uiterlijk is onbelangrijk, je kan hem toch niet heel opetenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:36 schreef martinlutherking het volgende:
Respekt. Hahah, het ziet er niet uit man.
Het gaat om het innerlijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
uiterlijk is onbelangrijk, je kan hem toch niet heel opeten
Nee, met nasi vleesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Zijn dat garnalen kroketten, zie ik dat goed?
me 2quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze waren ook erg lekker![]()
Als ik morgen aan de diaree ben weet ik waarvan![]()
en het wordt hier niet beter vanquote:
of we houden een maak-je-eigen-frituursel-feestjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:12 schreef De_Ananas het volgende:
De volgende keer gaan we frikandellen maken![]()
nadruk op beter hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:42 schreef Raissa het volgende:
Ze zien er net uit het vet beter uit dan toen je ze net gemaakt had
Geld --> oudersquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:36 schreef MaLo het volgende:
Voor eigengemaakte kroketten vind ik ze er niet slecht uitzien
Maaruh, waren jullie nu niet veel meer geld en tijd kwijt dan dat je gewoon een doos uit de vriezer had gepakt.
tuurlijk kan je wel resizenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geld --> ouders
Tijd zat en zo lang duurt het niet![]()
En sorry maar ik kan niet resizen
Voor nog wat variatie tipsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:25 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga er vandaag weer maken voor een verjaardag![]()
Ach, je hebt nog nooit m'n wentelteefjes gezienquote:Op zondag 26 maart 2006 20:35 schreef NiTiN het volgende:
Mensen hebben altijd wat te zeiken, zodra het afwijkt van wat ze gewend zijn.
Ik vind niet dat je kroketten er raar uitzien, ok, niet zo netjes als dat ze uit een pakje komen maar wtf?!
Hulde aan je creativiteit en kookkunst!
Vertel dat hier dan ook even...dat schijnt één van de best bewaarde geheimen van kokologisch snackland te zijn....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:12 schreef De_Ananas het volgende:
De volgende keer gaan we frikandellen maken![]()
Het is m'n eerste keerquote:Op donderdag 6 april 2006 12:17 schreef Rokossovski het volgende:
[..]
Vertel dat hier dan ook even...dat schijnt één van de best bewaarde geheimen van kokologisch snackland te zijn....
Als dit jullie eerste keer was dan zien ze er absoluut niet slecht uit...![]()
Geweldig topickick..een JAAR LATERquote:Op maandag 12 maart 2007 17:29 schreef De_Ananas het volgende:
Misschien volgende week met Soli maken, zal dan wel weer foto's posten![]()
Maar nog altijd geen kroketten gemaaktquote:Op maandag 12 maart 2007 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geweldig topickick..een JAAR LATER
vrijdag bij ons thuis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |