Ik zeik niet, ik lach je alleen uit als Kuijt met nummer 9 gaat spelenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Marco van B. Aangenaam.
En nu niet zeiken anders blijf je thuis deze zomer!
Haha, Vennegoor beter?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef JustJunior het volgende:
En toch zie ik geen plaats voor Huntelaar in de selectie van Van Basten. Hij kan niet op de vleugels spelen, en als tweede (stormram-) spits is Vennegoor beter. Tenzij Huntelaar beter is dan Van Nistelrooij, zie ik geen plek voor hem
Hij zegt toch als stormram.....quote:Op maandag 27 maart 2006 11:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Haha, Vennegoor beter?
Slaap nog maar eventjes door
Dat is inderdaad waar. Hij ziet eruit als een lompe onhandige boer (is hij ook daar niet van) maar hij pikt bij psv toch regelmatig zijn goaltjes mee. En als Oranje de lange bal wil spelen, heb je inderdaad meer aan voh dan aan Huntelaar. Echter vind ik Huntelaar nu al beter dan van nistelrooij. Ik zou Huntelaar van de zomer dus een basisplaats geven. Zeker als van nistelrooij bankzitter blijft in Manchester.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:41 schreef Suijk het volgende:
Mwah, VoH wordt af en toe wel onderschat. Hij is toch best van waarde geweest voor PSV.
quote:
Ik doelde eigenlijk meer op je 0118-Vier ondertitel, hoe komt iemand uit Dordt daarbij vroeg ik me namelijk af...quote:Op maandag 27 maart 2006 07:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
ow meneer vind mn ondertitel niet leuk?
en ik kan niet voor Ajax zijn omdat ik uit Dordrecht kom ofzo?
Heb je Dordrecht wel eens zien voetballenen Feyenoord is nog erger
* Sickert lufs Ajax
Waarom zou VoH beter zijn als stormram? Ik snap dat hele "pinchhitter"gedoe niet echt. Het idee dat je er op het eind een lange klote spits in moet gooien en dat het dan goed komt. Het meest trieste voorbeeld daarvan is hoe Maureen-ho altijd (verdediger) Huth in de spits gooit al-ie echt alles op alles moet zetten. Tamelijk kansloos.quote:
Kap is aub met dat gegeil op Huntelaar. Huntelaar is echt niet beter dan van Nistelrooijquote:Op maandag 27 maart 2006 12:38 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Echter vind ik Huntelaar nu al beter dan van nistelrooij.
Kap is aub met dat gegeil op RvN.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kap is aub met dat gegeil op Huntelaar. Huntelaar is echt niet beter dan van Nistelrooij
Ow sorry dirkje. Ik zal het niet meer doen...quote:Op maandag 27 maart 2006 12:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kap is aub met dat gegeil op Huntelaar. Huntelaar is echt niet beter dan van Nistelrooij
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kap is aub met dat gegeil op RvN.
Er is geen aanwijsbaar feit waarom de ene spits beter is dan de andere. Feit is momenteel wel dat Huntelaar de laatste weken aan de lopende band scoort en RvN op de bank zit.
RvN zit wekelijks op de bank. Daar laat ie inderdaad veel zin. Op zitgebied issie veel beter dan KJH inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zit alleen maar op de bank omdat hij een conflict met de trainer heeft. Huntelaar heeft nog niks bewezen in de grotere wedstrijden, iets wat RvN wekelijks doet in de Engelse competitie.
Tegen welke topclubs uit Engeland heeft hij dan gescoord?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zit alleen maar op de bank omdat hij een conflict met de trainer heeft. Huntelaar heeft nog niks bewezen in de grotere wedstrijden, iets wat RvN wekelijks doet in de Engelse competitie.
De gemiddelde kwaliteit van de Engelse competitie is vele male hoger dan die hier in Nederland. In Engeland zitten er echt geen clubs van het niveau Heracles, Sparta, Ado, Willem 2 en RBC in de competitie.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:54 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tegen welke topclubs uit Engeland heeft hij dan gescoord?
En tot die tijd blijf ik in blijde verwachting genieten van zijn ontwikkeling. Heerlijk toch, dat er weer een belofte boven komt drijven?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Kap eens met eens als is schrijven, je zin slaat nergens meer op.
En KJH is natuurlijk nog niet zo groot als v Nistelrooy. Zodra hij in zijn eentje psv met 4-0 kan kloppen praten we nog wel eens verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |