Did she take it all off?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toen ik geen oude grijsaard met een gebrek aan humor naast haar zag zitten, heb ik haar mee gelokt naar mijn huis met een fles anti-roos-shampoo.
quote:
Was je erbij? Zo ja, dan heb je recht van spreken, zo nee, dan heb je geen recht van spreken aangezien je dus niet weet wat er heeft plaatsgevondenquote:
Je bent gewoon jaloers!quote:
Is je geraden!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er stil van. En ook een beetje bang.
Man! Er is eindelijk leven na Idolsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ze beginnen me nu een beetje de strot uit te komen, eerlijk gezegd. Ze zijn best leuk (Kelly vooral), maar melk het niet zo uit, alsjeblieft.
Ik wil er een als Pomme dat bordje Warning ophoud...quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ze beginnen me nu een beetje de strot uit te komen, eerlijk gezegd. Ze zijn best leuk (Kelly vooral), maar melk het niet zo uit, alsjeblieft.
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Nu zijn de Pomme & Kelly avatars al niet meer leuk, iedereen heeft ze.![]()
Ja, beetje een uitgekauwd nu.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Nu zijn de Pomme & Kelly avatars al niet meer leuk, iedereen heeft ze.![]()
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 3quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:53 schreef babette21 het volgende:
dag vrienden
* Babette heeft geen flauw idee wie Pomme en Kelly zijn...
Googleidols.com Deel 2quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:53 schreef babette21 het volgende:
dag vrienden
* Babette heeft geen flauw idee wie Pomme en Kelly zijn...
Och toch, beetje ... eh... zieligjes zoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Het resultaat van mijn photoshop-inspanningen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
![]()
Maar je ziet toch helemaal niet dat die twee zwarten erin gesoept zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |