quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:54 schreef SeLang het volgende:
Op je 32-ste verjaardag: "Shit, een bit erbij!"
Die grap kan tegenwoordig niet meer, het is nu Deloite gewordenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:27 schreef o-fiel het volgende:
Vrienden van mij zitten in de IT en hebben weleens te maken met Deloitte en Touche, ze noemen ze daar ... Toilet en Douche
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:54 schreef SeLang het volgende:
Op je 32-ste verjaardag: "Shit, een bit erbij!"
kloptquote:Op maandag 3 april 2006 13:53 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Die grap kan tegenwoordig niet meer, het is nu Deloite geworden.
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:57 schreef Treinhomo het volgende:
Is die-en-die zending al binnen ?
- Dat zeg ik niet; ik ben geen verrader !
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:14 schreef Phunikz het volgende:
Ik werk bij een bank en als een vrouw en een man een gezamelijke rekening willen openen dan zeg ik altijd: "nou dan zijn jullie nu een bankstel"Echt te flauw voor woorden... maarja, je moet wat.
ik: mag ik dit tientje klein (voor gokkast)quote:Op maandag 27 maart 2006 14:10 schreef slashme het volgende:
Standaard kroeg afrekengrappen:
- kan ik betalen? ... Dat hoop ik voor je
- mag ik betalen? ... Sterker nog, dat moet je.
Nee, die kan echt niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:14 schreef Phunikz het volgende:
Ik werk bij een bank en als een vrouw en een man een gezamelijke rekening willen openen dan zeg ik altijd: "nou dan zijn jullie nu een bankstel"Echt te flauw voor woorden... maarja, je moet wat.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef slashme het volgende:
[..]
Ik zou spontaan een andere bank kiezen.
Ja, en Ernst & Young zijn Ernie & Ber.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:27 schreef o-fiel het volgende:
Vrienden van mij zitten in de IT en hebben weleens te maken met Deloitte en Touche, ze noemen ze daar ... Toilet en Douche
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:52 schreef ButcherBird het volgende:
[..]
Ja, en Ernst & Young zijn Ernie & Bert.![]()
t
Wat maken ze van dooie ambtenaren?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:51 schreef Asics het volgende:
die gaan toch altijd over dat harde werken en zo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader moest eens voor zijn werk een sporttest doen. Kreeg ie een briefje mee met de spullen die hij mee moest nemen. Onder andere sportschoenen.
Maar toen ie daar aankwam met mijn voetbalschoenen was het toch niet wat ze bedoeld hadden![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef babsjuh het volgende:
- Berijder leaseauto: Ik heb een paaltje geraakt
- Babsjuh: Met de auto?
- Berijder: Waar staat dat kenteken ook alweer?
- Babsjuh: Op die gele platen aan de voor- en achterkant van de auto
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:51 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Wat maken ze van dooie ambtenaren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |