En kerels mogen dat welquote:
Die verwachtte ik welquote:
Hoe kwam ze aan jouw nummer dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:54 schreef SPRMN het volgende:
Zaterdag was ik naar een feest. Er was 'zo een mooi meisje' die zat bij de mensen die ik dan weer kende. Ik kende haar gezicht wel, omdat ik haar een keer had gefotografeerd.
Ik zat tegenover haar en elke keer als ik naar haar wilde kijken keek ze al naar mij en bleef ik haar ook aanstaren. Beetje los geflirt, maar ik dacht het zal wel niks zijn.
De rest van de avond ging ik gewoon lekker dansen met andere meisjes. Het viel me op dat 'zo een mooi meisje' nog steeds op dezelfde plek zat, dus zocht ik haar op en ging ik haar allemaal vragen stellen. Aandacht vond ze wel leuk, we gingen nog wat dansen. Ik kuste haar zelfs nog in haar nek! Toen we terugliepen kwam ik opeens mijn broertje tegen die bijna niet meer normaal op zijn benen kon staan, dus ik zei tegen haar ga maar ik kom zo.
Je raadt het al!
Ik ben met mijn bro naar de auto gegaan en ben gewoon weggereden, zonder nog iets tegen haar te zeggen of haar nummer te vragen. Daar kwam ik op 1/4 van de weg terug achter. Toen ik thuis was had ik een berichtje van haar:"Je hoeft nooit meer tegen me te praten en bel me ook niet."
![]()
Anywayz ik bel haar woensdag wel als ze het een beetje vergeten is.
zegt de internet nerd die zelf niets durftquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:38 schreef Bob-B het volgende:
Jij bent echt dom.
Neej, ze had het van een vriend van me die daar ook was.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hoe kwam ze aan jouw nummer dan?
Of lees ik dan verkeerd?![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:06 schreef Ferdii het volgende:
[...]
"kom straks maar naar huisje 305 om ons op te halen"
[...]
blijkt dat het hoogste huisnummer 304 ishuisje 305 bestaat dus gewoon niet
Blijkbaar welquote:en we weten nog steeds niet hoe die dames dat wel wisten, lijkt me niet iets wat je opzoekt![]()
![]()
niet echt een blunder, wel een erg hard blauwtje![]()
2 maandjes terug was ik met een aantal vrienden in center parks een lang weekend weg.
dus op vrijdag avond daar samen met een vriend de meisjes aan het checken, zien we na tijdje een groupje van 5 meisjes zitten waarvan er 3 erg mooi waren, dus wij er op af.
na wat gepraat en gezellig iets te hebben gedronken ging die club dicht en gevraagd of ze mee gingen naar ons huisje om daar nog iets te drinken.
ze wisten het nog niet zeker en wouden ff overleggen met de rest van hun vriendinnen. dus wij lopen ff weg, komen na 5 min weer terug. zeggen die meisjes "ja we willen eerst ff naar ons huisje toe, kom straks maar naar huisje 305 om ons op te halen"
naja ik en die vriend blij en we gingen weer terug naar de rest van onze vrienden.
dus half uurtje later dachten we "kom we gaan naar die dames toe" hij een plattegrond gevonden van het park, blijkt dat het hoogste huisnummer 304 ishuisje 305 bestaat dus gewoon niet, en we weten nog steeds niet hoe die dames dat wel wisten, lijkt me niet iets wat je opzoekt
![]()
![]()
niet echt een blunder, wel een erg hard blauwtje![]()
2 maandjes terug was ik met een aantal vrienden in center parks een lang weekend weg.
dus op vrijdag avond daar samen met een vriend de meisjes aan het checken, zien we na tijdje een groupje van 5 meisjes zitten waarvan er 3 erg mooi waren, dus wij er op af.
na wat gepraat en gezellig iets te hebben gedronken ging die club dicht en gevraagd of ze mee gingen naar ons huisje om daar nog iets te drinken.
ze wisten het nog niet zeker en wouden ff overleggen met de rest van hun vriendinnen. dus wij lopen ff weg, komen na 5 min weer terug. zeggen die meisjes "ja we willen eerst ff naar ons huisje toe, kom straks maar naar huisje 305 om ons op te halen"
naja ik en die vriend blij en we gingen weer terug naar de rest van onze vrienden.
dus half uurtje later dachten we "kom we gaan naar die dames toe" hij een plattegrond gevonden van het park, blijkt dat het hoogste huisnummer 304 ishuisje 305 bestaat dus gewoon niet, en we weten nog steeds niet hoe die dames dat wel wisten, lijkt me niet iets wat je opzoekt
![]()
![]()
haha dat heb ik ook altijd als ik dronken benquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:30 schreef Roellio het volgende:
"Ze vindt me steeds minder leuk, dus het is nu of nooit,
Zeker herkenbaar, en vaak pakken de actie's die je neemt alleen maar slecht uit inplaats van goedquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:29 schreef Sargon het volgende:
[..]
haha dat heb ik ook altijd als ik dronken ben
klinkt bekend iddquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:29 schreef Sargon het volgende:
[..]
haha dat heb ik ook altijd als ik dronken ben
Dat spel kun je tocg gewoon blijven spelen? Je neemt ze alleen niet meer mee naar huis(, maar g aat met hun mee naar huisquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:48 schreef Beroepsgokker het volgende:
Gek eigenlijk, je flirt meestal maar met 1 doel; meiden scoren, en dan heb je een vriendin dan mis je het spannende spel van het versieren weer![]()
.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
Vanavond een examenfeestje waar vast nog wel lekkere tsjikkies komen, ik zal eens kijken wat er daar te versierblunderen valt
en en en ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
Vanavond een examenfeestje waar vast nog wel lekkere tsjikkies komen, ik zal eens kijken wat er daar te versieren valt
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:30 schreef Roellio het volgende:
Draait ze zich om, gozer loopt een half rondje om me heen en zij praten verder.
Pijnlijk.
Sukkelquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef super-muffin het volgende:
ik was vorige week op een examenfeest en daar was een mooi meisje (met krullen) en daar mee zat ik al een beetje te flirten die avond. Dus heb ik eindelijk de moed bij elkaar om op haar af te stappen. zit er rechts van haar een meisje die ik al een tijd niet heb gezien en ga daar mee praten, en toen liep het meisje met de krullen weg
![]()
Laat me raden: nirwana's tuinfeestenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:24 schreef Steephh het volgende:
Prft....
Ik hoop dat ik 5 augustus geen blunders ofzo ga maken.. hahaa.... Ongeveer de eerste keer dat ik dan uitga...
Wij danken u voor uw bijdragequote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef BiMeWet het volgende:![]()
mijn broer beging daarnet de grootste blunder uit zijn leven
Wij werken samen op dezelfde werkvloer, en we zien een vrouw binnenkomen, een klant. We kijken allebei met grote ogen naar deze prachtige vrouw, net als de rest trouwens, alle gesprekken stokhouderde en iedereen keer haar na
Ze wil dus de financieel directeur spreken, maar die is op vakantie. Ik ben nu dus de financiele directeur naast mijn IT zaken. Ze moest mij dus hebben. Wij een ontzettend leuk gesprek waarbij ze me uit eten vroeg, maar het feit dat ik een lieve meid heb wees ik dit af, hoewel ik 'wel een leuke jongen voor haar kende'.
Mijn broer hoort mijn kamerdeur open en dicht gaan, komt aangewandeld, trekt de deur open en zegt; 'jezus man, wat een mooie vrouw was dat zeg! Die zou ik zo hard willen neuken!'
Vrouwmensch, wat op dat moment net om de 'hoek' van mijn kantoor stond, wandelt binnen en zegt; 'bedankt, maar zou je me niet eerst uitnemen voordat je ook maar zou proberen mijn benen te openen?'
Ik: "vrouwmensch, dit is de leuke jongen die ik kende, leuke jongen waarvan ik hoop dat ik hem niet zou kennen, dit is vrouwmensch. Je zou tevens moeten weten dat hij mijn broer is"
Zij: "Charme zit dus niet in de familie maar is iets waar jij gewoon mee gezegend bent, ciao!"
Neej..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef DuranK het volgende:
[..]
Laat me raden: nirwana's tuinfeestenIk ben er ook bij dus ik ben misschien wel ooggetuige
![]()
![]()
beetje kletsenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:52 schreef Beroepsgokker het volgende:
Neem ze regelmatig mee naar huis hoor, maar zonder verdere bedoelingen
Zeg dat welquote:
Deze is té grappig, lig helemaal krom hier!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef BiMeWet het volgende:![]()
Wij werken samen op dezelfde werkvloer, en we zien een vrouw binnenkomen, een klant. We kijken allebei met grote ogen naar deze prachtige vrouw, net als de rest trouwens, alle gesprekken stokhouderde en iedereen keer haar na
Ze wil dus de financieel directeur spreken, maar die is op vakantie. Ik ben nu dus de financiele directeur naast mijn IT zaken. Ze moest mij dus hebben. Wij een ontzettend leuk gesprek waarbij ze me uit eten vroeg, maar het feit dat ik een lieve meid heb wees ik dit af, hoewel ik 'wel een leuke jongen voor haar kende'.
Mijn broer hoort mijn kamerdeur open en dicht gaan, komt aangewandeld, trekt de deur open en zegt; 'jezus man, wat een mooie vrouw was dat zeg! Die zou ik zo hard willen neuken!'
Vrouwmensch, wat op dat moment net om de 'hoek' van mijn kantoor stond, wandelt binnen en zegt; 'bedankt, maar zou je me niet eerst uitnemen voordat je ook maar zou proberen mijn benen te openen?'
Ik: "vrouwmensch, dit is de leuke jongen die ik kende, leuke jongen waarvan ik hoop dat ik hem niet zou kennen, dit is vrouwmensch. Je zou tevens moeten weten dat hij mijn broer is"
Zij: "Charme zit dus niet in de familie maar is iets waar jij gewoon mee gezegend bent, ciao!"
Mja, zoiets had ik dus ook een keer.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:51 schreef Terreros85 het volgende:
Dat waren net zulke meisjes als diegene die je een verkeerd telefoonnummmer geven![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mja, zoiets had ik dus ook een keer.
Ik zat in de trein naar huis, en tegen over mij zat een heel knap meisje![]()
Het was niet in me opgekomen een gesprek te beginnen, zelf vind ik dat ook altijd irritant. Maar omdat er wat gedoe was met een conducteur en we beiden moesten lachen leek me dat een leuke reden.![]()
Een leuk gesprek gehad, over waar ze heen moest, wat ze deed (toneelschool) enz enz.
Uiteindelijk vroeg ik dus haar nummer. Ik was al helemaal blij, want normaal ben ik nogal verlegen en begin ik niet snel een gesprek. Ik kreeg haar nummer, en voerde die in. Ik noemde hem nog een keer op, en ja hoor het klopte zei ze.
Ik kom thuis en wil een smsje gaan sturen. Kom ik er achter dat het nummer uit 11 nummers bestaat.
dan baaal jequote:Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mja, zoiets had ik dus ook een keer.
Ik zat in de trein naar huis, en tegen over mij zat een heel knap meisje![]()
Het was niet in me opgekomen een gesprek te beginnen, zelf vind ik dat ook altijd irritant. Maar omdat er wat gedoe was met een conducteur en we beiden moesten lachen leek me dat een leuke reden.![]()
Een leuk gesprek gehad, over waar ze heen moest, wat ze deed (toneelschool) enz enz.
Uiteindelijk vroeg ik dus haar nummer. Ik was al helemaal blij, want normaal ben ik nogal verlegen en begin ik niet snel een gesprek. Ik kreeg haar nummer, en voerde die in. Ik noemde hem nog een keer op, en ja hoor het klopte zei ze.
Ik kom thuis en wil een smsje gaan sturen. Kom ik er achter dat het nummer uit 11 nummers bestaatZe zal na die treinrit gelijk hebben gebeld naar d'r vriendinnen wat voor sukkel ze nś weer geflashed had
![]()
![]()
En dan eerst ook gewoon nog denken dat jij wel iets fout ingetypt zal hebbenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:50 schreef Gelderland het volgende:
dan baaal je, dan heeft ze je goed beet genomen
gewoon wat nr's opgenoemd
.. das echt een blauwtje
![]()
Dame met humorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef BiMeWet het volgende:![]()
Kom je idd niet vaak tegen nee.quote:
Hij wil gewoon laten zien dat hij een vriendin heeft, hijs verliefdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:17 schreef -Jean- het volgende:
He Ivo1986
Anders bekijk je even de titel van het topic
toedels
Het is ook gelijk wat stiller in dit topicquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:25 schreef ook_gek het volgende:
ik maak gelukkig geen blunders meer
Dank jequote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef Operc het volgende:
[..]
Hij wil gewoon laten zien dat hij een vriendin heeft, hijs verliefd![]()
Gefeliciteerd Ivo1986!
AUTSJJ...........quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:20 schreef Geeranne het volgende:
Ok, niet echt een versierblunder, want ik had hem de avond ervoor al versierd. Ik had toen aardig wat op en we spraken af om de volgende dag elkaar weer te ontmoeten. Nou zo gezegd, zo gedaan. De volgende ochtend wist ik alleen niet meer precies hoe hij eruit zag () maar ik had het volle vertrouwen erin. Hij stond met een paar vrienden op de afgesproken plek. Ik zag hem al staan en liep naar hem toe om hem een kus te geven. Op het moment dat ik vlakbij de jongen ben die ik wilde kussen, hoorde ik een andere jongen zeggen: "Euh, Geeranne, hier sta ik hoor.'
Verkeerde jongen.![]()
gheheh die is masterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:20 schreef Geeranne het volgende:
-wrong dude story-
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:20 schreef Geeranne het volgende:
Ok, niet echt een versierblunder, want ik had hem de avond ervoor al versierd. Ik had toen aardig wat op en we spraken af om de volgende dag elkaar weer te ontmoeten. Nou zo gezegd, zo gedaan. De volgende ochtend wist ik alleen niet meer precies hoe hij eruit zag () maar ik had het volle vertrouwen erin. Hij stond met een paar vrienden op de afgesproken plek. Ik zag hem al staan en liep naar hem toe om hem een kus te geven. Op het moment dat ik vlakbij de jongen ben die ik wilde kussen, hoorde ik een andere jongen zeggen: "Euh, Geeranne, hier sta ik hoor.'
Verkeerde jongen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |