Ik heb niet zo 1,2,3 70 euroquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duur? WTF.. 70 euro voor alle 5 seizoenen is fucking goedkoop
't is veel dichterbij dan ik dachtquote:Van: blablabla Den Haag
Naar: Europalaan 1, 5171 Kaatsheuvel
Totale afstand: 98,9 kilometers
Geschatte totale tijd: 1 uur, 8 minuten
Nieuwe schoenen + verzekering + treinreis dit weekend + sparen = nog ongeveer 100 euro over van de stufi voor de rest van de maand.quote:
Ik ga hem denk ik ook niet meteen kopen. Ik heb nog X-Files die ik moet afkijken. Vandaag eindelijk klaar met seizoen 5. Dat betekent dat ik nog 4 seizoenen te gaan heb. En ik heb ook nog seizoen 1 van Carnavale om te kijken. En helaas koopt niemand mijn Charmed seizoen 1 en 2quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen + verzekering + treinreis dit weekend + sparen = nog ongeveer 100 euro over van de stufi voor de rest van de maand..
Maar salaris komt ook nog deze kant op.. Moet nog ff kijken, ik vind het wel veel geld. Ik wacht nog ff tot ze weer goedkoper worden, net als LOTR.
Nou broertje jankt nu.quote:
wat ben jij toch ook een kutjongquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou broertje jankt nu.
Eindelijk een idee van hoe BUPATIH eruit ziet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Te laat.Ze hebben me al 'nagetekend'. (
)
Excuse me?quote:
Hmm, die tweede lijkt al meer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Te laat.Ze hebben me al 'nagetekend'. (
)
Hij doet dat omdat je spelfouten maakt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Excuse me?
Hij stelt zich aan, hacked mn pc account, gaat op mn MSn zitten, veranderd mn wachtwoord, delete mn cookies, gooit de halve huiskamer naar m'n hoofd, vernielt een deur, schreeuwt de halve buurt bij elkaar en bezorgt mij hoofdpijn.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, die tweede lijkt al meer.
[afbeelding]
http://i1.tinypic.com/s4nuwk.jpgquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[Paint/fotosoep] Hier wat degene boven je heeft gezegd!!
Grijp deze unieke kans!!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hij doet dat omdat je spelfouten maakt.
Nou ja, zeg!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://i1.tinypic.com/s4nuwk.jpg
Tot zover mijn paintkunsten.
dan meldt je 'm aan bij BJZquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Excuse me?
Hij stelt zich aan, hacked mn pc account, gaat op mn MSn zitten, veranderd mn wachtwoord, delete mn cookies, gooit de halve huiskamer naar m'n hoofd, vernielt een deur, schreeuwt de halve buurt bij elkaar en bezorgt mij hoofdpijn.
En vergeet de kapotte console niet!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan meldt je 'm aan bij BJZ
maar 'm half in elkaar beuken, de hond op 'm afsturen en hier 'n beetje met zijn leed zitten pimpen is onlief
Schat, ik zit zelf bij BJZ etc.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan meldt je 'm aan bij BJZ
maar 'm half in elkaar beuken, de hond op 'm afsturen en hier 'n beetje met zijn leed zitten pimpen is onlief
kutbroertjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Excuse me?
Idolsquote:
Deze is nu ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kutbroertjeIk had hem het huis uitgegooid.....
Gelukkig is mijn broertje lief
![]()
Evert kwam net Cosmo tegenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
ik baal....... moet nog zoveel doen.... maar heb pijn als ik adem en hoest, het lijkt op spierpijn.... maar jah waarvan?
Maarjah.... is hier ehct een megazooi.... je wilt niet weten hoeveel was ik nog heb.... Ik haat wassen/strijken/ etc....![]()
quote:
Ik spreek m af en toe.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cosmo.... sinds Idols is afgelopen hoor ik niks meer van hem....
![]()
Enige waar ik goed voor ben is als ie Idols "nieuws" wil delen of m'n torrent van AI wil hebben.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Enige waar ik goed voor ben is als ie Idols "nieuws" wil delen of m'n torrent van AI wil hebben.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je avatar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Faith die Buffy uit de klas lokte
![]()
Kellyquote:
quote:
Eens.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:58 schreef Mrln het volgende:
zeg nou zelf..deze groep is toch tig keer beter dan Appel & Kelly ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |