of alsnog punten scoren: ik heb 'm op #5, dus als ie er volgende week uitvliegt scoor ik daar alsnog meequote:Op zondag 2 april 2006 20:43 schreef Svensational het volgende:
nu kunnen mensen 2 keer minpunten krijgen!
als je Mary-Lou én als afvaller hebt genoemd én als #6 in je lijstje, heb je de hoogste scorequote:
quote:Op zondag 2 april 2006 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je Mary-Lou én als afvaller hebt genoemd én als #6 in je lijstje, heb je de hoogste score
ik ben iig een concurrent van je: had haar wél als afvaller, maar als #7 in m'n lijst [so close]
alle overige punten die over deze aflevering te verkrijgen zijn, worden natuurlijk pas aan het eind bekend
edit: even gekeken, jij had haar op #5... dat betekent dat we er allebei 1 plaats naast zitten, daarvoor allebei 10 +punten krijgen, + de 30 voor de goede afvaller = dus [allebei] 40 punten
Iemand die vorige week ook al op 1 stond, dus je staat overall 2e Yeahinhoquote:Op zondag 2 april 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
Jullie staan samen met Woelli op #2, 1 iemand had 50 punten.
klinkt leukquote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef BVO het volgende:
Ik zou van de week ook een ER-prono
kunnen starten, misschien dat ik die beter doe
.
Een keer minpunten krijgen vind ik wel genoeg. Je pakt het nu vanuit een negatief oogpunt aan.quote:Op zondag 2 april 2006 20:43 schreef Svensational het volgende:
Ja, die punten blijven natuurlijk staan, dit is ook eigenlijk wel mooi, nu kunnen mensen 2 keer minpunten krijgen!
quote:Op zondag 2 april 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
Jullie staan samen met Woelli op #2, 1 iemand had 50 punten.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iemand die vorige week ook al op 1 stond, dus je staat overall 2e Yeahinho.
Dus als Richard uiteindelijk de mol blijkt te zijn, hoef je daar dus ook geen punten meer voor?quote:Op zondag 2 april 2006 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een keer minpunten krijgen vind ik wel genoeg. Je pakt het nu vanuit een negatief oogpunt aan.
Jij staat niet eens in de totaallijst.quote:Op maandag 3 april 2006 09:01 schreef Ayaxola het volgende:
Komen de scores nog ergens te staan?
Vorige week stond ik eerste met 50 puntenquote:Op maandag 3 april 2006 09:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij staat niet eens in de totaallijst..
Andiyan staat er twee keer in
Chips, ik kon het proberen.quote:Op maandag 3 april 2006 09:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus als Richard uiteindelijk de mol blijkt te zijn, hoef je daar dus ook geen punten meer voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |