Dat was mij al bekend.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Magna Carta moet je skippen, die zuigt. En een van de mannelijke maincharacters ziet eruit als een vrouw
Euhm... dat is bij elke Final Fantasyquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Magna Carta moet je skippen, die zuigt. En een van de mannelijke maincharacters ziet eruit als een vrouw
Leer eens redeneren.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef BMH het volgende:
Als ign GTA:SA een 9.9 geeft en KH2 een 7.6 betekend het dat KH2 een kut game is.
En bij SotC, dat is een man toch?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Euhm... dat is bij elke Final Fantasy.
ach ze gaven eerst te hoge cijfers... nu zit het op 1 lijn met gamespotquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Leer eens redeneren.
Dat betekent dat IGN suckt, niets meer en niets minder.
Goed punt!quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:59 schreef peristilius het volgende:
Leer eens redeneren.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:31 schreef magnifor het volgende:
Gamespot geeft het spel een 8.7
http://www.gamespot.com/pages/gamespace/reviews.php?pid=915410
Alleen jammer van de slechte voice acting, speel het spel wel op hard en button bashen was deel 1 ook al (totdat je tegen sephiroth ging knokken, die was wel pittigquote:The Good: Many improvements over the previous game; fixed camera angle and new gameplay dynamics; tons of guest appearances and cameos; wonderfully rich familiar environments; excellent voice acting and music.
The Bad: The standard level of difficulty is far too easy; some of the square characters are given horrible dialogue; gameplay relies too heavily on button mashing.
Maar dit is extreeeeemLquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Euhm... dat is bij elke Final Fantasy.
Heb wel interesse.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:37 schreef Smots het volgende:
[..]
Pssssssssssssssst.. mocht je interesse hebben: ik heb nog een limited edition van FFX te koop.
quote:Hello R*y,
Not a problem use the following link,
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=7058
add the dummy item into the cart and check out using preorder now pay later.
mention that this is to update your preorders.
We will delete this dummy order once the orders are updated.
thanks,
Ik wacht er nu ook al 1 maand opquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:54 schreef King_of_cubes het volgende:
Eindelijk mijn Network acces disc binnen.Het heeft even een paar maanden geduurd maarja..
quote:USA & International shipping rates are $6.99 cdn per game title (ie PS2 videogame title) which is equivalent to $5.75us , 3.05GBP , 4.46Euro this rates changes according to the exchange rate on the day you purchase your item. Larger Items such as consoles and controllers, and PC Games have higher shipping costs due to their weight. Please proceed to checkout to see the shipping costs.
Hun reviews zijn altijd wel te pruimen, de cijfers die ze geven zijn idioot.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Leer eens redeneren.
Jammer,...prachtige art en dit spel had cool kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dit is extreeeeemL
[afbeelding]
Dat meisje in het wit, rechts, dat is een jongen
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dit is extreeeeemL
[afbeelding]
Dat meisje in het wit, rechts, dat is een jongen
mijn wishlist is zoiezo ernstig kort voor de ps2, ik skip al die Turn based RPG's...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, af en toe een kutrpg is ook beter, het lijkt soms wel of alle PS2 games uit mn wishlist RPG zijn![]()
Je vergeet okamiquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dan heb ik het denk ik wel gehad
Ik dacht in de eerste instantie niet dat het mogelijk was, maar toen vond ik deze:quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:17 schreef Hellrazor het volgende:
en is er een mogelijkheid om mijn ps2 digitaal aan te sluiten via coax ?
maar deze vervormt dus optisch naar coax maar het probleem is dat mijn xbox al optisch is aangesloten dus ik heb alleen nog (digitaal) een coax ingang overquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:21 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik dacht in de eerste instantie niet dat het mogelijk was, maar toen vond ik deze:
http://www.trianglecables.com/pof-830.html
Geen idee of het (goed) werkt.
aangezien de PS2 backwards compatible is; FFVIIquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:17 schreef Hellrazor het volgende:
ik weet dat dit vaak is gevraagd maar ik vraag het tog maar nog een keer![]()
wat zijn nou de beste rpg's voor de ps2 de enige die ik heb gespeeld is FFX()
PS2 heeft alleen optische uitgang, dus kan je dat omzetten naar coax met dat apparaatje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:25 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
maar deze vervormt dus optisch naar coax maar het probleem is dat mijn xbox al optisch is aangesloten dus ik heb alleen nog (digitaal) een coax ingang over
Je hebt idd een optical -> coax converter nodig, te koop bij de betere elektro/onderdelen boer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:17 schreef Hellrazor het volgende:
ik weet dat dit vaak is gevraagd maar ik vraag het tog maar nog een keer![]()
wat zijn nou de beste rpg's voor de ps2 de enige die ik heb gespeeld is FFX()
Ik zie dat anders, ik kijk naar IGN reviews omdat ik weet dat ze over het algemeen hoge cijfers geven. Krijgt een spel onder de 90 op IGN, dan ga ik zeer twijfelen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:56 schreef torn_Machina het volgende:
Ach, ik neem IGN allang niet meer serieus. Net of deel 1 niet button mashen was.En wat boeit mij nou dat het te makkelijk is en dat het volgens hun saai en eentonig wordt. Met dikke 40+ uur gameplay ben ik al meer dan tevreden.
![]()
Onimusha Dawn Of Dreams al gezien?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:33 schreef Mr.G het volgende:
Buiten het verbreken van de seal vind ik de eerste keer het introductiefilmpje bekijken ook een geweldig moment![]()
Het meest indrukwekkende introfilmpje vind ik toch:
GT4![]()
De intro was super jah, vond die van 3 alleen beter.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Onimusha Dawn Of Dreams al gezien?
Damn, wat een vet spel zeg! Echt IMHO, de beste tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |