Alberto anyone?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:00 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Kelly!!![]()
Heldin!!![]()
Het is trouwens een primeur dat je hier al een legende bent VOORDAT je ook maar 1 post hebt gemaakt![]()
Die was er al toch onder de naam Dopeboy?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:01 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Alberto anyone?Of zat ie ook al op fok voor z'n park site die nogsteeds up is?
Jah iig later, dunnoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:02 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Die was er al toch onder de naam Dopeboy?
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 4quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is wachten op de échte.
Dat viel mij ook al op ja, maar Asskicker14 zelf gebruikt geen PIs, dus waarom nu wel?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 4
Hm.... wel verdacht dat ze bij haar allereerste post al een posticon toevoegt![]()
Ja, dat bedoelde ik ook. Dat zijn ze niet echtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 4
Hm.... wel verdacht dat ze bij haar allereerste post al een posticon toevoegt![]()
heeft er inderdaad iets van weg.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Off topic als ik jou ava zie moet ik de hele tijd denken aan die paarden van msn[afbeelding]
sorry dat is mijn associatief vermogen weer
quote:Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
En hoe staat het met het babyvet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:05 schreef renz0r het volgende:
Heej Selang, hoor je niet te vragen:
Zullen ze nog maagd zijn?
Damn.quote:
Vooruit, de printscreens zijn overtuigend genoeg.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:08 schreef PommeKelly het volgende:
Weet ik veel wat een Posticon is, ik vind gewoon dat superman-dingetje leuk![]()
![]()
Serieus, ik ben het wel.![]()
Ik weet alleen niet hoe ik het kan bewijzen
Ik denk dat de meeste Fok!kers wel een ideetje hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:08 schreef PommeKelly het volgende:
Welkomquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:59 schreef PommeKelly Haar eerste post op FoK!
Foto van jezelf maken terwijl je zit te fokken?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:08 schreef PommeKelly het volgende:
Weet ik veel wat een Posticon is, ik vind gewoon dat superman-dingetje leuk![]()
![]()
Serieus, ik ben het wel.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:11 schreef PommeKelly het volgende:
Oja, ik accepteer even geen mensen meer op msn, sorry![]()
Mijn computer flipte net ook al.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |