Vandaag binnengekregen maar die netwerk acces code werkt nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag je er dan nog 1 wachten.
Laat ik nou net Shin Megami Tensei hebben gekocht vandaag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt idd een optical -> coax converter nodig, te koop bij de betere elektro/onderdelen boer.
Wat RPG's betreft:
Shin Megami Tensei: Nocturne (Lucifer's Call in Europa)
Dragon Quest VIII
Tales of Legendia (enkel import USA)
Disgaea
mailen met Sony, krijg je een nieuwe....quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:37 schreef Slappy het volgende:
[..]
Vandaag binnengekregen maar die netwerk acces code werkt niet![]()
![]()
Die kreeg ik ook binnenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:37 schreef Slappy het volgende:
[..]
![]()
Welke mail adres?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
mailen met Sony, krijg je een nieuwe....
Ik heb het eens bekeken en ign is gewoon de enige site die een laag cijfer geeft.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:25 schreef Sjotime het volgende:
Ze kunnen reviewen van KH2 wat ze willen maar de cam is aangepastEn meer van hetzelfde vind ik prima want KH1 was echt heerlijk. Deze is groter en mooier..... tevens ligt het gamerankings gemiddelde ook best hoog
[afbeelding]
Sinds ik zoiets een keer heb meegemaakt maak ik altijd meerdere saves.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:50 schreef Renzokuken het volgende:
Damn ik zette me ps2 te snel uit bij gt4 corrupted file![]()
Moet ik weer opnieuw beginnen![]()
Al meerdere keren meegemaakt hoor of me broer die gezellig over mijn savegmae saved ofzo maar bij gt4 kan je niet meerdere savegames aanmaken (volgens mij dan) en dan heb je ook nog zo'n heel klein rood blokje om aan te geven dat je spel gesaved wordtquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Sinds ik zoiets een keer heb meegemaakt maak ik altijd meerdere saves.
Heel erg goed idd,... videoreview van Gamespot isquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb het eens bekeken en ign is gewoon de enige site die een laag cijfer geeft.
Het spel krijgt voor de rest gewoon prima reviews, gemiddeld 88% is ontzettend goed.
Dan kijk je te negatiefquote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
Die Gamespot videoreview zorgt er niet echt voor dat ik hem graag wil spelen
Hier ook niet, mijn code is te kort ofzo.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:37 schreef Slappy het volgende:
[..]
![]()
Gummy ships zijn cool, en ook al vind je ze niet leuk, je hoeft ze maar een paar minuten te gebruiken.quote:Op maandag 3 april 2006 17:35 schreef H.Flick het volgende:
Ik hoor alleen maar dingen over Gummy ships die iets leuker zijn, maar nog niet echt geweldig en gameplay die veel te simpel is.
Ja dan haal je hem nietquote:Op maandag 3 april 2006 17:35 schreef H.Flick het volgende:
Ik hoor alleen maar dingen over Gummy ships die iets leuker zijn, maar nog niet echt geweldig en gameplay die veel te simpel is.
Hey, hij haalt 24 the game zelfs, dan moet hij deze ook halen, en hij vindt hem maar gewoon tof!quote:
Dat is waar.... 24 haalt hij welquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey, hij haalt 24 the game zelfs, dan moet hij deze ook halen, en hij vindt hem maar gewoon tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |