En waarom ben je van die bewering afgestapt? Einstein beweerde immers hetzelfde maar gaf er een andere draai aan. Vertel mij dan a.u.b. hoe jij het ziet, dan kunnen we daar een discussie over voeren. Ik wil ook niet met 100% beweren dat ik gelijk zou moeten hebben. Ik stel alleen maar dat als de relativiteitstheorie echt relatief zou zijn je hem dus ook 180 graden moet kunnen omdraaien.quote:Ik ben gelukkig weer afgestapt van die bewering dat tijd gelijk is aan ruimte.
Hij zei niet dat het hetzelfde is, hij zei dat er een verband tussen is.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:31 schreef rudeonline het volgende:
[..]
En waarom ben je van die bewering afgestapt? Einstein beweerde immers hetzelfde maar gaf er een andere draai aan. Vertel mij dan a.u.b. hoe jij het ziet, dan kunnen we daar een discussie over voeren. Ik wil ook niet met 100% beweren dat ik gelijk zou moeten hebben. Ik stel alleen maar dat als de relativiteitstheorie echt relatief zou zijn je hem dus ook 180 graden moet kunnen omdraaien.
Wat is het berband dan volgens jullie?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:05 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hij zei niet dat het hetzelfde is, hij zei dat er een verband tussen is.![]()
Heb je je nogsteeds niet ingelezen joh?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:06 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Wat is het berband dan volgens jullie?
Zijn deze uitspraken van jou niet met elkaar in conflict? Bedoel je dat massa kleiner wordt als deze richting lichtsnelheid gaan, maar ineens oneindig groot bij het bereiken van deze lichtsnelheid?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef rudeonline het volgende:
-knip-
"Hierdoor wordt een massa dus kleiner bij versnellen richting de lichtsnelheid"
-knip-
"Het is ook niet vreemd dat een massa oneindig groot zou worden bij het bereiken van de lichtsnelheid..."
-knip-
En hoe kon er dan 'iets' zijn voordat er hersenen waren (dus, zeg maar voor er leven was op Aarde)?quote:Op zaterdag 1 april 2006 06:30 schreef zoalshetis het volgende:
je hersens creëren alles, ook ruimte en verwachtingen. mensen zijn bang om de enige intelligente wezens te zijn.
Het volume van een massa neemt af wanneer het richting de "lichtsnelheid" gaat. Omdat de massa in principe gelijk blijft wordt het soortelijk gewicht van deze massa groter. Ik stel me daar zoiets bij voor als dat een massa samengeperst wordt. Een gewicht van 1kg met een volume van 0cm3 is toch ook zoiets als een oneindig grote massa..?quote:Op zaterdag 1 april 2006 06:28 schreef Castor het volgende:
[..]
Zijn deze uitspraken van jou niet met elkaar in conflict? Bedoel je dat massa kleiner wordt als deze richting lichtsnelheid gaan, maar ineens oneindig groot bij het bereiken van deze lichtsnelheid?
Massa wordt uitgedrukt in kg. Aangezien je 1 kg noemt, is de massa dus 1kg en niet oneindigquote:Op maandag 3 april 2006 10:02 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Het volume van een massa neemt af wanneer het richting de "lichtsnelheid" gaat. Omdat de massa in principe gelijk blijft wordt het soortelijk gewicht van deze massa groter. Ik stel me daar zoiets bij voor als dat een massa samengeperst wordt. Een gewicht van 1kg met een volume van 0cm3 is toch ook zoiets als een oneindig grote massa..?
Dat ben ik met je eens. Zou het volume van een massa van 1kg echter bijna 0 zijn, dan mag je toch wel van een hele zware massa spreken. Stel je maar eens een speldekopje van 1kg voor. Dat is dan toch een behoorlijk zware massa. Zo'n massa zou maar weinig ruimte over laten voor ruimte tussen te atomen in. Bij de lichtsnelheid bestaat er geen ruimte meer, in welke ruimte zou die massa zich dan moeten bevinden? Als je dit begrijpt zie misschien ook meteen in waarom de "lichtsnelheid" niet grhaalt kan worden door massa. Er is geen ruimte.quote:Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef Devolution het volgende:
[..]
Massa wordt uitgedrukt in kg. Aangezien je 1 kg noemt, is de massa dus 1kg en niet oneindig
Als jij begrijpt dat jij constant de mist in gaat, dan zie je ook meteen in waarom het belachelijk is dat je nu nog steeds over die bullshit theorie loopt te mekkerenquote:Op maandag 3 april 2006 14:04 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Zou het volume van een massa van 1kg echter bijna 0 zijn, dan mag je toch wel van een hele zware massa spreken. Stel je maar eens een speldekopje van 1kg voor. Dat is dan toch een behoorlijk zware massa. Zo'n massa zou maar weinig ruimte over laten voor ruimte tussen te atomen in. Bij de lichtsnelheid bestaat er geen ruimte meer, in welke ruimte zou die massa zich dan moeten bevinden? Als je dit begrijpt zie misschien ook meteen in waarom de "lichtsnelheid" niet grhaalt kan worden door massa. Er is geen ruimte.![]()
Zou moeten zijn :Boven de lichtsnelheid bestaat er geen ruimte meer .quote:Op maandag 3 april 2006 14:04 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Bij de lichtsnelheid bestaat er geen ruimte meer, in welke ruimte zou die massa zich dan moeten bevinden?
zelfde probleem als 911quote:Op maandag 3 april 2006 14:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als jij begrijpt dat jij constant de mist in gaat, dan zie je ook meteen in waarom het belachelijk is dat je nu nog steeds over die bullshit theorie loopt te mekkerenSerieus hoor, ik snap niet dat die plaat voor je kop zo dik is dat je niet wil inzien dat je ongelijk hebt.
Natuurlijk, je gaat dan nu weer vragen om je te laten zien waar je dan ongelijk hebt, maar daar zijn al 50 topics voor, waarin dat staat uitgelegd. Dat jij het dan nog niet ziet of wil zien is niet ons probleem, maar jouw probleem. Zoek een andere hobby of zo.
quote:Op maandag 3 april 2006 14:04 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Zou het volume van een massa van 1kg echter bijna 0 zijn, dan mag je toch wel van een hele zware massa spreken. Stel je maar eens een speldekopje van 1kg voor. Dat is dan toch een behoorlijk zware massa. Zo'n massa zou maar weinig ruimte over laten voor ruimte tussen te atomen in. Bij de lichtsnelheid bestaat er geen ruimte meer, in welke ruimte zou die massa zich dan moeten bevinden? Als je dit begrijpt zie misschien ook meteen in waarom de "lichtsnelheid" niet grhaalt kan worden door massa. Er is geen ruimte.![]()
Nee, helemaal niet. De enige met 'hetzelfde probleem als bij 911' ben jij.quote:
Maar ontopic: Rude, check die post eens van A-Tuinhek. 1 kg = 1 kg...snap je die? Waarschijnlijk niet, maar het is veelzeggender dan het lijkt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |