Ik ga gewoon door, waar ik in de Idols-prono mee gestopt ben.... (gedeeld) weekwinnaar wordenquote:
Als je weer een totaallijst zou moeten invullen, dan zou die van vorige week toch nutteloos zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:05 schreef Yeahinho het volgende:
Hmm, hoeven we nu geen totaal-lijstje meer in te vullen? Ik snap er geen bal van eigenlijk. Maar goed, ik zal in de loop van de week weer een nieuw voorspelling plaatsen
.
Bij Idols was het toch ook zo dat je elke week een nieuw top-zoveel lijstje moest plaatsen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je weer een totaallijst zou moeten invullen, dan zou die van vorige week toch nutteloos zijn
Nee hoor, daar moest je elke week de verwachte finale invullen, + de verwachte afvaller en krukken. Je hebt toen een keer in het begin een Top 13 gemaaktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:24 schreef Yeahinho het volgende:
Bij Idols was het toch ook zo dat je elke week een nieuw top-zoveel lijstje moest plaatsen?
Ik ook, was ook blij dat Richard eruit ligtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:11 schreef Tha_Erik het volgende
Beetje een gokje, maar ik blijf bij mijn oude prono. En ik was best blij dat Richard eruit ging![]()
quote:. Wat houdt de WIDM-Prono eigenlijk in?
De IdolsProno test jouw voorspellende gaven bij Wie is de Mol.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:47 schreef Mariposa het volgende:
Ik denk er ook nog even over na, er zijn nog teveel mogelijke mollen, dat invullen heel lastig wordt.
Btw, waarom vullen we nu niet alleen de afvaller in? De andere kan je toch niet weten, of worden vanaf afgelopen week de mol, winnaar en verliezer, achteraf meegenomen met berekenen?
quote:Ten slotte moet je vanaf aflevering 3 (de start van de Prono) ook wekelijks jouw voorspelling doen over de uiteindelijke winnaar, verliezer en mol. Je kan hiervoor veel punten krijgen. Elke week kan je 40 punten (2x10 voor de finalisten en 20 voor de Mol) verdienen. Deze punten worden toegekend na de laatste aflevering van Wie is de Mol.
Ja, maar je kan dan ook geen pluspunten krijgen voor je ranglijst...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:25 schreef Ayaxola het volgende:
Als je nu zou beginnen sta je al hoger als mensen die vorige week al mee deden en minpunten scoorden![]()
Owja, ok, kun je daar veel punten nog mee halen aan het eind?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar je kan dan ook geen pluspunten krijgen voor je ranglijst...
Daar kun je elke week 20 punten mee verdienen, als je het goed hebt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Owja, ok, kun je daar veel punten nog mee halen aan het eind?
Klopt, het was laat hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, daar moest je elke week de verwachte finale invullen, + de verwachte afvaller en krukken. Je hebt toen een keer in het begin een Top 13 gemaakt.
Die had 'm als eerste ingevuld.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:36 schreef Ayaxola het volgende:
Trouwens wel grappig dat alwaysthebest bovenaan staat![]()
Dit is pas ronde 2quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:58 schreef sbientje het volgende:
ik doe ook nog meeheb al wel 2 ronden gemist maar dat mag de pret niet drukken
![]()
Ik heb ronde 1 ook gemist, dus ik ga de competitie graag met je aanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:58 schreef sbientje het volgende:
ik doe ook nog meeheb al wel 2 ronden gemist maar dat mag de pret niet drukken
![]()
Komende afvaller: Roderick.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:29 schreef BVO het volgende:
Komende afvaller: Liz.
Uiteindelijke winnaar: Toine.
Uiteindelijke verliezer: Frédérique.
De Mol: Peggy.
-edit-quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Komende afvaller: Milouska
Uiteindelijke winnaar: Frédérique
Uiteindelijke verliezer: Toine
De Mol: Liz
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:35 schreef Svensational het volgende:
Komende afvaller: Peggy
Uiteindelijke winnaar: Toine
Uiteindelijke verliezer: Frederique
De Mol: Mary Lou
Uitslag komt waarschijnlijk pas maandag...
Ik gooi het roer om, dit wordt 'm:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:32 schreef Urquhart het volgende:
Komende afvaller: Mary-Lou
Uiteindelijke verliezer: Liz
De Mol: Peggy
Of jullie kunnen zelf een topic openen, de voorspellingen die je moet doen zijn hetzelfde als deze week, ik ben nl. straks weg...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jammer
![]()
Kunnen we dan ook pas maandag met de nieuwe prono beginnen?
Kleine edit.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:05 schreef Eveli het volgende:
Komende afvaller: Liz
Uiteindelijke winnaar: Toine.
Uiteindelijke verliezer: Frédérique.
De Mol: Milouska
Op hoop van zege.
Wéér goed!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Komende afvaller: Mary-Lou
Uiteindelijke verliezer: Roderick
De Mol: Milouska
Ik twijfel nu alweer flink, maar goed.
De prono 3 is nog niet open hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:44 schreef Utrecht het volgende:
Komende afvaller: Liz
Uiteindelijke winnaar: Peggy
UIteindelijke verliezer: Toine
Mol: Roderick
Had ik nou maar niet het roer omgegooidquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik gooi het roer om, dit wordt 'm:
Komende afvaller: Toine
Uiteindelijke winnaar: Roderick
Uiteindelijke verliezer Milouschka
De Mol: Liz
Ja, jammer Urquhart,quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Had ik nou maar niet het roer omgegooid
Ja, kut. Hoe ga ik dit doenquote:
mijn idee erover: niks mee doen, behalve dat men nu weer op hem kan stemmenquote:
ja da's lulligquote:En mijn mol is eruit.
of alsnog punten scoren: ik heb 'm op #5, dus als ie er volgende week uitvliegt scoor ik daar alsnog meequote:Op zondag 2 april 2006 20:43 schreef Svensational het volgende:
nu kunnen mensen 2 keer minpunten krijgen!
als je Mary-Lou én als afvaller hebt genoemd én als #6 in je lijstje, heb je de hoogste scorequote:
quote:Op zondag 2 april 2006 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je Mary-Lou én als afvaller hebt genoemd én als #6 in je lijstje, heb je de hoogste score
ik ben iig een concurrent van je: had haar wél als afvaller, maar als #7 in m'n lijst [so close]
alle overige punten die over deze aflevering te verkrijgen zijn, worden natuurlijk pas aan het eind bekend
edit: even gekeken, jij had haar op #5... dat betekent dat we er allebei 1 plaats naast zitten, daarvoor allebei 10 +punten krijgen, + de 30 voor de goede afvaller = dus [allebei] 40 punten
Iemand die vorige week ook al op 1 stond, dus je staat overall 2e Yeahinhoquote:Op zondag 2 april 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
Jullie staan samen met Woelli op #2, 1 iemand had 50 punten.
klinkt leukquote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef BVO het volgende:
Ik zou van de week ook een ER-prono
kunnen starten, misschien dat ik die beter doe
.
Een keer minpunten krijgen vind ik wel genoeg. Je pakt het nu vanuit een negatief oogpunt aan.quote:Op zondag 2 april 2006 20:43 schreef Svensational het volgende:
Ja, die punten blijven natuurlijk staan, dit is ook eigenlijk wel mooi, nu kunnen mensen 2 keer minpunten krijgen!
quote:Op zondag 2 april 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
Jullie staan samen met Woelli op #2, 1 iemand had 50 punten.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iemand die vorige week ook al op 1 stond, dus je staat overall 2e Yeahinho.
Dus als Richard uiteindelijk de mol blijkt te zijn, hoef je daar dus ook geen punten meer voor?quote:Op zondag 2 april 2006 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een keer minpunten krijgen vind ik wel genoeg. Je pakt het nu vanuit een negatief oogpunt aan.
Jij staat niet eens in de totaallijst.quote:Op maandag 3 april 2006 09:01 schreef Ayaxola het volgende:
Komen de scores nog ergens te staan?
Vorige week stond ik eerste met 50 puntenquote:Op maandag 3 april 2006 09:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij staat niet eens in de totaallijst..
Andiyan staat er twee keer in
Chips, ik kon het proberen.quote:Op maandag 3 april 2006 09:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus als Richard uiteindelijk de mol blijkt te zijn, hoef je daar dus ook geen punten meer voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |