Ja ach, in een game als Final Fantasy kan dat ook prima, terwijl die toch wel super lineair zijn.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, het ligt eraan hoor. Voor RPG's wil ik meestal wel wat kunnen dwalen door de wereld zonder me druk te maken over de main quest.
Klopt.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja ach, in een game als Final Fantasy kan dat ook prima, terwijl die toch wel super lineair zijn.
Unieke controllers heersen! Maar leg eens uit wat Beat Mania is? Het lijkt op een DJ tafel-synthesizer combiquote:Op donderdag 6 april 2006 20:01 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zo nieuw in dit topic maar even mijn nieuwe aankoop laten zien P:
[afbeelding]
nya ben een bemani gamer, en unieke controllers FTW hehehe ^_^
Tofquote:Op donderdag 6 april 2006 20:01 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zo nieuw in dit topic maar even mijn nieuwe aankoop laten zien P:
[afbeelding]
nya ben een bemani gamer, en unieke controllers FTW hehehe ^_^
Godver! Dat is vet gek! Dank je! Nu wil ik ookquote:Op donderdag 6 april 2006 20:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
beat mania is een mja, DJ simulatie spel wat ongeveer hetzelfde principe kent als Dance Dance Revolution. Maw, je moet met je handen volgen wat er op het scherm gebeurt. Bij DDR moest je de pijlen volgen, met beatmania de streepjes volgen
[afbeelding]
en ook dit kan soms spectaculaire beelden opleveren
http://video.google.com/videoplay?docid=2425103932357303405&q=IIDX+V&pl=true
import
geen idee of het hier ooit uitkomt ;_;
wij europeanen worden altijd achtergesteld >.<
Erg vet iddquote:Op donderdag 6 april 2006 20:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
beat mania is een mja, DJ simulatie spel wat ongeveer hetzelfde principe kent als Dance Dance Revolution. Maw, je moet met je handen volgen wat er op het scherm gebeurt. Bij DDR moest je de pijlen volgen, met beatmania de streepjes volgen
[afbeelding]
import
Ik krijg ook steeds meer de neiging ergens een PS2 op te pikkenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerst Guitar Hero trouwens! Die koop ik gewoon in NL binnenkort, en dan hoop ik stiekem op een PAL release van Beat Mania. Heerlijk dat soort games
Das onzinquote:Op donderdag 6 april 2006 20:51 schreef BMH het volgende:
beatmania IIDX Arcade Style Controller US$ 429.00
Play-asia verkoopt de controller los voor (beatmania IIDX Controller) US$ 89.90.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das onzinDe game + controller heb je voor 90 Canadese dollars
Hangt er een beetje van af bij mij.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Graphicshoer!
Ik vind lineaire games vaak juist wel relaxed.
WTF, wat is er met dat ding danquote:Op donderdag 6 april 2006 20:51 schreef BMH het volgende:
beatmania IIDX Arcade Style Controller US$ 429.00
Ja, en zo ook niet veel verkochtquote:
WTFquote:Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerst Guitar Hero trouwens! Die koop ik gewoon in NL binnenkort, en dan hoop ik stiekem op een PAL release van Beat Mania. Heerlijk dat soort games
Buzz is wel leuk jaquote:Op donderdag 6 april 2006 20:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Deze zomer komen naar alle waarschijnlijkheid Singstar Rocks, Guitar Hero en Buzz in huis. Briljante games!
I know, net nu ik geen geld hebquote:Op donderdag 6 april 2006 21:35 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
WTF
Zie net op nedgame dat de release... morgen is![]()
In binnenkort; Buzz The Big Quiz! Met algemene kennis vragen, ipv alleen muziek.quote:
Moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[afbeelding]
import
Idem. Met wat andere games. Is import handiger qua games of wordt er gewoon veel hier ook uitgebracht (en dus niet zoals nintendo die de meeste rpgs in japan laatquote:Op donderdag 6 april 2006 20:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer de neiging ergens een PS2 op te pikken
Ik wacht er wel mee tot de zomer denk ik. Dan ff Metal Gear Solid 2+3, Kingdom Hearts 1+2, Guitar Hero, Singstar Rocks en verder nog wat leuke games
Ligt eraan welke games je wilt hé. Als ze hier in de winkel liggen kan je er wel hier een halen en als ze hier niet in de winkel liggen dan haal je er een in de usquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. Met wat andere games. Is import handiger qua games of wordt er gewoon veel hier ook uitgebracht (en dus niet zoals nintendo die de meeste rpgs in japan laat)
Er zit dus geen regiocode op?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ligt eraan welke games je wilt hé. Als ze hier in de winkel liggen kan je er wel hier een halen en als ze hier niet in de winkel liggen dan haal je er een in de us
Das toch vrij makkelijk.
Jawel. Daarom zei ik ook dat als je meer spellen ziet die je wilt in de us dat je een us versie moet kopenquote:
Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jawel. Daarom zei ik ook dat als je meer spellen ziet die je wilt in de us dat je een us versie moet kopen
Of Swap Magic aanschaffenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jawel. Daarom zei ik ook dat als je meer spellen ziet die je wilt in de us dat je een us versie moet kopen
Ah, dat is er dus ook. Dimension heeft het iig niet, ik ga dus even op zoek.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Of Swap Magic aanschaffen
zelfde principe ongeveer als de Freeloader op de cube
Zo spel ik mijn Kingdom Hearst 2 na nanana na
uhm dat zou op zich wel kunnen, echter moet je dan niet een Pal Swap magic hebben maar een USA versie ervanquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:36 schreef JimmyJames het volgende:
Misschien een rare vraag maar werkt zo'n Swap Magic ook andersom namelijk dat het je PAL spellen laat afspelen op je NTSC PS2?
jajjaja dat was met die oude en erg brakke controller ja xDquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef CloudStrife het volgende:
Ik heb Beatmania voor de PSone.
Die kwam wel in Europa uitToen voor 25 gulden nieuw gekocht.
Ben je weleens in de Carroussel in Vlissingen geweest??quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:11 schreef piet_pelle het volgende:
Beatmania
[afbeelding]Drummania![]()
Eens in de arcade gespeeld in een afgeloten cabine met een heel fokking drumstel, ubergame.
Maar beatmania wil ik ook, heb je die trouwens niet ook met controller met 2 draai schijven?
Nee ben nog niet in Vlissingen geweest, is een beetje ver vanuit Groningenquote:Op zaterdag 8 april 2006 06:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Ben je weleens in de Carroussel in Vlissingen geweest??
Daar staat een Drummania arcadecabinet,
OOK daar heel wat euri's in gesmeten xD
en beatmania IIDX-controllers heb je alleen met een single-draaischijf
ja ik weeet het, zou echt zoveel leuker zijn als ze ook terugkwamenquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:38 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nee ben nog niet in Vlissingen geweest, is een beetje ver vanuit Groningen![]()
En als ik moet kiezen dan wordt het lastig aangezien Valkenburg House of the Dead 4 heeft. Eigenlijk moet ik gewoon bij allebei een keer langs. Zo jammer dat er nu nog maar zo weinig arcades in Nederland zijn, echt zonde.![]()
Er staat ook een houde of the dead 4 in scheveningen. Was er gister net en wist niet eens dat ie uit wasquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:39 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Bne zelf redlijk vaak in VLissingen en in Scheveningen te vinden "
Hij is zo goedquote:Op zondag 9 april 2006 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, heb nu eindelijk een goeie speelsessie gehad met Dragon Quest, anderhalf uur onderweg nu. Spel is zo mooi en sfeervolTis alleen best een lsastige RPG denk ik, spullen zijn duur en je krijgt weinig geld. Daarnaast gaat levelen ook niet echt snel (lvl 4 nu pas) en zijn de vijanden best sterk. Vind het wel erg cool, lekker old skool om de beurt, terug naar de kerk als er iemand overlijdt en opslaan bij de kerk
![]()
Zodra ik lvl 5 ben vanmiddag ga ik naar de waterval cave. Ik heb er ineens echt veel zin in. Heerlijk!quote:
Zit dik 50 uur in het spel maar zat zooo vast bij een pittige eindbaasquote:Op zondag 9 april 2006 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, ik ben niet bezig met de Dragon Quest game om te reviewenTis een importexemplaar en deze week komt de EU versie. Iemand zal die wel gaan doen denk ik. Ik doe een aantal andere reviews al.
Bedoel je die motherfucker in de waterval?quote:Op zondag 9 april 2006 14:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zit dik 50 uur in het spel maar zat zooo vast bij een pittige eindbaas![]()
Ga hem wel weer oppakken... spel is te goed. Vond in het spel de allereerste eindbaas nog het moeilijkst ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |