Charisteas, Sonck, Rosenberg en Babel werden zeker niet als verlosser gezien. Er was enorm veel scepsis over deze spitsen.quote:
Gewoon de waarheid.quote:
Franky is in tegenstelling tot kneusjes a la Dirk-Kuijt een fatsoenlijke feyenoorder, waar je normaal mee kan discussieren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En dat is de gemiddelde opmerking van een kakkerlak, ongekend wat een triest volk is het ook.
ontopic:
Ik durf te beweren dat deze jongen een legende wordt, en in het rijtje past van basten/bergkamp binnen nu en 10 jaar.
Huntelaar wist dat hij een maat van Bosschaart was. Hoe die dat wist zal me aan m'n reet jeuken en ik ga die jongen die ik sprak ook niet aan een kruisverhoor onderwerpen als ik aan het stappen benquote:Op zondag 26 maart 2006 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Droeg die gast een bordje dan? Ik ben de maat van bosschaart.
http://www.ajax.nl/show/i(...)fpage=1823/nodb=truequote:Op zondag 26 maart 2006 14:44 schreef Nashje het volgende:
Weer eentje erbij. De 30 komt in beeld.
Hoeveel wedstrijden heeft ie nou in de eredivisie voor Ajax gespeeld en gescoord? M'n stats kloppen niet meer.
Toni heeft meer wedstrijden voor de boeg, gaat helaas niet lukken denk ik. en Eto'o komt ook opzettenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:51 schreef -Wolf- het volgende:
Hopelijk verslaat 'ie nog Toni met dat EMS gouden schoen klassement.
Volgend jaar dan.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Toni heeft meer wedstrijden voor de boeg, gaat helaas niet lukken denk ik. en Eto'o komt ook opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |