003845[1].jpg]afbeelding[/url]]!!!!
iets beter:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef Gebleekte het volgende:
Zo is het net of die lul een sigaar is( zie avater )
Wat is dit voor graafmachine joh?!quote:
Van die site:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:18 schreef gateh het volgende:
[[url=http://www.fantasysupplies.co.uk/products/3000000825[1].jpg]afbeelding[/url]]
ik zou het niet willen weten wat daarmee gebeurd
Unus uitrekken dusquote:ANAL SPECULUM
Code: 3000000825
Category: Speculums
Description:
Stainless steel, spring loaded, screw adjustable, indentation grips on handle
Handle length 10 cm
specula max insertion 7.0 cm
specula widest opening 3.0 cm
diameter approx. 6.0 cm
fu-cking geil gewoonquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:18 schreef gateh het volgende:
[[url=http://www.fantasysupplies.co.uk/products/3000000825[1].jpg]afbeelding[/url]]
Knoflookpers. Je lul is de stamper.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:18 schreef gateh het volgende:
Je plaatjes worden steeds erger.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:25 schreef tonks het volgende:
[[url=http://www.fantasysupplies.co.uk/products/3000007063[1].jpg]afbeelding[/url]]
Hendig! op afstand te bedienen!
Wat is dat dan voor notenkraker?!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef Mastertje het volgende:
Ball Crusher Attachment for Ball Weights
[afbeelding]
Een pijnlijke, from the looks of it.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor notenkraker?!![]()
Waarschijnlijk door de pisbuis.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:17 schreef boekenworm het volgende:
Hoe adem je zo in hemels naam?
niks tegen de visboerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Brrr, net of je bij de visboer bent
Whehe goeie !quote:
Vroeger had je bij Rockbitch ook zo'n kerel vooraan staan.quote:
Dies best duister, daarom vond ik de andere een beetje beterquote:
Handig voor in de tuin, de keuken, de douche, of gewoon te dragen als accessoire als u bij uw schoonouders op de koffie gaat. De Suck-A-Nator-Mask-Deluxe is vervaardigt van gepatenteerde High-Quality-Fibers en blijkt uit wetenschappelijk onderzoek elk klusje met het grootste gemak aan te kunnen. Waar normale maskers het vaak af laten weten omdat ze moeilijk, onhandig, vies in gebruik, en schadelijk voor het milieu zijn, blijkt de De Suck-A-Nator-Mask-Deluxe de hartenwens van iedereen die het beste van het beste wil, voor een hele lage prijs.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
Over een grote trechter-masker gesproken.![]()
Hanibal Lector fetishquote:
OMG, je nieuwe vriend zal toch zo ff de slaapkamer binnenkomen...quote:
iddquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:45 schreef Jane het volgende:
[..]
OMG, je nieuwe vriend zal toch zo ff de slaapkamer binnenkomen...Dan weet je toch ook niet hoe hard je rennen moet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |