Charisteas, Sonck, Rosenberg en Babel werden zeker niet als verlosser gezien. Er was enorm veel scepsis over deze spitsen.quote:
Gewoon de waarheid.quote:
Franky is in tegenstelling tot kneusjes a la Dirk-Kuijt een fatsoenlijke feyenoorder, waar je normaal mee kan discussieren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En dat is de gemiddelde opmerking van een kakkerlak, ongekend wat een triest volk is het ook.
ontopic:
Ik durf te beweren dat deze jongen een legende wordt, en in het rijtje past van basten/bergkamp binnen nu en 10 jaar.
Huntelaar wist dat hij een maat van Bosschaart was. Hoe die dat wist zal me aan m'n reet jeuken en ik ga die jongen die ik sprak ook niet aan een kruisverhoor onderwerpen als ik aan het stappen benquote:Op zondag 26 maart 2006 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Droeg die gast een bordje dan? Ik ben de maat van bosschaart.
http://www.ajax.nl/show/i(...)fpage=1823/nodb=truequote:Op zondag 26 maart 2006 14:44 schreef Nashje het volgende:
Weer eentje erbij. De 30 komt in beeld.
Hoeveel wedstrijden heeft ie nou in de eredivisie voor Ajax gespeeld en gescoord? M'n stats kloppen niet meer.
Toni heeft meer wedstrijden voor de boeg, gaat helaas niet lukken denk ik. en Eto'o komt ook opzettenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:51 schreef -Wolf- het volgende:
Hopelijk verslaat 'ie nog Toni met dat EMS gouden schoen klassement.
Volgend jaar dan.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Toni heeft meer wedstrijden voor de boeg, gaat helaas niet lukken denk ik. en Eto'o komt ook opzetten
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:09 schreef Badabingea het volgende:
Zeker moet Huntelaar mee naar moffenland.
eenschquote:Op zondag 26 maart 2006 15:09 schreef Badabingea het volgende:
Dat lijkt me duidelijk, Van Basten moet wel gek zijn om hem niet mee te nemen!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:09 schreef Badabingea het volgende:
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:23 schreef Trancelocator het volgende:
"Und Huntelaar hat wieder ein Tor gemacht!"
Klinkt goed!
En het is een Ajaciedquote:Op zondag 26 maart 2006 18:17 schreef keijz het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, Van Basten moet wel gek zijn om hem niet mee te nemen!
ik ook al neemt ie m wel mee...quote:Op zondag 26 maart 2006 23:56 schreef Badabingea het volgende:
Ik vind van Basten een klootzak en een homofiel als die Huntelaar niet meeneemt
Nou, de laatste wedstrijd was niet goed, maar die wedstrijden daarvoor waren zeker niet slecht. We waren ongeslagen een hele tijd. Maar ik weet zeker dat het wel goedkomt.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ook al neemt ie m wel mee...
met dat knullige elftalletje wat we tot nu toe gezien hebben overleven we de eerste ronde niet eens...
tegen kleine kutlandjesquote:Op maandag 27 maart 2006 01:07 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nou, de laatste wedstrijd was niet goed, maar die wedstrijden daarvoor waren zeker niet slecht. We waren ongeslagen een hele tijd. Maar ik weet zeker dat het wel goedkomt.
ow meneer vind mn ondertitel niet leuk?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Offtopic...
Jouw ondertitel... En je komt uit Dordrecht?
Die wedstrijd ben ik niet vergetenquote:Op maandag 27 maart 2006 06:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
tegen kleine kutlandjes
ben je de wedstrijd tegen Italie vergeten?
we werden in de pan gehakt
Netjes!quote:Op maandag 27 maart 2006 08:37 schreef DeTolk het volgende:
Maandag of dinsdag heb ik m'n NL uitshirt met HUNTELAAR 9 !!!!!![]()
![]()
![]()
Kan lachen als dan Kuijt nummer 9 krijgt op het WKquote:Op maandag 27 maart 2006 08:37 schreef DeTolk het volgende:
Maandag of dinsdag heb ik m'n NL uitshirt met HUNTELAAR 9 !!!!!![]()
![]()
![]()
die krijgt nr 7.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan lachen als dan Kuijt nummer 9 krijgt op het WK![]()
Gloryhunter.quote:Op maandag 27 maart 2006 07:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
ow meneer vind mn ondertitel niet leuk?
en ik kan niet voor Ajax zijn omdat ik uit Dordrecht kom ofzo?
Heb je Dordrecht wel eens zien voetballenen Feyenoord is nog erger
* Sickert lufs Ajax
Marco van B. Aangenaam.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? In het Nederlands elftal hebben ze geen vaste nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |