Jaaaah, heb je een linkje!?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef YellowLedbetter het volgende:
Nee, geen last van. Ik ken wel dat ene filmpje van boemerang ofzo dat die vent zo met een heel hoog stemmetje praat en dat die presentator knettershard gaat lachuuuuuuh
Die zijn ge-deepthroat, jeweettochquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:05 schreef the_witch het volgende:
Ja, dat hoor ik vaak , maar meestal zijn het vrouwen!! Eww!
Dude, pass me die link. Graag!!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef YellowLedbetter het volgende:
Nee, geen last van. Ik ken wel dat ene filmpje van boemerang ofzo dat die vent zo met een heel hoog stemmetje praat en dat die presentator knettershard gaat lachuuuuuuh
euhmzquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:11 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Dude, pass me die link. Graag!!!!![]()
Godver. Ik moet ook alles zelf doen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:11 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
euhmz
geen idee eigenlijk
zoek anders op google
met een beetje initiatief is niks misquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:12 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Godver. Ik moet ook alles zelf doen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
met een beetje initiatief is niks misJe hebt een droom, en die wil je verwezenlijk martin. Doe er dan ookw at voor
http://www.break.com/articles/holditin2.htmlquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:16 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Vind ik nooit meer. Hoe heette die kerel?
zoekt en gij zult vinden! En ik heb het voor je gevonden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:16 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Vind ik nooit meer. Hoe heette die kerel?
Te laatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
zoekt en gij zult vinden! En ik heb het voor je gevonden.
http://teletet.org/post/post.php?PID=53487
verdomme, ik had hem hiervoor al willen invoeren maar het ging fout. Jij zat er achter, vervelende negertquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
verdomme, ik had hem hiervoor al willen invoeren maar het ging fout. Jij zat er achter, vervelende negert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |