abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:30:28 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36338923

Ter nagedachtenis aan Anouk Schreuder
Teken hier het register

Handige Feyenoordsites
Officiële Feyenoord-website
Officiële FSV-website
Lunatic News
FR Fans
Fr 1908
Feyenoord Netwerk
Feyenoord fotopagina

[ Bericht 6% gewijzigd door Cart_man op 24-03-2006 20:41:10 ]
A.M.A.B
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:37:18 #2
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36339108
Ben wel erg benieuwd.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:39:12 #3
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36339146
Het kan ook zijn dat Kuijt verkocht is voor een flinke smak geld.
pi_36339172
Of hij presenteert Davy Schollen en Arno van Zwam voor jullie keepers probleem!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_36339218
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:39 schreef daaaaan het volgende:
Het kan ook zijn dat Kuijt verkocht is voor een flinke smak geld.
Dat gaat de GKL echt niet vóór de play off's naar buiten brengen hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:41:47 #6
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_36339221
Ben benieuwd wat die GKL morgen te melden heeft.
Over aankopen of verkopen lijkt het mij niet te gaan.

Misschien dat ie wel weer betoog zal houden richting Verdonk over de kwestie Kalou.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:42:43 #7
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_36339253
edit: godver ok ik heb nix gezegd
duidelijk te weinig geslapen afgelopen 48 uur
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_36339256
Ben ook benieuwd.

(tvp )
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:45:25 #9
128516 Fok_you
pi_36339320
ik denk niet dat het met aan/verkopen te maken heeft, maar het zou kunnen.
nog minder kans dat het over kalou gaat denk ik, dat lijkt me ondertussen echt even uit het hoofd gezet.....
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:49:07 #10
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36339428
Nee hoor, Kalou heeft definitief niet van Verdonk kunnen winnen, dus het is logisch dat er dan ook wat verandert in z'n toekomstplannen. Feyenoord zou dom zijn als ze hem niet elke week dat nieuwe contract onder z'n neus duwen, dan hebben we nog 1 of 2 jaar plezier van dat joch en daarna kan ie voor veel geld oprotten
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:49:36 #11
128516 Fok_you
pi_36339439
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:42 schreef rotskibo het volgende:
Ben ook benieuwd.

(tvp )

je sub
pi_36339473
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:49 schreef daaaaan het volgende:
Nee hoor, Kalou heeft definitief niet van Verdonk kunnen winnen, dus het is logisch dat er dan ook wat verandert in z'n toekomstplannen. Feyenoord zou dom zijn als ze hem niet elke week dat nieuwe contract onder z'n neus duwen, dan hebben we nog 1 of 2 jaar plezier van dat joch en daarna kan ie voor veel geld oprotten
Hoezo oprotten eigenlijk?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:50:50 #13
128516 Fok_you
pi_36339478
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:49 schreef daaaaan het volgende:
ik bedoelde dus, weinig kans dat GKL een betoog richting Rita gaat houden zoals een stukje terug staat
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:06:53 #14
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_36339930
Hiddink +(spelers?)weg Feyenoord volgend jaar kampioen?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:10:07 #15
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36340020
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:50 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hoezo oprotten eigenlijk?
Ik heb een hekel aan die houding van hem, en z'n flirt met PSV was walgelijk.
pi_36340158
Voetbaltechnische zaken zou GKL zich niet meer over uitlaten, iig zoveel mogelijk op de achtergrond treden..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_36340595
Hopelijk gaat 'ie zeggen dat de club achter de supporters gaat staan en die playoffs gaat boycotte....
pi_36340671
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:27 schreef footbal_lad het volgende:
Hopelijk gaat 'ie zeggen dat de club achter de supporters gaat staan en die playoffs gaat boycotte....
Vast... Feyenoord's grote kans om weer eens CL (voorronde) te halen en de GKL gaat dat boycotten? Weinig kans.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36340715
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:27 schreef footbal_lad het volgende:
Wat 'n stunt zou dat zijn als hij morgen bekend maakt:wij doen bij nader inzien niet mee aan de playoffs.Wij steunen de supporters!Fantastisch.....
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:34:49 #20
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36340828
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:31 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

Wat 'n stunt zou dat zijn als hij morgen bekend maakt:wij doen bij nader inzien niet mee aan de playoffs.Wij steunen de supporters!Fantastisch.....
en dan geen Europees spelen de komende 3 jaar? Steun je daar de supporters mee? Het is kiezen tussen het slechte en het nog veel slechtere helaas. Ik begrijp je wel, maar dan zouden er meer clubs mee moeten doen.
pi_36341325
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef daaaaan het volgende:

[..]

en dan geen Europees spelen de komende 3 jaar? Steun je daar de supporters mee? Het is kiezen tussen het slechte en het nog veel slechtere helaas. Ik begrijp je wel, maar dan zouden er meer clubs mee moeten doen.
is er nu een actie door de clubs gepland tegen de play-offs dan?
Yeah baby Yeah!
pi_36341548
Geloof je het zelf dat ze gaan boyotten, alle clubs (lees: bobo's) behalve PSV zijn akkoord gegaan dus ze hebben niks te zeggen. Maarja mij zullen ze niet zien bij die play-offs, ook al spelen ze tegen 020, het meest belachelijke systeem wat ze maar uit konden vinden ga ik dus echt niet steunen.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:03:26 #23
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36341691
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:51 schreef Elgigante het volgende:

[..]

is er nu een actie door de clubs gepland tegen de play-offs dan?
Helaas niet.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:14:31 #24
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36342006
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef daaaaan het volgende:

[..]

en dan geen Europees spelen de komende 3 jaar? Steun je daar de supporters mee?
Alsof het supporter zijn afhangt van het wel of niet Europees spelen door de club...

Niet dat Feijenoord zo iets belachelijks als boycotten moet doen. Ze hebben er zelf mee ingestemd en zullen dus ook op de blaren moeten zitten.
A.M.A.B
pi_36342165
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:03 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Helaas niet.
Na deze (waarschijnlijk tegenvallende) play-offs, moet er mijns inziens een mogelijkheid bestaan om de resterende 2 seizoenen als vanouds te spelen, maar onse voetbalwereld is nog bureaucratischer dan de overheid dus ik verwacht er niks van.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:51:21 #26
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36343168
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:14 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Alsof het supporter zijn afhangt van het wel of niet Europees spelen door de club...
Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar geen Europees voetbal spelen, denk je dat daar ook maar 1 supporter blij mee is?
pi_36343391
Benieuwd wat er morgen te melden valt
pi_36345736
FEYENOORD !!
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_36345758
Zal wel weer weinig opzienbarends zijn.

Verwacht eigenlijk geen presentatie van een nieuwe speler op dit moment
pi_36347786
Om half 1 begint de persconferentie. Eigenlijk kan er alleen positief nieuws naar voren komen want morgen hebben we een wedstrijd, en dan ga je niet met slecht nieuws aankomen.

- Bijtekenen Kuijt & Kalou
- Grote aankoop
- Samenwerking met Chelsea ofzo
- Een grote geldschieter
- Een wijziging in het bestuur (lijkt me niet dat je daar een persconferentie over moet houden)
- Financiele plaatje (maar hoeft niet, we zijn niet beurs genoteerd)
- Feyenoord doet niet mee aan de play-offs
- Feyenoord gaat naar de beurs ( )
- Over een nieuw stadion
- GKL is ziek en kan niet meer door gaan als voorzitter (niet positief)
- Havenbaronnen die eindelijk eens de portomonee openen
- De rechtzaak tegen hem is verworpen
- Hij wil de supporters aanspreken op het geroep van kanker etc etc....
pi_36347789
Koeman heeft trouwens zijn contract tot 2009 verlengd!
pi_36348180
Ik denk dat daar ook de persconferentie over gaat.

ROTTERDAM - Erwin Koeman gaat zich langer verbinden aan Feyenoord.

,,We zijn in gesprek en het zal duidelijk zijn dat Feyenoord tevreden is met de trainer en de persoon Koeman,’’ stelt Feyenoord-directeur Chris Woerts.

Koeman heeft andersom hetzelde gevoel. ,,We zijn een bepaalde koers ingeslagen dit seizoen en daar borduren we volgend seizoen op voort. Over mijn toekomst komt zeer binnenkort nieuws.’’

Ook onder Koeman zal Feyenoord dit jaar geen landskampioen worden, maar dat werd ook niet als prioriteit neergelegd bij zijn komst een jaar geleden. Koeman kreeg van de directie de opdracht mee van Feyenoord weer een herkenbaar elftal te maken. Daarin heeft de club de afgelopen maanden flink geïnvesteerd. Sportief werd de lat niet al te hoog gelegd na de vierde plaats van vorig seizoen. Met het vooruitzicht van play-offs was bij de eerste vijf eindigen in principe al voldoende.

Koeman refereerde daar tot nu toe regelmatig aan na een nederlaag. Gisteren zei hij: ,,Volgend seizoen zal het vertrekpunt anders zijn. Het elftal en ik zullen dan logischerwijs ook anders beoordeeld worden. Belangrijk is dat er een basis is gelegd en dat we weten welke spelers we erbij willen hebben. Hopelijk kunnen we die ook halen.’’

Koeman heeft behalve over zijn eigen toekomst intern ook gepraat over de toekomst van Alfred Schreuder. Hij maakt zich sterk om de 33-jarige middenvelder te behouden. In eerste instantie als speler, maar als dat niet lukt in een andere rol.

,,Ik hoop dat Alfred nog een jaar kan voetballen. Als speler en als persoonlijkheid kan hij nog van grote waarde zijn in mijn groep. De vooruitzichten om weer helemaal fit worden zijn goed, maar ook al zou Alfred niet meer herstellen, dan nog denk ik dat het voor Feyenoord belangrijk is om zo’n jongen bij de club te houden. Er ligt een trainerscarrière voor hem in het verschiet en zulke types moet je koesteren.’’

Schreuder is blij met het vertrouwen van zijn trainer. De middenvelder is afgelopen donderdag weer in de Kuip begonnen met de revalidatie na zijn achillespeesblessure en de dood van zijn dochtertje. ,,Ik zou het fantastisch vinden om langer bij Feyenoord te blijven,’’ aldus Schreuder, die heeft besloten dat hij zijn loopbaan beëindigt als hij in juni niet volledig is hersteld.

Ook over de keepersposities voor volgend seizoen heeft de trainersstaf al een beslissing genomen. ,,Dat wil zeggen: ik ben er in mijn hoofd wel uit hoe we dat gaan invullen,’’ zegt Koeman. Hij heeft zowel met de scouting als met keeperstrainer Pim Doesburg gesproken, Koeman heeft ook veel keeperstrainingen geobserveerd. ,,Om het beeld volledig te krijgen is het prettig dat Maikel Aerts nu ook in de eredivisie wedstrijden heeft gekeept.’’

Of de huidige tweede doelman ook morgen tegen ADO Den Haag weer keept, is nog onzeker. Aerts hervatte gisteren voorzichtig de training na zijn schouderblessure in de competitietopper tegen AZ. Vandaag moet hij voluit kunnen trainen, anders maakt derde doelman Sherif Ekramy zijn eredivisiedebuut.

,,Als Maikel het niet redt, gaan we tegen ADO gewoon met nummer drie aan de slag,’’ stelt Koeman nuchter. Hij ziet de jonge Egyptenaar echter nog niet als eerste keeper in de Kuip. ,,Om dat te bereiken moet Sherif zich nog op diverse onderdelen verbeteren. Logisch, want een keeper zit op zijn 28ste of 29ste op zijn top.’’

Tegen ADO zullen er nog geen spelers worden gespaard met het oog op de play-offs. Misschien dat Jonathan De Guzman een van de volgende wedstrijden een keer rust krijgt. Morgen is dat nog niet aan de orde. Koeman wil zo lang mogelijk strijden om de tweede plaats. Enerzijds omdat die plek een iets gunstiger traject in de play-offs zou kunnen brengen. ,,Maar ik vind ook dat 40.000 toeschouwers in de Kuip een strijdend en winnend Feyenoord verdienen.’’

Arbiter is Ruud Bossen. Bij Feyenoord hopen ze dat hij meer ’feeling’ heeft voor wat er op het veld gebeurt dan zijn collega Van Egmond tegen AZ. ,,Ik mag hopen dat ze bij het scheidsrechterskorps ook wedstrijden evalueren’’, aldus Koeman. ,,Ze zien dan dat Feyenoord niet voor het eerst is benadeeld.’’
pi_36348207
Denk ik dus niet he, sinds wanneer wordt er een persconferentie gehouden over een contract verlenging? Dat kan Chris Woerts net zo goed doen.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:10:48 #34
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36348235
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 07:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Om half 1 begint de persconferentie. Eigenlijk kan er alleen positief nieuws naar voren komen want morgen hebben we een wedstrijd, en dan ga je niet met slecht nieuws aankomen.

- Bijtekenen Kuijt & Kalou
- Grote aankoop
- Samenwerking met Chelsea ofzo
- Een grote geldschieter
- Een wijziging in het bestuur (lijkt me niet dat je daar een persconferentie over moet houden)
- Financiele plaatje (maar hoeft niet, we zijn niet beurs genoteerd)
- Feyenoord doet niet mee aan de play-offs
- Feyenoord gaat naar de beurs ( )
- Over een nieuw stadion
- GKL is ziek en kan niet meer door gaan als voorzitter (niet positief)
- Havenbaronnen die eindelijk eens de portomonee openen
- De rechtzaak tegen hem is verworpen
- Hij wil de supporters aanspreken op het geroep van kanker etc etc....
Ow, krijg je het gezeik weer van de "havenbaronnen". Volgens mij heeft Woerts nog recentelijk bevestigd dat deze mannen niet meer bestaan en dat ook heel de haven al bij Feyenoord is aangesloten...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_36348370
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 09:10 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ow, krijg je het gezeik weer van de "havenbaronnen". Volgens mij heeft Woerts nog recentelijk bevestigd dat deze mannen niet meer bestaan en dat ook heel de haven al bij Feyenoord is aangesloten...
Ow dat heb ik gemist dan. Maar als ze aangesloten zijn bij Feyenoord, dan mogen ze wel eens wat meer doekoes erin steken.
pi_36348750
Sommige "bronnen" melden dat Feyenoord naar de beurs gaat Ik hoop het dus echt niet he! Dan krijg je net zo'n sfeerloze kut club als ajax dat niet door de supporters maar door aandeelhouders bestuurd wordt
pi_36348924
Feyenoord wordt nu wel door de supporters bestuurd?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:14:40 #38
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36349580
Wij zijn de baas, alleen niet in het Maasgebouw.
A.M.A.B
pi_36349956
Ik denk dat het over Joriens vertrek/opvolger gaat.
pi_36350097
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Feyenoord wordt nu wel door de supporters bestuurd?
Nee, maar we hebben meer invloed dan bij 020, daar bepalen de aandeelhouders alles.
pi_36350121
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, maar we hebben meer invloed dan bij 020, daar bepalen de aandeelhouders alles.
Volgens mij maakt het allemaal weinig uit hoor. Een slimme aandeelhouder laat alles over aan mensen met kijk op de zaak natuurlijk, terwijl de invloed van de supporters op het beleid van Feyenoord volgens mij ook te verwaarlozen is, zoals bij vrijwel elke club.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36350241
Aandeelhouders van een voetbalclub zijn toch bijna altijd ook supporters?! Voor het geweldige rendement hoef je het volgens mij niet te doen .
pi_36350287
quote:
Aandeel Ajax verdubbelt in 1 jaar: beste voetbalfonds
Sommigen noemen het een emotie-aandeel, maar de koers van het aandeel Ajax is het laatste jaar wel verdubbeld van onder de 4 euro naar boven de 8 euro. Ajax is daarmee kampioen van Europa.

Koersontwikkeling en waarde Ajax
De ‘all-time’ laagste koers van Ajax was op 7 maart 2003 precies 3,25 euro. De koers staat momenteel op 8,30 euro. De waarde van voetbalclub (18.333.333 aandelen) is hiermee gestegen van bijna 60 miljoen euro naar meer dan 150 miljoen euro.

Ajax kon stijgen door twee redelijke succesvolle seizoenen en een zekere plaats in de Champions League voor volgend seizoen. Daarbij zorgden diverse lucratieve miljoenentransfers voor een mooie nettowinst voor 2003/2004.

Ajax ging overigens een aantal jaren terug naar de beurs voor 11,35 euro.

Engelse ploegen ook goed
De koersontwikkeling van het aandeel Ajax is de beste van alle voetbalaandelen in Europa. De koers van Manchester United heeft het als enige de laatste 12 maanden ook erg goed gedaan: het aandeel steeg van 145 pence naar 254 pence, een stijging van 75 procent. Tottenham Hotspur scoorde ook goed op de beurs: van 20 naar 29 pence, een winst van 45 procent.

Italianen: losers
De Italiaanse ploegen hadden het laatste jaar te maken met grote problemen rond een enorme schuldenberg. Lazio zakte zelfs van rond de 40 euro naar 1 euro, op berichten van een naderende faillissement. Juventus zakte van 2 euro naar 1,60 euro: een verlies van 20 procent. AS Roma bleef precies gelijk op 1,01 euro.
Artikel uit 2004.

24-03-2006:
quote:
Vandaag maakte AFC Ajax NV officieel bekend dat de club een netto winst van 0,9 miljoen euro heeft behaald over het eerste halfjaar van het boekjaar 2005-2006.

Het operationele resultaat bedroeg 7,3 miljoen euro, aldus de club in een persbericht. De omzet steeg met 9,8% procent naar 42,2 miljoen euro. Meer op de officiele website.

De omzet van Ajax is gestegen doordat er meer voetbalkaarten zijn verkocht. Daarentegen is toch de netto omzet gedaald. Dit komt door de aankoop van Klaas Jan Huntelaar en de tegenvallende inkomsten uit verkoop van spelers.

De koers van AFC Ajax NV daalde wel sinds 15 oktober van 9,40 naar 8,60. Door de publicatie van de jaarcijfers steeg het aandeel vanmorgen met 0,35% naar 8,63.

Opmerkelijk is dat de salarissen zijn gestegen met 2,3 miljoen euro naar 18,5 miljoen euro. 'De salarissen zijn gestegen door het openbreken en verbeteren van contracten met spelers, indexering van het salarisniveau en salarisverbeteringen', aldus de club.

Ajax hoopt dat het resultaat tot het eind van het jaar positief blijft. Daarvoor zal de club wel inkomsten moeten behalen uit de playoffs en/of het bekertoernooi.
pi_36350425
Dat valt opzich nog wel mee eigenlijk.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:54:20 #45
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_36350440
arbeiders
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_36350443
Het is in één jaar verdubbeld, maar daarna is het ongeveer gelijk gebleven. Andere clubs leveren ook weinig rendement op, dus je hebt op zich gelijk met je opmerking.

Voor het rendement hoef je niet te investeren in 'n voetbalclub.
pi_36350739
Gewoon lekker houden zoals het nu is.
pi_36351038
Schreuder mag dus vermoedelijk blijven. Op zich geen gekke gedachte van Erwin denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36351162
Komt de persconferentie live op radiorijnmond?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:26:36 #50
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_36351187
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sommige "bronnen" melden dat Feyenoord naar de beurs gaat Ik hoop het dus echt niet he! Dan krijg je net zo'n sfeerloze kut club als ajax dat niet door de supporters maar door aandeelhouders bestuurd wordt
Dat is onzin.
Feyenoord heeft al vaker aangegeven dat ze niet naar de beurs willen.
Feyenoord moet trouwens wel de cijfers presenteren aangezien ze een NV zijn geworden.
Ik leef met Schreuder mee, maar het zou bespottelijk zijn als hij als speler mag blijven. Gooi dan het geld gelijk in de put. Dit geeft aan dat Koeman nog lang geen toptrainer is. Maar dat wisten we al van de wedstrijden tegen RKC en Nac.
En grote geldschieters komen er ook niet. Jorien heeft in het verleden al is aangegeven dat hij geen gasten bij Feyenoord wil a la Abramovic. Plus havenbaronnen kunnen er geen miljoenen meer inpompen omdat die grote bedrijven allemaal een RVC hebben die dat niet toestaan.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')