quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dame en heer...post ff uw contactnamen: dan voeg ik jullie ook 's toe
quote:
quote:Worst of all, I can't believe Microsoft actually held this big nonevent "event" only a few days before announcing another screw-up in Vista. If Ballmer knew he was about to announce a delay and still had this event, he's crazy. If he didn't know Vista was about to slip again, then Microsoft is in worse shape than anyone realizes.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:11 schreef P-Style het volgende:
Nieuwe Mac-gebruiker meldt zich even.
Heb sinds dinsdag de 17" Intel Core Duo iMac en ben er verschrikkelijk tevreden mee!
Dan is heel dit topic overbodig. Ik hou van dit topic, wat doe jequote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:43 schreef Reinnn85 het volgende:
jaa..lets create een fok! apple messenger list![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nevermind. Kinderachtig gedoe.Apple SC.
Ik vind je spontaan weer een hele toffe gozer en over je PS fanboyisme kijk wel heen danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:11 schreef P-Style het volgende:
Nieuwe Mac-gebruiker meldt zich even.
Heb sinds dinsdag de 17" Intel Core Duo iMac en ben er verschrikkelijk tevreden mee!
Inderdaad water drinken, en eet een witte boterham met kaas, dat doe ik altijd tenminste.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Seriously...I got a f.ckin' headache![]()
Iemand tips voor een snelle ontbrakking..? Doorzuipen is geen optie want ik heb geen bier in huis. Store-run is de komende uren ook nog geen optie....
Nou dat doe ik liever nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:30 schreef Furious het volgende:
[..]
Bij mij stond-ie dat ook.
Ga even opzoek naar een CPU-stress test programmaatje, laat het ding even flink warm worden dan is de casing namelijk een beetje flexibel. Leg de PowerBook op een 100% platte ondergrond en druk met je handen op de linkerbovenhoek, en rechteronderhoek (tenzij hij de andere kant opwiebelt, dan moet je de andere punten pakken). (Rustig aan doen, ik ben niet aansprakelijk voor geknapte bevestigingspunten)
Heeft hier gewerkt.![]()
de warmte van je 12" is dus zo hoog geworden dat je behuizing een halve centimeter krom is getrokken?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nou dat doe ik liever niet
Ga zo ff backuppen en dan langs de Mac House.
Kan ik gelijk even kwijlen naar een ACD![]()
..die hem een week houden en precies hetzelfde doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nou dat doe ik liever niet
Ga zo ff backuppen en dan langs de Mac House.
Kan ik gelijk even kwijlen naar een ACD![]()
Nee, die van mij word nooit echt warm. Ik weet niet hoe het gekomen is, misschien is het al een tijdje, maar ik zet em altijd neer op mn secondskin, en dan merk je het niet zo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
de warmte van je 12" is dus zo hoog geworden dat je behuizing een halve centimeter krom is getrokken?![]()
Dat ding heeft me 1600 euro gekost, en als ik dat zelf verneukquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
..die hem een week houden en precies hetzelfde doen
ja via de Apple telefoonquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:20 schreef MeneerTim het volgende:
Hey een apple slowchat.
Nu ik hier toch ben hè, weten jullie misschien of ik ergens voordeliger een apple laptop kan kopen dan via de apple site?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |