Dat lijkt me toch oprecht niet helemaal gezondquote:Op maandag 12 juni 2006 13:05 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ma: klop klop
Ik: NIET binnenkomen
Ma: - komt binnen -
Ik: Ik zei NIET BINNENKOMEN.Wat kijk je nou
Ma: blijft kijken.
![]()
![]()
![]()
Is het ook niet. En daarom houd ik zo veel mogelijk voor haar verborgen, anders blijft ze snuffelen. Helaas mag ik geen slot op mijn deur (ik ben 20)quote:Op maandag 12 juni 2006 13:21 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch oprecht niet helemaal gezond.
als dat zo is is dat best wel ziekquote:Op maandag 12 juni 2006 14:56 schreef Kiteless het volgende:
Dat ik een keertje de kat van de buren gesneden heb...
En 'm later gewoon onder het achterwiel van de auto van de buurman heb gelegd zodat ie later dacht dat ie 'm zelf overreden had..
Whááát? Waarom ga je niet uit huis?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:44 schreef Sessy het volgende:
[..]
Is het ook niet. En daarom houd ik zo veel mogelijk voor haar verborgen, anders blijft ze snuffelen. Helaas mag ik geen slot op mijn deur (ik ben 20)![]()
Ben chronisch ziek en dan is werken wat lastig (ik weet bijvoorbeeld nooit wanneer ik weer te ziek ben om iets te doen, en dat komt toch minimaal een keer in de week voor, en daarnaast trek ik de extra belasting niet omdat ik zoiezo al vreselijk moe ben de hele tijd en veel pijn heb) en zonder werken trek je dat financieel niet, uit huis gaan. Ik betaal m'n studie en zo.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:29 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Whááát? Waarom ga je niet uit huis?.
vind blaxje engquote:Op maandag 12 juni 2006 13:15 schreef Blaxje het volgende:
Dat ik een vuurwapen bezit. Dat komen ze dus nooit te weten.
Ja, hetzelfde. Al zijn ze natuurlijk ook niet naïef en komen ze er, helemaal wat betreft dat eerste, toch wel achter.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:58 schreef Black-Death het volgende:
Alles omtrent liefde en sexuele zaken enzo... Dat hoeven ze niet te weten
Ja klopt, maar ik ga ze niet vertellen wat ik met welk meisje en bla bla hebt gedaan..Simpel, kunnen ze vragen en eisen ofzo, zeg ik gewoon niet... Niet alsof ze er echt naar gaan vragen ofzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde. Al zijn ze natuurlijk ook niet naïef en komen ze er, helemaal wat betreft dat eerste, toch wel achter.
Als ik op een schietbaan te vinden was, had ik ze het allang verteld. Nee dus.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:18 schreef angel008 het volgende:
[..]
vind blaxje eng![]()
waarom heb je een vuurwapen ?
neem aan dat je dus ook op de schietbaan te vinden bent (Vergunning enzo ?)
zo nee..
![]()
Stoerquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Als ik op een schietbaan te vinden was, had ik ze het allang verteld. Nee dus.
Pedopartij iets voor jou?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef MadMarco het volgende:
geld/150GB pron/ dat ik later een rechtse dictator word
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:05 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ma: klop klop
Ik: NIET binnenkomen
Ma: - komt binnen -
Ik: Ik zei NIET BINNENKOMEN.Wat kijk je nou
Ma: blijft kijken.
![]()
![]()
![]()
Ik loop een keer de woonkamer binnen en dat ging echt zo vanquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:36 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..].
1x kwam mn zus binnen, ging echt zo van "oh shit wist niet dat je een vriendin had.."
![]()
LMAO. JIj bent tough.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat ik onze kat Jimmy 2 jaar geleden met achteruitrijden heb doodgereden.
Ze denken nog steeds dattie spoorloos is en nog wel eens terugkomt. Ik had hem echter al gedumpt in de sloot 5 KM verderop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |