Op de DS? Zal je voorlopig helaas nog niet kunnen vinden.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:23 schreef Oksel het volgende:
Ik wil een nieuw spel. Een RPG waar ik 60 - 100 uur mee zoet kan zijn. Verslavend gameplay, goed verhaal. Iemand een idee?
Sowieso zijn RPG's met 60-100 uur gameplay redelijk zeldzaamquote:Op maandag 27 maart 2006 08:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
Op de DS? Zal je voorlopig helaas nog niet kunnen vinden.
Ik ben er eindelijk achter waarom ik ze wel altijd zie, Norton Firewall blokt de kikkers en laat de plaatjes gewoon zienquote:
Waarom heb ik niet zo'n Firewall, naja, Windows he.quote:Op maandag 27 maart 2006 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben er eindelijk achter waarom ik ze wel altijd zie, Norton Firewall blokt de kikkers en laat de plaatjes gewoon zien
Ja die ja hehequote:Op maandag 27 maart 2006 08:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nah, ik vind kikkers maar niks.
Die Mew stylus toch?
Wat een kwaliteits game weer! Roy, jij verbaast me elke week steeds meerquote:
Toch aardigquote:Situations such as at the Nintendo DS™ Lite release are unavoidable and repeating at release of most new console hardware. Nevertheless, there's always understandable frustration at the side of the customers who are desperately waiting to play with their new piece of hardware. As a result of the long waiting time, Play-Asia is therefore honoring all loyal customers with a pending Nintendo DS™ Lite preorder with shipment of the advertised preorder price as well as a free gift of our choice.
Every single preorder will include either a fascinating software that can be played on the new NDS™ Lite (including games such as Shaman King: Chou Senjiryokketsu 2, F-Zero: Blue Falcon, Metroid: Zero Mission, Kouchuu Ouja Mushi King: Greatest Champion e no Michi DS, Kyouryuu Taisen Dino Champ: Saikyou DNA Hakkutsu Daisakusen or others) or an accessory that matches the new console (including pouches & bags such as the Pouch Bag or Toughness Bag, Screen Protectors) and more.
GVD, heb ik net mijn frigging pre-order gecancelled >_<quote:Op maandag 27 maart 2006 18:04 schreef knater het volgende:
Goed nieuws voor mensen die bij play-asia een dslite pre order hebben lopen.
http://www.play-asia.com/paOS-17-71-8s-74-121-49-en.html
[..]
Toch aardig![]()
maar nog steeds niet verzonden
Toch aardig?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:04 schreef knater het volgende:
Goed nieuws voor mensen die bij play-asia een dslite pre order hebben lopen.
http://www.play-asia.com/paOS-17-71-8s-74-121-49-en.html
[..]
Toch aardig![]()
maar nog steeds niet verzonden
Misschien zijn dan de beide Golden Sun (1+2) geen verkeerd idee. Rond de 50 uur gameplay. Wel beiden voor de GBA, maar speelbaar op de DS. Gameplay boven graphics.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:23 schreef Oksel het volgende:
Ik wil een nieuw spel. Een RPG waar ik 60 - 100 uur mee zoet kan zijn. Verslavend gameplay, goed verhaal. Iemand een idee?
Ohja het is ook super!! NINTENDO SIXTYFOOOOUUUUUUUUUUUUR!!!!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:12 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Toch aardig?
Dat is echt super voor mensen die hem daar hebben gepreordered
Wou dat ik het had gedaanWacht nog steeds op lik-sang
quote:Warts and all, Worms: Open Warfare admittedly isn't all that terrible. It's just a letdown to see a really weak presentation for the Nintendo DS version. The PSP group - internal Team 17 developers - clearly had a lot more interest and fun working on its rendition of Worms, because this DS game, while holding some of the original's charm, looks like it was handled by a weekend port crew.
http://ds.ign.com/articles/698/698661p1.html
6.0
Jeejquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:20 schreef disjfa het volgende:
KPN en T-Mobile sluiten overeenkomst over HotSpots
Dat betekend dat we op meer en meer plekken kunnen spelen
Omdat alle 2D worms tot nu toe geweldig warenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan?
Snap ook niet dat mensen dit hoog op een lijstje hebben staan.
http://forum.pcvsconsole.com/viewthread.php?tid=17755&page=10quote:Fun fact: DS sold more software in January 2006 than PSP did in all of 2005 and 2004. That doesn't take into account December 2005 where DS exceeded PSP's CURRENT total by 216% or the fact more DS hardware has been sold than PSP software.
Dat doen ze toch ook met dit soort cijfers?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:54 schreef Cheiron het volgende:
Aan de schandpaal nagelen dit soort developers!
Als ik afgestudeerd was had ik misschien wel een poging gewaagdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:45 schreef Wunk het volgende:
Net even Mario & Luigi partners in time gehaald, die kerel in de gamesshop wist niet eens van 't bestaan van 't rubmplepack af![]()
Ow en voor degenen die nog een leuke droombaan zoeken:
https://jobs.nintendo.de/main?fn=bm.ext.jobsdetail&refnr=235831
[..]
ik heb em op internet besteld, hopelijk gaat het verzenden daarvan snel! Ik heb gezien dat het bedrijf nog geen 20 km hiervandaan is, ik weet alleen niet of dat uitmaakt voor de snelheid van de verzending..quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
Damn, ik hoopte dat ik vandaag gebeld zou worden door de dixons, dat mijn ACWW binnen wasMaar ik ben nog niet gebeld
Ze hebben de game namelijk meestal al de woensdag voor de release (tot nu toe was het altijd zo als ik hem reserveerde, op mijn DS na, maar dat kwam door een stroomuitval bij het hoofdkantoor destijds
)
Animal Crossing is volgens mij ook wel een leuke voor jouw dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef ethiraseth het volgende:
Wil binnenkort weer eens mn DS afstoffen na bijna een jaar maar ben niet echt op de hoogte van wat er allemaal uit is ondertussen. Wat is/komt er beschikbaar aan nerdy net-niet-echt-games dingetjes? Van die onzinnige dingen als Electroplankton en Brain training enzo. Gewone games kunnen me niet echt meer boeien maar dit soort dingetjes vind ik wel geweldig.
Hele simpele spelletjes als Wario ware of puzzelgames mogen eventueel ook wel.![]()
Ze hadden hem hier ook nog nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
Damn, ik hoopte dat ik vandaag gebeld zou worden door de dixons, dat mijn ACWW binnen wasMaar ik ben nog niet gebeld
Ze hebben de game namelijk meestal al de woensdag voor de release (tot nu toe was het altijd zo als ik hem reserveerde, op mijn DS na, maar dat kwam door een stroomuitval bij het hoofdkantoor destijds
)
Nog niet bekendquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:50 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Wanneer komt de DS lite in Nederland?
Ik heb even zitten googlen maar niks gevonden
Poeh dat is toch veels te laat voor een nintendo ds met alleen maar beter beeld en een aangepast uiterlijk?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nog niet bekend
Laatste gerucht is september.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |