abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42597484
Van de Belgische teletekst:
quote:
Spelersmakelaar Pietro Allatta haalt in Humo deze week ook fors uit naar Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck. Zo beweert Allatta dat Herman Van Holsbeeck een procentje voor zichzelf wou bij de overgang van doelman Proto. "Waarom ben ik niet langer welkom op Anderlecht? Omdat ik hem niks heb gegeven." "Ze hebben nu 12 miljoen euro betaald voor 4 Argentijnse imbecielen. Dat is 1 grote witwasoperatie, waarbij hij vanalles in zijn zakken steekt." Bovendien beweert Allatta dat Ander- lecht "gesjoemeld heeft in de slotmatch van het seizoen '99-2000. Het speelde toen 1-1 bij Charleroi. "Anderlecht was al wekenlang kampioen, ze hadden een akkoord. 1 aspect daarvan was dat Charleroi in eerste zou blijven." Tenslotte houdt Allatta staande dat er binnenkort "een bom" zal vallen. "Het is mijn geheime wapen. Als de bom ooit ontploft, zal het Anderlecht en heel Belgie heel veel pijn doen." "Ik heb bewijzen. Ah, bien sur: keiharde bewijzen. Anderlecht gaat vallen. Zoals Juventus. Let op mijn woorden."
pi_42597523
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:26 schreef Beschouw het volgende:
Van de Belgische teletekst:
[..]
Woei, woei, woei.
pi_43603327
quote:
Jacek Bak: 'Ik kreeg aanbod te verliezen'

16/11/2006 11:17

Jacek Bak zou een mooi bedrag krijgen als hij België aan een strafschop zou helpen in het woensdag gespeelde kwalificatieduel. De Poolse international wees het aanbod af.

'Ik heb een vreemd telefoontje gekregen voor de wedstrijd', zegt Jacek Bak in de Poolse krant Dziennik. 'Ik kreeg een voorstel de wedstrijd te verkopen.' De verdediger wilde verder weinig kwijt over de poging tot omkoping, waarmee naar verluidt een bedrag van tienduizend euro was gemoeid.

'Bak heeft me er inderdaad over aangesproken, maar we hebben er niet lang over gepraat', vertelde Maciej Zurawski. De Poolse aanvoerder denkt dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen. 'We gaan er geen zaak van maken.'

De Belgische bond weet van niets van een poging tot omkoping. 'De enige informatie die we hebben, is dat ene lijntje in de krant', zegt woordvoerder Nicolas Cornu. 'We kunnen nu alleen afwachten. Het is aan de Poolse voetbalbond om contact op te nemen met de Europese voetbalbond. De UEFA is bevoegd in dit soort zaken.'

België verloor het EK-kwalificatieduel met Polen met 1-0. Radoslav Matusiak maakte halverwege de eerste helft het enige doelpunt.
  donderdag 16 november 2006 @ 11:58:54 #79
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_43603503
Als ze er geen zaak van maken zal er ook niks gebeuren. Maar in België zullen ze het alles behalve leuk vinden dat het naar buiten komt. Wat een amateurs zijn het toch ook.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  donderdag 16 november 2006 @ 15:45:52 #80
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_43610678
10,000¤ aanbieden aan iemand die geld schept in de woestijn...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_43610772
altijd in belgie he..
  donderdag 16 november 2006 @ 15:56:11 #82
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_43611028
triest ....ik huil om belgie....wat een stelletje amateuristische sukkels...ongelooflijk
brugge-ado
  donderdag 16 november 2006 @ 16:48:10 #83
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43613070
Als we winnen winnen we zonder de Chinees!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43905159
De Gokchinees is ook in Nederland aanbeland dus?

Ajax, Feyenoord, AZ .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 november 2006 @ 15:59:09 #85
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43906988
Bossen is omgekocht! door moraalridders
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_43907152
De bookmakers lachen zich rot dit weekend .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43907184
quote:
Op zondag 26 november 2006 14:53 schreef RayMania het volgende:
De Gokchinees is ook in Nederland aanbeland dus?

Ajax, Feyenoord, AZ .
Dan hebben wij geen geldschieter meer nodig door al die nederlagen van ons.
Feijenoord Rotterdam
  zondag 26 november 2006 @ 16:07:51 #88
pi_43907195
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:06 schreef cultheld het volgende:
Zolang er geen Chinees een paar honderdduizend dollar ingezet heeft op Sparta en co natuurlijk ...
pi_43907222
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:06 schreef cultheld het volgende:
En ik.

20 euro gewonnen dankzij Sparta.
pi_43907264
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Zolang er geen Chinees een paar honderdduizend dollar ingezet heeft op Sparta en co natuurlijk ...
Dan nog wel: Pakken ze nog een tonnetje of 8 per wedstrijd.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44632139
De eerste uitspraak is gevallen. Gunther Van Handenhoven (ex-La Louvière, nu Lokeren) krijgt zes maanden effectieve schorsing.
pi_44661240
Dat was ooit een behoorlijk talent toch? Al jong in Frankrijk, aanvoerder van Jong België als ik het wel heb.... Met die blessures van hem en dan nog zes maanden schorsing staat ie lang buitenspel. Kan best eens einde loopbaan zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:47:13 #93
pi_44667236
Van Handenoven is het schoolvoorbeeld van de "voorbestemde vedette" die uiteindelijk mislukte. Werd aanzien als een toptalent, verhuisde heel snel naar Metz, maar sindsdien gaat het alleen maar bergaf. En daar is de zaak Yé ook gewoon een fase in. Van Handenhoven is altijd iemand geweest die zich graag in de "jet-set" wilde bewegen. (zie ook zijn relatie met ex-miss belgie Ann van Elsen) En daar speelde Yé allicht gretig op in ...
pi_44684631
Ann en hij kunnen de rekeningen bijna niet meer betalen, sipte hij ook al.

Maar inderdaad, soms zijn die jongens makkelijker te beïnvloeden dan die oernuchtere spelers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44686019
Worden ze nou nog eens aangepakt daar?
pi_44694631
nog leuke wed tips?
pi_45924038
Dadelijk in Terzake op Canvas een reportage over de de gokfraude en hoe de zaak Ye er na een jaar voor staat.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 20:05:17 #98
pi_45924065
Dossier rond corruptie in Lierse is bijna afgerond

vr 02/02/07 - Een jaar na de losbarsting van de zaak-Ye heeft het onderzoek zich opgesplitst in twee luiken: een over omkoping en corruptie en een ander over financieel gesjoemel. Ondertussen wordt er weer veel gegokt op matchen van bij ons.
Bijna een jaar na het uitbreken van het gokschandaal rond de Chinese zakenman Ye staat vast dat er twee processen komen: een over omkoping en vervalsing en een over financieel gesjoemel.

Het luik rond omkoping en vervalsing van wedstrijden draait vooral rond Lierse. dat onderzoek is intussen zo goed als afgerond.

In maart moet duidelijk zijn welke spelers, trainers en/of bestuursleden het parket in verdenking stelt.

Het dossier over financieel gesjoemel draait rond La Louvière. Dat onderzoek is nog niet afgerond. Als de verdachten bekend zijn, kan het proces beginnen.

"Het financiële luik kwam overigens aan het licht door het onderzoek naar de corruptie", legt Eric Van der Sijpe van het federale parket uit.

"Het onderzoek naar het financiële gesjoemel heeft nog het meeste tijd en energie gevraagd, terwijl het dossier rond de corruptie het meest spectaculaire was."

* In de nasleep van de zaak zijn ook enkele spelers een rechtszaak begonnen tegen de VRT. Zij waren niet tevreden over de Panorama-reportage. Het parket vraagt om de VRT niet te vervolgen.

Ondertussen draait de gokbusiness weer op volle toeren. Volgens gokanalist Karel Dhont zetten Aziaten weer volop in op Belgische wedstrijden. Dhont durft dan ook niet uit te sluiten dat een nieuw schandaal de kop zal opsteken.
pi_45932166
Twee luiken en Standaard wordt niet eens genoemd?

ff serieus: Zal allemaal wel met een sisser aflopen. Paar kleine jongens worden gepakt, de echte grote mannen zullen de dans wel ontsnappen .
  zaterdag 3 februari 2007 @ 18:22:28 #100
pi_45947328
"Krachten willen Bergen buiten schot houden"

Het onderzoek spitst zich dus toe op Lierse en La Louvière. Alle andere ploegen hoeven zich dus geen zorgen te maken. Ook Bergen, nochtans vaak genoemd, ontspringt de dans.

"Ik heb het gevoel dat hier misschien iets in de doofpot wordt gestoken. Dat er krachten aan het werk zijn die proberen Bergen buiten schot te houden", zei Jan Hauspie, journalist van Sport/Voetbalmagazine.

"Ik heb de indruk dat instanties die meer middelen hebben dan de media, zoals een sportfederatie en een gerecht, niet meer bovenhalen dan de media."

"We kunnen belanden in een zaak waarin niemand nooit zal weten wat er is gebeurd", zei Hauspie nog.

Ook STVV-preses Roland Duchâtelet vindt in Terzake dat er niet goed gewerkt werd. "Het is merkwaardig dat het zo lang duurt."

"Als je kijkt naar Italië, daar is goed samengewerkt tussen de bond en de justitie. Daar is alles veel sneller opgelost geraakt. Bij ons moet het bondsparket wachten op justitie", zei Duchâtelet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')