Het is je vergeven!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef Badabingea het volgende:
Hier verder.
Sorry voor de slechte OP
Ik hoop 2 van die mooie omhaaltjes net zoals tegen rodaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:59 schreef the_hunter het volgende:
Huntelaar![]()
Zondag tegen nak maakt hij er twee denk ik![]()
Heeft hij dat gezegt? Dat interview ken ik niet. Ik weet wel dat boschaart een keer gezegt heeft dat Huntelaar niet met iemand op de foto wilde, omdat hij uit rdam kwam.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
wie heeft dat interview dat die Feyenoord haat.. liefst die afbeelding er bij
Triest.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:10 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegt? Dat interview ken ik niet. Ik weet wel dat boschaart een keer gezegt heeft dat Huntelaar niet met iemand op de foto wilde, omdat hij uit rdam kwam.
![]()
Dat was geen interview met Klaas Jan, maar een interview met jullie sterspeler boschaart:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
ja die bedoel ik ook.. komt op zelfde neer
quote:Huntelaar ken ik persoonlijk niet, wel als tegenstander. Ik wist al lang dat hij niet naar Feyenoord zou komen. Een vriend van mij, Bob, was een keer bij Heerenveen en wilde graag met hem als toekomstig Feyenoorder op de foto. Huntelaar weigerde en gaf als reden dat hij niet met Rotterdammers op de foto wilde. Dat zei mij al genoeg.'
Triest? Als het andersom zou zijn (Huntelaar naar Feyenoord en niet op de foto met Amsterdammers) dan hadden gasten als cartman en dirk kuijt een stijve van hier tot Tokyo gekregen.quote:
Maar dan hadden de Ajacieden (waaronder ik) ook gezegt dat het een trieste opmerking wasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Triest? Als het andersom zou zijn (Huntelaar naar Feyenoord en niet op de foto met Amsterdammers) dan hadden gasten als cartman en dirk kuijt een stijve van hier tot Tokyo gekregen.
Ik vind het juist mooi als spelers kleur durven te bekennen. Een Lucius die ooit zei dat alleen FCDB en PSV opties waren voor hem en nu met Feyenoord aan het flirten is: Dat is toch een beetje jammer. Van Bommel zou nooit naar Ajax of Feyenoord gaan en Huntelaar dan niet naar Feyenoord. Een speler wordt niet alleen door zijn prestaties getekend, maar ook door zijn karakter. Huntelaar toont karakterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Maar dan hadden de Ajacieden (waaronder ik) ook gezegt dat het een trieste opmerking wasMaar gelukkig heeft hij een goede smaak qua clubs, dus er is niks triests aan
![]()
Openings Postquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef Badabingea het volgende:
Staan 3 filmpjes in de OP
Ik weet trouwens niet waar OP voor staat
n00b
Ik ben 'hij' neem ik aan ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Maar dan hadden de Ajacieden (waaronder ik) ook gezegt dat het een trieste opmerking wasMaar gelukkig heeft hij een goede smaak qua clubs, dus er is niks triests aan
![]()
Wat een loser is Bosschaart. Ik sprak het broertje van Huntelaar zo straks en die vertelde dat het heel anders is gegaan. Huntelaar en Bosschaart kunnen persoonlijk niet goed met elkaar overweg omdat Bosschaart hem een rode kaart aansmeerde en buiten het veld triest liep te doen. Toen kwam die maat van Bosschaart naar Huntelaar toe om met hem op de foto te gaan en toen zei Huntelaar hem dat hij het niet zo had op Rotterdammers á la Bosschaart. Dat is het verhaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:29 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat was geen interview met Klaas Jan, maar een interview met jullie sterspeler boschaart:
[..]
Nee hoor, minstens tot aan Rotterdam.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Triest? Als het andersom zou zijn (Huntelaar naar Feyenoord en niet op de foto met Amsterdammers) dan hadden gasten als cartman en dirk kuijt een stijve van hier tot Tokyo gekregen.
die kaart was terrecht hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een loser is Bosschaart. Ik sprak het broertje van Huntelaar zo straks en die vertelde dat het heel anders is gegaan. Huntelaar en Bosschaart kunnen persoonlijk niet goed met elkaar overweg omdat Bosschaart hem een rode kaart aansmeerde en buiten het veld triest liep te doen. Toen kwam die maat van Bosschaart naar Huntelaar toe om met hem op de foto te gaan en toen zei Huntelaar hem dat hij het niet zo had op Rotterdammers á la Bosschaart. Dat is het verhaal.
Daar zijn de meningen denk ik over verdeeltquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:49 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar is de man die het Ajax weer frisser, beter, en mooier heeft gemaakt.
Goede actie. boschaart is en blijft een mongooltje dus gelijk heeft Klaas Janquote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een loser is Bosschaart. Ik sprak het broertje van Huntelaar zo straks en die vertelde dat het heel anders is gegaan. Huntelaar en Bosschaart kunnen persoonlijk niet goed met elkaar overweg omdat Bosschaart hem een rode kaart aansmeerde en buiten het veld triest liep te doen. Toen kwam die maat van Bosschaart naar Huntelaar toe om met hem op de foto te gaan en toen zei Huntelaar hem dat hij het niet zo had op Rotterdammers á la Bosschaart. Dat is het verhaal.
Ik had het over Klaas Jan. Ik weet niet voor welke club jij bent, dus dat laat ik nog maar even in het middenquote:
Klopt, maar moet je dan zo overdreven vallen en door rollen zoals boschaart deed? Ach, sommigen hebben dat nou eenmaal nodig, omdat ze voetballend continu door de mand vallen.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Had niet verwacht dat JHK het zo goed zou doen bij ajax....
Helaas!
Blijft een goeie voetballer, ok al is het nu een kutjood!
Fantasie genoegquote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens slagen bij een echte topclubquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En dat is de gemiddelde opmerking van een kakkerlak, ongekend wat een triest volk is het ook.
ontopic:
Ik durf te beweren dat deze jongen een legende wordt, en in het rijtje past van basten/bergkamp binnen nu en 10 jaar.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik durf te beweren dat deze jongen een legende wordt, en in het rijtje past van basten/bergkamp binnen nu en 10 jaar.
En Sonck niet te vergeten.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo waren Charisteas , Babel en Rosenberg ook meteen een verlosser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |