Ik eerst ook niet, maar volgens mij bedoelt die gozer dat hij d'r nog wel even zwanger maakt voordat ze de bus uit gaatquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:38 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, maar volgens mij bedoelt die gozer dat hij d'r nog wel even zwanger maakt voordat ze de bus uit gaat![]()
Correct!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:38 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, maar volgens mij bedoelt die gozer dat hij d'r nog wel even zwanger maakt voordat ze de bus uit gaat![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 04:49 schreef VinnieJones het volgende:
Toen ik nog stage liep bij een computerwinkel, moest ik een printer repareren voor een klant.
Klant komt winkel binnen:
eehm is mijn printer al klaargekomen
Ik:
Ja die is zeker klaargekomen.. Was een makkie![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kickje...
Boekhouder belt op: "Ja, hallo. Ik wilde gisteravond even inloggen, maar de VPN werkte niet."
Ik: "Heb je het nieuwe adres gebruikt? Je hebt een week of 2 terug een mailtje gehad waarin stond dat je het adres moest aanpassen omdat de oude VPN oplossing opgedoekt wordt."
Boekhouder: "Eh.. Dat heb ik niet gezien! Wat is het nieuwe adres?"
Ik: "172.16.112.68"
Boekhouder: "Ho! Kun je dat nog eens herhalen, dat ging me te snel."
Ik: "Oh, je bent niet zo goed met getallen begrijp ik?"
Boekhouder:...
....
!!
quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:21 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik werk op een ziekenhuis, waar ik voor het centraal magazijn de goederen wegbreng.
Kom ik aan bij een willekeurig secretariaat of poli met een pakketje, krijg ik de vraag: "Wat zit er in?".
Ik: Als ik dat zou weten, zou ik dwars door de doos heen kunnen kijken, op de Radiologie werken en bovendien veel meer verdienen.
Als ik aankom met een zelfbestelde zending: "Is dat echt voor ons?"
Nee troela... ik heb lukraak wat uit het magazijn meegenomen om jouw verbaasde blik te kunnen aanschouwen.
Collega heet van achteren Arts... als hij moet aftekenen bij chauffeurs voor ontvangst... iedere dag weer de vraag:
"sta je dan niet op de verkeerde afdeling?"
Hij: "ja... je moet onderaan op de ladder beginnen hé!".
Hoorde er ook eentje van de hartafdeling.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:43 schreef 2cv het volgende:
2cv vraagt aan de cardioloog die d.m.v. een stethoscoop z'n hart beluistert: 'Doet 'ie het nog?'
Reactie cardioloog 'Het zou wel een redelijk unieke manier zijn om zo een hartstilstand te ontdekken'
Alles uit de dozen halen en zijn of haar auto inbouwen met lege dozen...quote:Op donderdag 28 september 2006 08:52 schreef Gunner het volgende:
Als je in de IT ergens met een lading computers komt:
"Mijn auto staat daar" (wijst naar parkeerplaats)
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:19 schreef LaZZ het volgende:
Bij mij op het werk hielden we huurders soms voor dat alleen de even nummers mochten bellen voor reparatieverzoeken. Velen hingen dan ook gewoon weer op. Ook leuk is doorverbinden door de hele vestiging bij vervelende huurders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de categorie Erg Flauw: tegen nieuwe ambtenaren vertellen dat ze kleine glazen flesjes moeten gaan kopen.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:25 schreef Elseetje het volgende:
Nog even een ambtenarengrap:
Jij, dat je direct zo overtrokken reageert terwijl je geeneens weet om welk bedrijf het gaat.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:58 schreef piepster het volgende:
Ach, gelukkig weten wij precies bij welk bedrijf jij werkt, wat daar de regels zijn, en wat jouw baan is.
Wie is er hier nou dom dan?
Niet zo piepen johquote:Op donderdag 28 september 2006 20:13 schreef piepster het volgende:
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit. Ik vind het gewoon heel raar dat je zo op klanten reageert. Je mag echt blij zijn dat ik je niet aan de telefoon had.
Bovendien, als je een half verhaal post, kan je verwachten dat mensen raar reageren.
En wat was er gebeurd dan als ik jou aan de telefoon had?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:13 schreef piepster het volgende:
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit. Ik vind het gewoon heel raar dat je zo op klanten reageert. Je mag echt blij zijn dat ik je niet aan de telefoon had.
Bovendien, als je een half verhaal post, kan je verwachten dat mensen raar reageren.
Die huurders betalen wel jouw salaris. Jij werkt daar alleen maar voor en dankzij die huurders.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:20 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En wat was er gebeurd dan als ik jou aan de telefoon had?![]()
Naam van de manager kun je krijgen hoor, denk je nu echt dat ze ook maar iets doen met een huurder die een grote bek heeft terwijl die een woning huurt onder de marktprijs?
Als jij denkt dat een woningbouwvereniging alleen daar z'n geld mee verdient mag je je wat dieper in de materie verdiepen. En inderdaad, zij betalen een groot deel van mijn salaris, samen met de afdeling Toeslagen van de Belastingdienst. Maar wat wil je daar nou precies mee zeggen?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Die huurders betalen wel jouw salaris. Jij werkt daar alleen maar voor en dankzij die huurders.
Mwoah, ik spreek niet vaak een huurder hoor. Ik ben er dan ook niet voor de huurders, zit in de backoffice.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
Dat je je wel eens wat klantvriendelijker op mag stellen. Jij bent er voor de huurders, niet andersom.
Jij snapt er weinig van hè?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:54 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Mwoah, ik spreek niet vaak een huurder hoor. Ik ben er dan ook niet voor de huurders, zit in de backoffice.
Ik denk dat jij er weinig van snapt. Jij doet aannames terwijl je totaal niet weet waar je over praat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij snapt er weinig van hè?
Dat je in jouw functie weinig contact hebt met huurders is het punt helemaal niet.
Zo, en als jullie nou fijn even ergens anders ruzie gaan maken, dan kunnen wij doorgaan met de grappen en grollen op kantoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er weinig van snapt. Jij doet aannames terwijl je totaal niet weet waar je over praat.
Ow ja, dat is ook zo. jij bent de enige op Fok die iets van corporaties weet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er weinig van snapt. Jij doet aannames terwijl je totaal niet weet waar je over praat.
Meneer is gefrustreerd?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Ow ja, dat is ook zo. jij bent de enige op Fok die iets van corporaties weet.![]()
- "wat kost dat?"quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:23 schreef leonieke het volgende:
Toen ik vroeger een vakantiejob had als kassierster en een productcode niet in de computer zat waardoor ik iemand moest roepen om in de winkel te kijken hoeveel het precies kost:
Willekeurige klant: "oh dat zal voor niets zijn zeker"
Echt waar, verschrikkelijke mop als je die zo vaak achter elkaar hoort![]()
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:06 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
- "wat kost dat?"
2 keer de helft![]()
totdat jou nog veel grappigere collega je potje met appelsap al had omgewisseld voor een echt monsterquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:36 schreef Cat22 het volgende:
Doet het altijd goed bij stagiares op de afdeling (ziekenhuis):
Urinestaaltje laten afnemen bij patiënt en vervolgens vertellen dat deze ter plekke op diabetes getest moet worden. En diabeet kan suikers niet goed afbreken dus die komen in de urine en die smaakt dus zoet. Logisch, toch?
En vervolgens je vinger in het (uiteraard snel door een potje met appelsap verwisselde) potje steken en uitgebreid proeven.
Dezelfde grap doet het ook erg goed bij een faeces(ontlastings)monster wat je verwisselt met chocoladevla.
Verwissel dat ei eens met een ongekookt ei danquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:59 schreef Zeus1981 het volgende:
Tijdens de lunch. Een collega wil een gekookt eitje gaan pellen en slaat er dus eerst een barst in om te kunnen pellen. "Hé, moet dat kapot ofzo!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |