Hint van je oudersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:46 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
WtfTyf eens een eind ofzo
(weet niet eens wie 'ons' is
')
Wat moet ik met dat blad
Verkapte biek-doe post.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:46 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
')
Wat moet ik met dat blad
Biek >quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Biek-doe, wasda
Grappig dat we allemaal tegelijk binnenrollen
Ja wij mogen introducees meenemen. 5 euri per persoon, maximaal 2 of 3 keer geloof ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:45 schreef hollander172 het volgende:
@Kratjuh: mogen jullie introducees meenemen bij de club?Kreeg vandaag op mijn hart gedrukt ook zwaardere kalibers te gaan proberen maar de afspraak van "mijn" club met de politie is dat er niet hoger dan .22 verschoten wordt.
Kogelvanger kan het wel aan maar de leiding wil het niet hebben.![]()
Met of zonder Ralfquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Biek >
Ik rol nu lekker het bad in.
quote:
Als je dat maar laatquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:45 schreef ondeugend het volgende:
Zo het netwerk doet het.
Als ie nou vervelend is trek ik er hier gewoon de stekker uit.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:00 schreef kratjuh het volgende:
En de sfeer nam plots een sensuele wending ...
Nou hier niet, komt net een aanslag van de belasting door de gleuf rollen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:00 schreef kratjuh het volgende:
En de sfeer nam plots een sensuele wending ...
Rioolrecht eigenaar hoe komen ze er opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nou hier niet, komt net een aanslag van de belasting door de gleuf rollen.
Ze hebben weer iets nieuws gevonden....Rioolrecht eigenaar 131 euri GVD![]()
Heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rioolrecht eigenaar hoe komen ze er op![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:45 schreef Worldbeater het volgende:
Maar nu kan jij lekker motor-forummen pap .. zei hij vanochtend.![]()
Hoop ik toch welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mag je er nog wel van gebruik maken?
"Mooie blouse, nieuw?"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:15 schreef RB het volgende:
[..]
Hoop ik toch welanders wordt het zo`n smeerboel
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:15 schreef RB het volgende:
[..]
Hoop ik toch welanders wordt het zo`n smeerboel
![]()
Oh wachtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:54 schreef kratjuh het volgende:
Ja wij mogen introducees meenemen. 5 euri per persoon, maximaal 2 of 3 keer geloof ik.
Hoe lang is jullie schietbaan? Kan zijn dat de politie daarom niet wil dat er groot kaliber geschoten wordt ..
Wij zitten eigenlijk in een kelder, dus onze kogelvanger is een paar meter zand die we af en toe eens uitzeven ..
We hebben een 12 en een 25 meter baan, groot kaliber overigens alleen op de 25 meter ..![]()
Ik wil je best een keer mee nemen hoor, vraag is alleen wanneer ..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh wachtdan zit daar dus het probleem. Begreep het al niet maar had ook al aardig wat bier op.
![]()
Banen hier zijn 12 en 10 meter, echt heel consequent zijn ze niet want pas geleden waren ze bezig met .357 en de ruiten vonden dat ook heel leuk.
Vind je het erg een keer iemand mee te nemen?VOG is vandaag ingeleverd dus de KNSA zal de aanmelding ook wel snel verwerken.
Wilde feesten 6 weken van te voren aanvragen... plus een uitnodiging !quote:
Ik en wilde feestenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wilde feesten 6 weken van te voren aanvragen...
Dat valt te regelenquote:plus een uitnodiging !
Achterop kan altijdquote:En altijd je motor beschikbaar stellen.
Achterlangs kan ook ...quote:
Kan het anders nog behoorlijk druk hebben met schuurfeestenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:59 schreef RB het volgende:
Ik en wilde feesten![]()
Op mijn leeftijd doe ik zoiets niet meer![]()
daar heb ik nou nooit last vanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:11 schreef Faithy het volgende:
het zonnetje schijnt hier
echt heerlijk
ik zou er bijna de voorjaarschoonmaakkriebels van krijgenzo maar 's stofzuigen en wasje draaien
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:46 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
')
Wat moet ik met dat blad
Is toch zo opgelost ... ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:24 schreef Roderick2085 het volgende:
nou ben ik de enige zonder avater[/sub]
Sorryquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:24 schreef Roderick2085 het volgende:
en richardgienou ben ik de enige zonder avater
![]()
Ho ff, ik ben geen student ...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wat dat betreft ben ik een echte student.... lui![]()
ik zeg ook niet dat jij student bent....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ho ff, ik ben geen student ...![]()
Wel lui ... soms ...
![]()
Ik heb geen excuus nodigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jij student bent....
wat ik eigenlijk zeg, is dat ik het feit dat ik student ben, gebruik als excuus dat ik lui ben
de zon schijnt nooit bij jou?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:24 schreef Roderick2085 het volgende:dat was weer een dagje werken....
morgen weer... maar dan weer op de motor
[..]
daar heb ik nou nooit last van
Heb 16 Maart j.l. m'n eerste WM 3 uit geschrevenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer mee nemen hoor, vraag is alleen wanneer ..
Normale schietavonden zijn hier op dinsdag- en donderdagavond, maar doordat we onlangs een nieuw bestuur hebben gekregen, waar ik het niet helemaal mee eens ben .. kom ik niet zo heel vaak meer als vorig jaar ..
Maar kan altijd een keer geregeld worden ..
Overigens willen ze eerst zien hoe je met klein kaliber schiet, voordat je kans maakt dat ze je mee nemen naar groot kaliber ..
aan de tijden te zien, is het even rustig hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |