quote:Spelersmakelaar Pietro Allatta haalt in Humo deze week ook fors uit naar Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck. Zo beweert Allatta dat Herman Van Holsbeeck een procentje voor zichzelf wou bij de overgang van doelman Proto. "Waarom ben ik niet langer welkom op Anderlecht? Omdat ik hem niks heb gegeven." "Ze hebben nu 12 miljoen euro betaald voor 4 Argentijnse imbecielen. Dat is 1 grote witwasoperatie, waarbij hij vanalles in zijn zakken steekt." Bovendien beweert Allatta dat Ander- lecht "gesjoemeld heeft in de slotmatch van het seizoen '99-2000. Het speelde toen 1-1 bij Charleroi. "Anderlecht was al wekenlang kampioen, ze hadden een akkoord. 1 aspect daarvan was dat Charleroi in eerste zou blijven." Tenslotte houdt Allatta staande dat er binnenkort "een bom" zal vallen. "Het is mijn geheime wapen. Als de bom ooit ontploft, zal het Anderlecht en heel Belgie heel veel pijn doen." "Ik heb bewijzen. Ah, bien sur: keiharde bewijzen. Anderlecht gaat vallen. Zoals Juventus. Let op mijn woorden."
quote:Jacek Bak: 'Ik kreeg aanbod te verliezen'
16/11/2006 11:17
Jacek Bak zou een mooi bedrag krijgen als hij België aan een strafschop zou helpen in het woensdag gespeelde kwalificatieduel. De Poolse international wees het aanbod af.
'Ik heb een vreemd telefoontje gekregen voor de wedstrijd', zegt Jacek Bak in de Poolse krant Dziennik. 'Ik kreeg een voorstel de wedstrijd te verkopen.' De verdediger wilde verder weinig kwijt over de poging tot omkoping, waarmee naar verluidt een bedrag van tienduizend euro was gemoeid.
'Bak heeft me er inderdaad over aangesproken, maar we hebben er niet lang over gepraat', vertelde Maciej Zurawski. De Poolse aanvoerder denkt dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen. 'We gaan er geen zaak van maken.'
De Belgische bond weet van niets van een poging tot omkoping. 'De enige informatie die we hebben, is dat ene lijntje in de krant', zegt woordvoerder Nicolas Cornu. 'We kunnen nu alleen afwachten. Het is aan de Poolse voetbalbond om contact op te nemen met de Europese voetbalbond. De UEFA is bevoegd in dit soort zaken.'
België verloor het EK-kwalificatieduel met Polen met 1-0. Radoslav Matusiak maakte halverwege de eerste helft het enige doelpunt.
Dan hebben wij geen geldschieter meer nodig door al die nederlagen van ons.quote:Op zondag 26 november 2006 14:53 schreef RayMania het volgende:
De Gokchinees is ook in Nederland aanbeland dus?
Ajax, Feyenoord, AZ.
Zolang er geen Chinees een paar honderdduizend dollar ingezet heeft op Sparta en co natuurlijk ...quote:Op zondag 26 november 2006 16:06 schreef cultheld het volgende:
De bookmakers lachen zich rot dit weekend.
En ik.quote:Op zondag 26 november 2006 16:06 schreef cultheld het volgende:
De bookmakers lachen zich rot dit weekend.
Dan nog wel: Pakken ze nog een tonnetje of 8 per wedstrijd.quote:Op zondag 26 november 2006 16:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zolang er geen Chinees een paar honderdduizend dollar ingezet heeft op Sparta en co natuurlijk ...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |