abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36397864
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:29 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Marco van B. Aangenaam.

En nu niet zeiken anders blijf je thuis deze zomer!

Ik zeik niet, ik lach je alleen uit als Kuijt met nummer 9 gaat spelen
  maandag 27 maart 2006 @ 10:33:35 #102
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36397912
Huntelaar wordt bankzitter bij oranje.
A.M.A.B
pi_36398196
En toch zie ik geen plaats voor Huntelaar in de selectie van Van Basten. Hij kan niet op de vleugels spelen, en als tweede (stormram-) spits is Vennegoor beter. Tenzij Huntelaar beter is dan Van Nistelrooij, zie ik geen plek voor hem
pi_36398597
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef JustJunior het volgende:
En toch zie ik geen plaats voor Huntelaar in de selectie van Van Basten. Hij kan niet op de vleugels spelen, en als tweede (stormram-) spits is Vennegoor beter. Tenzij Huntelaar beter is dan Van Nistelrooij, zie ik geen plek voor hem
Haha, Vennegoor beter?

Slaap nog maar eventjes door
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36398628
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:03 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Haha, Vennegoor beter?

Slaap nog maar eventjes door
Hij zegt toch als stormram.....
pi_36398650
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dan nog vind ik Vennegoor geen Stomram, die gast kan niks.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36399630
Mwah, VoH wordt af en toe wel onderschat. Hij is toch best van waarde geweest voor PSV.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36401321
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:41 schreef Suijk het volgende:
Mwah, VoH wordt af en toe wel onderschat. Hij is toch best van waarde geweest voor PSV.
Dat is inderdaad waar. Hij ziet eruit als een lompe onhandige boer (is hij ook daar niet van) maar hij pikt bij psv toch regelmatig zijn goaltjes mee. En als Oranje de lange bal wil spelen, heb je inderdaad meer aan voh dan aan Huntelaar. Echter vind ik Huntelaar nu al beter dan van nistelrooij. Ik zou Huntelaar van de zomer dus een basisplaats geven. Zeker als van nistelrooij bankzitter blijft in Manchester.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 maart 2006 @ 12:40:27 #109
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36401380
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Gloryhunter.

Welke "Glory"?

Dat vind ik altijd zo grappig: het hele jaar door Ajax afzeiken dat ze zo bagger zijn en klote resultaten halen (is dit jaar ook zo, op een enkele uitzondering na) maar als iemand dan voor Ajax is, dan is-ie een "gloryhunter".
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_36401402
quote:
Op maandag 27 maart 2006 07:01 schreef Sickert het volgende:

[..]

ow meneer vind mn ondertitel niet leuk?

en ik kan niet voor Ajax zijn omdat ik uit Dordrecht kom ofzo?

Heb je Dordrecht wel eens zien voetballen en Feyenoord is nog erger

* Sickert lufs Ajax
Ik doelde eigenlijk meer op je 0118-Vier ondertitel, hoe komt iemand uit Dordt daarbij vroeg ik me namelijk af...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 maart 2006 @ 12:43:22 #111
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36401445
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom zou VoH beter zijn als stormram? Ik snap dat hele "pinchhitter"gedoe niet echt. Het idee dat je er op het eind een lange klote spits in moet gooien en dat het dan goed komt. Het meest trieste voorbeeld daarvan is hoe Maureen-ho altijd (verdediger) Huth in de spits gooit al-ie echt alles op alles moet zetten. Tamelijk kansloos.

En KJH heeft ook al laten zien dat-ie best ook in de laatste minuut kan scoren
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_36401498
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:38 schreef the_hunter het volgende:

[..]
Echter vind ik Huntelaar nu al beter dan van nistelrooij.
Kap is aub met dat gegeil op Huntelaar. Huntelaar is echt niet beter dan van Nistelrooij
  maandag 27 maart 2006 @ 12:46:36 #113
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_36401519
Nee, ik ben het met Dirk Kuijt eens. Huntelaar moet zich nog bewijzen in topwedstrijden en heeft bijvoorbeeld pas 2 wedstrijden op CL-niveau gespeeld
pi_36401606
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kap is aub met dat gegeil op Huntelaar. Huntelaar is echt niet beter dan van Nistelrooij
Kap is aub met dat gegeil op RvN.
Er is geen aanwijsbaar feit waarom de ene spits beter is dan de andere. Feit is momenteel wel dat Huntelaar de laatste weken aan de lopende band scoort en RvN op de bank zit.
In Southern Sun
pi_36401622
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ow sorry dirkje. Ik zal het niet meer doen...
pi_36401650
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kap is aub met dat gegeil op RvN.
Er is geen aanwijsbaar feit waarom de ene spits beter is dan de andere. Feit is momenteel wel dat Huntelaar de laatste weken aan de lopende band scoort en RvN op de bank zit.
Hij zit alleen maar op de bank omdat hij een conflict met de trainer heeft. Huntelaar heeft nog niks bewezen in de grotere wedstrijden, iets wat RvN wekelijks doet in de Engelse competitie.
  maandag 27 maart 2006 @ 12:52:48 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36401651
Kap eens met eens als is schrijven, je zin slaat nergens meer op.

En KJH is natuurlijk nog niet zo groot als v Nistelrooy. Zodra hij in zijn eentje psv met 4-0 kan kloppen praten we nog wel eens verder.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36401669
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij zit alleen maar op de bank omdat hij een conflict met de trainer heeft. Huntelaar heeft nog niks bewezen in de grotere wedstrijden, iets wat RvN wekelijks doet in de Engelse competitie.
RvN zit wekelijks op de bank. Daar laat ie inderdaad veel zin. Op zitgebied issie veel beter dan KJH inderdaad.
In Southern Sun
pi_36401701
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Tegen welke topclubs uit Engeland heeft hij dan gescoord?
  maandag 27 maart 2006 @ 12:56:17 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36401733
Lekkere vergelijking ook, hoe lang speelt RvN al prof voetbal, en bij welke clubs?

Huntelaar is een groot talent hoor, en die jongen KAN heel ver komen. Maar hij is nu pas net ECHT aan zijn carriere begonnen (nofi tov heerenveen).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36401746
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:54 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Tegen welke topclubs uit Engeland heeft hij dan gescoord?
De gemiddelde kwaliteit van de Engelse competitie is vele male hoger dan die hier in Nederland. In Engeland zitten er echt geen clubs van het niveau Heracles, Sparta, Ado, Willem 2 en RBC in de competitie.
pi_36401847
Huntelaar is een spits met heel veel potentie, maar voor een basisplaats in Oranje vind ik het nog te vroeg. Ik zou ook VoH meenemen als pinchhitter, omdat die fysiek sterker is en beter kan koppen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36401873
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Kap eens met eens als is schrijven, je zin slaat nergens meer op.

En KJH is natuurlijk nog niet zo groot als v Nistelrooy. Zodra hij in zijn eentje psv met 4-0 kan kloppen praten we nog wel eens verder.
En tot die tijd blijf ik in blijde verwachting genieten van zijn ontwikkeling. Heerlijk toch, dat er weer een belofte boven komt drijven?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 27 maart 2006 @ 13:06:29 #124
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36402030
Nog geen update van de Gouden Schoen, maar ik denk dat Huntelaar een plaatsje gezakt is.
pi_36402644
Met of zonder Huntelaar op WK maakt niet uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')