ja idd..quote:Op zondag 26 maart 2006 18:50 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Die Aerts is echt kut....
quote:Op zondag 26 maart 2006 20:40 schreef Cart_man het volgende:
Bosschaart, Pi-euro, Aerts, Paauwe en Castelen wieberen.
quote:Op zondag 26 maart 2006 20:40 schreef Cart_man het volgende:
Bosschaart, Pi-euro, Aerts, Paauwe wieberen.
quote:Onduidelijkheid over toekomst Kalou
Over de toekomst van Kalou bestaat nog steeds onduidelijkheid. Diens contract loopt in 2007 af en indien de aanvaller zijn contract niet wil verlengen, zal Feyenoord hem deze zomer nog moeten verkopen om nog een transfersom voor hem te kunnen vangen. Koeman vroeg hem afgelopen week naar zijn plannen, zo gaf Koeman aan in het Algemeen Dagblad: "Ik hoor natuurlijk ook de geruchten. Dat Kalou nog steeds na de zomer ergens anders wil spelen. Maar van wie komt die wens? Van hemzelf? Van mensen om hem heen? Ik heb hem gezegd: jij bepaalt je carrière. Toch? Vervolgens zegt hij niets en blijft het stil."
Dat is wraak, omdat sparta ook niet won van az en psvquote:Op zondag 26 maart 2006 21:12 schreef H.Flick het volgende:
Elke keer als Feyenoord Sparta een dienst kan bewijzen gaat het fout... je zou haast denken dat ze het expres doen.
Waar lees jij dat hij weg gaat?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kalou krijgt geen NL paspoort en gaat weg. Hoe voorspelbaar.
quote:Ongeruste Koeman gaat praten met Feyenoorders
'Ik hoop dat dit een incident was', vertelde Erwin Koeman voorzichtig na de 2-0 nederlaag die Feyenoord zondag door ADO Den Haag kreeg aangesmeerd in De Kuip. Helemaal gerust is de coach er niet op.
'Ik ga vandaag een hartig woordje met de boys praten', kondigde hij aan in De Telegraaf. 'Het zou kunnen dat er vorige week na de onverdiende nederlaag tegen AZ, al het gebeuren eromheen en de pech in de wedstrijd, iets is geknakt.' Tegen AZ was Feyenoord allesbehalve de mindere, terwijl een dag eerder nog afscheid werd genomen van de overleden dochter van Alfred Schreuder.
'Ik wil van de spelers weten of zij - nu het kampioenschap definitief is verspeeld – in hun hoofden al met de play-offs bezig zijn. Dat moet dan heel snel afgelopen zijn, want dat is niet des topsporters. Ze hebben ook een verplichting naar de veertigduizend toeschouwers toe. Als wij als collectief niet een bepaald niveau halen, krijgen we het tegen elke tegenstander moeilijk.'
Feyenoord dacht drie weken terug nog met PSV te kunnen knokken om de landstitel, maar sindsdien pakten de Rotterdammers slechts één punt tegen RKC Waalwijk, gevolgd door nederlagen tegen AZ en ADO. En van de laatste zeven duels won Feyenoord er slechts twee. De achterstand op PSV is gegroeid tot een onoverbrugbaar aantal van dertien punten en nummer twee AZ heeft inmiddels vier punten meer.
Niet gezien? Wat zei hij?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuke sneer van Gullit naar Pim Doesburg bij Talpa![]()
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuke sneer van Gullit naar Pim Doesburg bij Talpa![]()
ik denk dat dit meer de verdienste is van de vechtersmentaliteit van ADo, dan de zwakte van Feijenoord. Ik heb het al eerder gezien bij ADO: zodra het degradatiespook verschijnt stijgen ze boven zichzelf uit.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:12 schreef H.Flick het volgende:
Elke keer als Feyenoord Sparta een dienst kan bewijzen gaat het fout... je zou haast denken dat ze het expres doen.
niet dat ik zo'n enorme Feijenoord fan ben, maar heeft die Gullit eigenlijk wel recht van spreken. Als hij zelf nu iets gepresteerd had als trainer, maar ik geloof dat dat wel meevalt...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zei dat Aerts net als Babos vorig jaar een blunder maakte en dat dat zo geleerd is door de keeperstrainer.
Hij vroeg het zich meer af of dat zo was. Ik denk zelf dat het zeker niet aan Doesburg ligt. Alsof een keeperstrainer na een seizoen de hele mentaliteit heeft veranderd. Voor Babos was er zelfs nog een (officiele) reactie dat op die leeftijd je de aard van het beestje niet meer kan veranderen en dat je alleen nog details kan aanpassen. (dat ging toen met name over wegslaan of wegstompen tov klem vast zijn)quote:Op maandag 27 maart 2006 11:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zei dat Aerts net als Babos vorig jaar een blunder maakte en dat dat zo geleerd is door de keeperstrainer.
Elke keeper heeft wel eens blunders. Nu ga ik niet zeggen dat Aerts een geweldige keeper is en ik ben ook zeker geen fan van Babos, maar elke keeper maakt blunders. Het is in mijn ogen lekker makkelijk om de beelden erbij te zoeken voor wanneer het een keertje fout is gegaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze waren in elk geval beide houdbaar en allebei blunders
Had niet door dat ie zo veel speeldequote:André Bahia niet in voetsporen Kromkamp
27/3/2006 11:56
Drie spelers hebben dit seizoen nog geen minuut gemist: Rob van Dijk, René Ponk en Bas Roorda. Alle drie zijn keepers. De laatste veldspeler die tot afgelopen weekeinde nog geen minuut had gemist, kwam zondag na rust niet meer terug.
André Bahia was de enige Feyenoorder die deze competitie alle wedstrijden van begin- tot eindsignaal had gespeeld. Maar halverwege de verloren partij tegen ADO Den Haag liet coach Erwin Koeman hem vanwege een tactische wissel achter in de kleedkamer.
Zo zijn er nog drie doelmannen over, die allen na dertig duels 2700 minuten op hun naam hebben staan. De hoogst geklasseerde veldspeler is Dirk Kuijt. Hij heeft 2697 minuten in de benen. De enige drie minuten dat hij niet in het veld stond, waren de beruchte slotseconden van het uitduel met NAC Breda.
Ook vorig seizoen waren het louter keepers die het hele jaar op het veld stonden. Destijds waren het Khalid Sinouh en Oscar Moens. Predrag Filipovic was de veldspeler met de meeste minuten, hij miste slechts zeventien minuten van de 34 wedstrijden.
Jan Kromkamp en Albert van der Haar zijn de laatste veldspelers die een hele competitie in actie kwamen. In het seizoen 2003/04 miste Kromkamp geen minuut bij AZ, terwijl Van der Haar niet was weg te denken bij FC Zwolle.
-edit-quote:Op maandag 27 maart 2006 14:10 schreef DeTolk het volgende:
[speler] Dirk Kuyt, de held van Rotterdam,Deel 2
iemand?
Hij zei inderdaad niet dat het aan Pim lag maar het was wel heel erg duidelijk dat hij Doesburg bedoelde.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:52 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hij vroeg het zich meer af of dat zo was. Ik denk zelf dat het zeker niet aan Doesburg ligt. Alsof een keeperstrainer na een seizoen de hele mentaliteit heeft veranderd. Voor Babos was er zelfs nog een (officiele) reactie dat op die leeftijd je de aard van het beestje niet meer kan veranderen en dat je alleen nog details kan aanpassen. (dat ging toen met name over wegslaan of wegstompen tov klem vast zijn)
Als hij werkelijk bedoelt dat het aan doesburg ligt dan mag hij zich behoorlijk gaan schamen, want Doesburg heeft toch niet de minste keepers opgeleid. Ik durf zeker wel te stellen dat die keepers minder ver waren gekomen wanneer hij er niet stond.
Dan verdraai je z'n woorden flink. Hij kaartte het alleen aan en haalde een vergelijkbare actie van Babos terug.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Her 'verkeerd geleerd heeft' in combinatie met Doesburg heb ik niet gehoord.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zei toch duidelijk dat Babos het verkeerd geleerd kreeg en dat hij en Babos niet moesten stompen maar de handen achter de bal moesten houden
Welk vak?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
34 euro psv-feyenoord
ga wel in psv vak
Wil je hem een beker cola brengen?quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:24 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wil je hem een beker cola brengen?![]()
Vquote:
Hou ik je aanquote:Op maandag 27 maart 2006 18:33 schreef Staanplaats het volgende:
Wat lief! Krijg je 7 mei wat cola terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |