abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39493553
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef Dickies het volgende:

[..]

Logisch, vrouwen die teveel drinken
En kerels mogen dat wel
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 4 juli 2006 @ 00:38:49 #242
141994 Dickies
Since 1922
pi_39493689
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 00:34 schreef crossover het volgende:

[..]

En kerels mogen dat wel
Die verwachtte ik wel

Antwoord is nee. Alleen ik ben misschien wat 'ouderwets'. Ik val op vrouwen die zich elegant, netjes weet ik veel gedragen. Daar valt klem zuipen dus niet onder. Ik vind een vrouw die zoveel zuipt dat ze niet meer in staat is normaal te doen een enorme afknapper. Ik kan er dus prima mee leven als vrouwen dat andersom ook vinden.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_39493958
Kan ik me voorstellen
Ik heb dr ook een hekel aan als ze luidruchtig worden en dan van die sexistische opmerkingen gaan maken
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 4 juli 2006 @ 01:54:28 #244
152068 SPRMN
I'm all that is left ...
pi_39495104
Zaterdag was ik naar een feest. Er was 'zo een mooi meisje' die zat bij de mensen die ik dan weer kende. Ik kende haar gezicht wel, omdat ik haar een keer had gefotografeerd.
Ik zat tegenover haar en elke keer als ik naar haar wilde kijken keek ze al naar mij en bleef ik haar ook aanstaren. Beetje los geflirt, maar ik dacht het zal wel niks zijn.
De rest van de avond ging ik gewoon lekker dansen met andere meisjes. Het viel me op dat 'zo een mooi meisje' nog steeds op dezelfde plek zat, dus zocht ik haar op en ging ik haar allemaal vragen stellen. Aandacht vond ze wel leuk, we gingen nog wat dansen. Ik kuste haar zelfs nog in haar nek! Toen we terugliepen kwam ik opeens mijn broertje tegen die bijna niet meer normaal op zijn benen kon staan, dus ik zei tegen haar ga maar ik kom zo.
Je raadt het al!

Ik ben met mijn bro naar de auto gegaan en ben gewoon weggereden, zonder nog iets tegen haar te zeggen of haar nummer te vragen. Daar kwam ik op 1/4 van de weg terug achter. Toen ik thuis was had ik een berichtje van haar:"Je hoeft nooit meer tegen me te praten en bel me ook niet."

Anywayz ik bel haar woensdag wel als ze het een beetje vergeten is.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 03:28:58 #245
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_39496219
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 01:54 schreef SPRMN het volgende:
Zaterdag was ik naar een feest. Er was 'zo een mooi meisje' die zat bij de mensen die ik dan weer kende. Ik kende haar gezicht wel, omdat ik haar een keer had gefotografeerd.
Ik zat tegenover haar en elke keer als ik naar haar wilde kijken keek ze al naar mij en bleef ik haar ook aanstaren. Beetje los geflirt, maar ik dacht het zal wel niks zijn.
De rest van de avond ging ik gewoon lekker dansen met andere meisjes. Het viel me op dat 'zo een mooi meisje' nog steeds op dezelfde plek zat, dus zocht ik haar op en ging ik haar allemaal vragen stellen. Aandacht vond ze wel leuk, we gingen nog wat dansen. Ik kuste haar zelfs nog in haar nek! Toen we terugliepen kwam ik opeens mijn broertje tegen die bijna niet meer normaal op zijn benen kon staan, dus ik zei tegen haar ga maar ik kom zo.
Je raadt het al!

Ik ben met mijn bro naar de auto gegaan en ben gewoon weggereden, zonder nog iets tegen haar te zeggen of haar nummer te vragen. Daar kwam ik op 1/4 van de weg terug achter. Toen ik thuis was had ik een berichtje van haar:"Je hoeft nooit meer tegen me te praten en bel me ook niet."

Anywayz ik bel haar woensdag wel als ze het een beetje vergeten is.
Hoe kwam ze aan jouw nummer dan?
Of lees ik dan verkeerd?
Patat Friet
pi_39497131
niet echt een blunder, wel een erg hard blauwtje

2 maandjes terug was ik met een aantal vrienden in center parks een lang weekend weg.

dus op vrijdag avond daar samen met een vriend de meisjes aan het checken, zien we na tijdje een groupje van 5 meisjes zitten waarvan er 3 erg mooi waren, dus wij er op af.

na wat gepraat en gezellig iets te hebben gedronken ging die club dicht en gevraagd of ze mee gingen naar ons huisje om daar nog iets te drinken.

ze wisten het nog niet zeker en wouden ff overleggen met de rest van hun vriendinnen. dus wij lopen ff weg, komen na 5 min weer terug. zeggen die meisjes "ja we willen eerst ff naar ons huisje toe, kom straks maar naar huisje 305 om ons op te halen"

naja ik en die vriend blij en we gingen weer terug naar de rest van onze vrienden.

dus half uurtje later dachten we "kom we gaan naar die dames toe" hij een plattegrond gevonden van het park, blijkt dat het hoogste huisnummer 304 is huisje 305 bestaat dus gewoon niet, en we weten nog steeds niet hoe die dames dat wel wisten, lijkt me niet iets wat je opzoekt
hardcoholic
  dinsdag 4 juli 2006 @ 08:38:25 #247
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_39497384
Jij bent echt dom.
pi_39497693
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:38 schreef Bob-B het volgende:
Jij bent echt dom.
zegt de internet nerd die zelf niets durft

ik loop liever een blauwtje dan dat ik de hele avond zou staan en twijfelen of ik op haar af zou stappen en wat ik dan wel niet moet zeggen.
hardcoholic
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:59:58 #249
152068 SPRMN
I'm all that is left ...
pi_39502039
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 03:28 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Hoe kwam ze aan jouw nummer dan?
Of lees ik dan verkeerd?
Neej, ze had het van een vriend van me die daar ook was.
Een vriend van mij kent een vriendin van haar.
pi_39503678
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:06 schreef Ferdii het volgende:

[...]

"kom straks maar naar huisje 305 om ons op te halen"

[...]

blijkt dat het hoogste huisnummer 304 is huisje 305 bestaat dus gewoon niet
PWNT
quote:
en we weten nog steeds niet hoe die dames dat wel wisten, lijkt me niet iets wat je opzoekt
Blijkbaar wel
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_39506724
quote:

2 maandjes terug was ik met een aantal vrienden in center parks een lang weekend weg.

dus op vrijdag avond daar samen met een vriend de meisjes aan het checken, zien we na tijdje een groupje van 5 meisjes zitten waarvan er 3 erg mooi waren, dus wij er op af.

na wat gepraat en gezellig iets te hebben gedronken ging die club dicht en gevraagd of ze mee gingen naar ons huisje om daar nog iets te drinken.

ze wisten het nog niet zeker en wouden ff overleggen met de rest van hun vriendinnen. dus wij lopen ff weg, komen na 5 min weer terug. zeggen die meisjes "ja we willen eerst ff naar ons huisje toe, kom straks maar naar huisje 305 om ons op te halen"

naja ik en die vriend blij en we gingen weer terug naar de rest van onze vrienden.

dus half uurtje later dachten we "kom we gaan naar die dames toe" hij een plattegrond gevonden van het park, blijkt dat het hoogste huisnummer 304 is huisje 305 bestaat dus gewoon niet, en we weten nog steeds niet hoe die dames dat wel wisten, lijkt me niet iets wat je opzoekt
pi_39507186
Wees blij dat ze je niet naar een bestaand, maar fout nummer hebben gestuurd.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:51:58 #253
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_39507188
Dat waren net zulke meisjes als diegene die je een verkeerd telefoonnummmer geven

De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 5 juli 2006 @ 22:50:24 #254
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_39556659
wheheh niet echt versierblunder maar wel leuk.

K zit op kantoor, komt er echt een enorm mooie meid binnen voor een inschrijving.
ik zit net aan de koffie terwijl ze binnenloopt en me aankijkt met zo'n vragende blik van:
"ok doe jij de inschrijving of je collega?"

Uiteraard wil ik haar aan mn tafel hebben , maar omdat mijn lichaam en oerinstinkten net iets sneller reageren dan mn hersenen, vergeet ik eerst de slok koffie in mn mond weg te drinken.
Met als gevolg dat ik me kansloos in mn koffie verslik.

Mijn collega kon dus uiteraard de inschrijving doen.
Aangezien hij recht tegenover me zit en ik haar rug zag, kreeg ik van hem af en toe zo'n blik van:
"Damzzzz wat lekker ".

Whehe ik besluit dus zo'n gebaar te maken van:
"wat een vreeeeselijk lekker mokkel "
met uitvoerig mn handen in de lucht en een vrij duidelijk expressie en uitdrukking op mn kop.

Draait ze zich in t toppunt van mijn gebaren en betuigingen om.
hang ik dus acherover in mn stoel handen in de lucht en de meest kansloze uitdrukking op mn bek. . .

Ze gaat vast niet voor ons werken.. laat staan dat ik haar ooit subtiel mee uit kan vragen.
S lastig vertellen zoiets... je had er eigenlijk bij moeten zijn.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  woensdag 5 juli 2006 @ 23:18:19 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39557946
whehe ik vertel na maanden 1 blunder en het topic loopt weer als een gek
leuke verhalen weer om te lezen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 5 juli 2006 @ 23:24:44 #256
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39558171
quote:

geweldig dit
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_39558375
Laatst in een café een mooie blonde dame van een jaar of 25 die me al wat avondjes daarvoor met interesse bekeek. Nou ja, na een drietal avondjes toch maar eens besloten om er werk van te maken dus ik zet welgeteld 1 stap in haar richting terwijl ik haar aankijk. Komt ze gelijk met een gigantische lach op d'r gezicht naar me toe: "Ja, ik zag je al eerder en je leek me wel een leuke gozer etc. etc. "

Maar ik had al veel teveel pils gedronken en naarmate het gesprek vorderde en ik verwoede pogingen deed om 'grappig te zijn ' werd ze al minder geļnteresseerd.

Na verloop van tijd kwam er één of andere 2e gozer bij staan die schijnbaar ook interesse had en toen ik bier ging halen (voor mij en m'n vrienden ) en terugkwam stond ze met die andere kerel heel leuk te praten. Ik dacht in de waan van de alcohol: "Ze vindt me steeds minder leuk, dus het is nu of nooit, dus ik prop me tussen haar en die kerel in en begin doodleuk verder te praten en maak aanstalten om haar te zoenen.
Draait ze zich om, gozer loopt een half rondje om me heen en zij praten verder.

Pijnlijk.
pi_39558924
Nouja een kleintje dan : Een meisje dat ik 2 weken geleden heb ontmoet en ik smsen al een tijdje en vanavond belde ze me op, op een gegeven moment zeg ik tegen haar ja de zon is hier echt weg --> zij zegt nou hier in de tuin hebben we nog genoeg zon hoor. ik weer : nou hier heb ik toch echt geen zon meer in de tuin .

En ik begreep het tijdens het gesprek gewoon niet maar ze nodigde me duidelijk uit om langs te komen naja ik bel haar morgen wel even om alsnog bij haar of mij samen te komen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:57:32 #259
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_39579281
Af en toe moet je ook gewoon doen of je er niks van snapt, te makkelijk toehappen kan dodelijk zijn...
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:29:56 #260
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_39580114
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:30 schreef Roellio het volgende:
"Ze vindt me steeds minder leuk, dus het is nu of nooit,
haha dat heb ik ook altijd als ik dronken ben
pi_39603503
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:29 schreef Sargon het volgende:

[..]

Zeker herkenbaar, en vaak pakken de actie's die je neemt alleen maar slecht uit inplaats van goed .
pi_39603682
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:29 schreef Sargon het volgende:

[..]

klinkt bekend idd .
pi_39604018
Vanavond een examenfeestje waar vast nog wel lekkere tsjikkies komen, ik zal eens kijken wat er daar te versieren valt
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_39604380
Gek eigenlijk, je flirt meestal maar met 1 doel; meiden scoren, en dan heb je een vriendin dan mis je het spannende spel van het versieren weer .
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:49:26 #265
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_39604414
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:48 schreef Beroepsgokker het volgende:
Gek eigenlijk, je flirt meestal maar met 1 doel; meiden scoren, en dan heb je een vriendin dan mis je het spannende spel van het versieren weer .
Dat spel kun je tocg gewoon blijven spelen? Je neemt ze alleen niet meer mee naar huis(, maar g aat met hun mee naar huis )
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_39604516
Neem ze regelmatig mee naar huis hoor, maar zonder verdere bedoelingen
pi_39605635
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
Vanavond een examenfeestje waar vast nog wel lekkere tsjikkies komen, ik zal eens kijken wat er daar te versierblunderen valt
the shore
pi_39778675
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
Vanavond een examenfeestje waar vast nog wel lekkere tsjikkies komen, ik zal eens kijken wat er daar te versieren valt
en en en ?
Haleloeja
pi_39781558
ik was vorige week op een examenfeest en daar was een mooi meisje (met krullen ) en daar mee zat ik al een beetje te flirten die avond. Dus heb ik eindelijk de moed bij elkaar om op haar af te stappen. zit er rechts van haar een meisje die ik al een tijd niet heb gezien en ga daar mee praten, en toen liep het meisje met de krullen weg
pi_39782787
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:30 schreef Roellio het volgende:

Draait ze zich om, gozer loopt een half rondje om me heen en zij praten verder.

Pijnlijk.
mooi verhaal!
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_39787969
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef super-muffin het volgende:
ik was vorige week op een examenfeest en daar was een mooi meisje (met krullen ) en daar mee zat ik al een beetje te flirten die avond. Dus heb ik eindelijk de moed bij elkaar om op haar af te stappen. zit er rechts van haar een meisje die ik al een tijd niet heb gezien en ga daar mee praten, en toen liep het meisje met de krullen weg
Sukkel
pi_39864086
Prft....

Ik hoop dat ik 5 augustus geen blunders ofzo ga maken.. hahaa.... Ongeveer de eerste keer dat ik dan uitga...
pi_39864570
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 23:24 schreef Steephh het volgende:
Prft....

Ik hoop dat ik 5 augustus geen blunders ofzo ga maken.. hahaa.... Ongeveer de eerste keer dat ik dan uitga...
Laat me raden: nirwana's tuinfeesten Ik ben er ook bij dus ik ben misschien wel ooggetuige
pi_39864587
mijn broer beging daarnet de grootste blunder uit zijn leven

Wij werken samen op dezelfde werkvloer, en we zien een vrouw binnenkomen, een klant. We kijken allebei met grote ogen naar deze prachtige vrouw, net als de rest trouwens, alle gesprekken stokhouderde en iedereen keer haar na

Ze wil dus de financieel directeur spreken, maar die is op vakantie. Ik ben nu dus de financiele directeur naast mijn IT zaken. Ze moest mij dus hebben. Wij een ontzettend leuk gesprek waarbij ze me uit eten vroeg, maar het feit dat ik een lieve meid heb wees ik dit af, hoewel ik 'wel een leuke jongen voor haar kende'.

Mijn broer hoort mijn kamerdeur open en dicht gaan, komt aangewandeld, trekt de deur open en zegt; 'jezus man, wat een mooie vrouw was dat zeg! Die zou ik zo hard willen neuken!'

Vrouwmensch, wat op dat moment net om de 'hoek' van mijn kantoor stond, wandelt binnen en zegt; 'bedankt, maar zou je me niet eerst uitnemen voordat je ook maar zou proberen mijn benen te openen?'

Ik: "vrouwmensch, dit is de leuke jongen die ik kende, leuke jongen waarvan ik hoop dat ik hem niet zou kennen, dit is vrouwmensch. Je zou tevens moeten weten dat hij mijn broer is"

Zij: "Charme zit dus niet in de familie maar is iets waar jij gewoon mee gezegend bent, ciao!"

Kutkloon.
pi_39865045
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef BiMeWet het volgende:

Wij werken samen op dezelfde werkvloer, en we zien een vrouw binnenkomen, een klant. We kijken allebei met grote ogen naar deze prachtige vrouw, net als de rest trouwens, alle gesprekken stokhouderde en iedereen keer haar na

Ze wil dus de financieel directeur spreken, maar die is op vakantie. Ik ben nu dus de financiele directeur naast mijn IT zaken. Ze moest mij dus hebben. Wij een ontzettend leuk gesprek waarbij ze me uit eten vroeg, maar het feit dat ik een lieve meid heb wees ik dit af, hoewel ik 'wel een leuke jongen voor haar kende'.

Mijn broer hoort mijn kamerdeur open en dicht gaan, komt aangewandeld, trekt de deur open en zegt; 'jezus man, wat een mooie vrouw was dat zeg! Die zou ik zo hard willen neuken!'

Vrouwmensch, wat op dat moment net om de 'hoek' van mijn kantoor stond, wandelt binnen en zegt; 'bedankt, maar zou je me niet eerst uitnemen voordat je ook maar zou proberen mijn benen te openen?'

Ik: "vrouwmensch, dit is de leuke jongen die ik kende, leuke jongen waarvan ik hoop dat ik hem niet zou kennen, dit is vrouwmensch. Je zou tevens moeten weten dat hij mijn broer is"

Zij: "Charme zit dus niet in de familie maar is iets waar jij gewoon mee gezegend bent, ciao!"

Wij danken u voor uw bijdrage
pi_39867191
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef DuranK het volgende:

[..]

Laat me raden: nirwana's tuinfeesten Ik ben er ook bij dus ik ben misschien wel ooggetuige
Neej.. Zou ik opzich wel heen kunnen gaan.. Hm....

Nee ik ga dan naar de Jinx... Ben daar geweest met het kerstgala van onze school, maar verder niet... Werdt daar helemaal gek binnen... Hopen dat het 5 augustus beter is..
  zondag 16 juli 2006 @ 09:25:04 #277
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_39870271
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:52 schreef Beroepsgokker het volgende:
Neem ze regelmatig mee naar huis hoor, maar zonder verdere bedoelingen
beetje kletsen , yeah yeah
pi_39905518
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 23:57 schreef DuranK het volgende:

[..]

Wij danken u voor uw bijdrage
Zeg dat wel
the shore
  maandag 17 juli 2006 @ 22:06:46 #279
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39921145
quote:

Deze is té grappig, lig helemaal krom hier!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_39922550
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:51 schreef Terreros85 het volgende:
Dat waren net zulke meisjes als diegene die je een verkeerd telefoonnummmer geven

Mja, zoiets had ik dus ook een keer.

Ik zat in de trein naar huis, en tegen over mij zat een heel knap meisje
Het was niet in me opgekomen een gesprek te beginnen, zelf vind ik dat ook altijd irritant. Maar omdat er wat gedoe was met een conducteur en we beiden moesten lachen leek me dat een leuke reden.

Een leuk gesprek gehad, over waar ze heen moest, wat ze deed (toneelschool) enz enz.
Uiteindelijk vroeg ik dus haar nummer. Ik was al helemaal blij, want normaal ben ik nogal verlegen en begin ik niet snel een gesprek. Ik kreeg haar nummer, en voerde die in. Ik noemde hem nog een keer op, en ja hoor het klopte zei ze.

Ik kom thuis en wil een smsje gaan sturen. Kom ik er achter dat het nummer uit 11 nummers bestaat .
  maandag 17 juli 2006 @ 23:21:57 #281
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_39924164
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Het was niet in me opgekomen een gesprek te beginnen, zelf vind ik dat ook altijd irritant. Maar omdat er wat gedoe was met een conducteur en we beiden moesten lachen leek me dat een leuke reden.

Een leuk gesprek gehad, over waar ze heen moest, wat ze deed (toneelschool) enz enz.
Uiteindelijk vroeg ik dus haar nummer. Ik was al helemaal blij, want normaal ben ik nogal verlegen en begin ik niet snel een gesprek. Ik kreeg haar nummer, en voerde die in. Ik noemde hem nog een keer op, en ja hoor het klopte zei ze.

Ik kom thuis en wil een smsje gaan sturen. Kom ik er achter dat het nummer uit 11 nummers bestaat .
, lekker bezig...Nu jij toneelschool zegt moet ik aan een ander verhaal denken. Niet echt een blunder maar toch. Vorig jaar was ik in Barcelona geweest (taalcursus voor twee weken) en op de terugreis zat ik alleen in het vliegtuig. Na een half uurtje raak ik in gesprek met het meisje naast me. Een leuk meisje met rood haar en ze deed ook iets van toneelschool ofzo. Leuk meisje, ze zat alleen in het vliegtuig en vertelde dat ze door school eerder naar huis moest dan haar ouders en zusje/broertje. Leuk gesprek en het klikte best goed. Ik zat me al rijk te rekenen met telefoonnummers/msnadressen etc. 1,5 uur later kwamen we aan op schiphol en we lopen naar buiten en net voor de aankomsthal zegt ze: ik hoop dat ... er al staat. Ik: ,,wie is dat''. Oh, das mijn vriend. Ik: en laat dan ook maar
pi_39925431
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik kom thuis en wil een smsje gaan sturen. Kom ik er achter dat het nummer uit 11 nummers bestaat Ze zal na die treinrit gelijk hebben gebeld naar d'r vriendinnen wat voor sukkel ze nś weer geflashed had
dan baaal je , dan heeft ze je goed beet genomen gewoon wat nr's opgenoemd .. das echt een blauwtje
Haleloeja
pi_39925525
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:50 schreef Gelderland het volgende:

dan baaal je , dan heeft ze je goed beet genomen gewoon wat nr's opgenoemd .. das echt een blauwtje
En dan eerst ook gewoon nog denken dat jij wel iets fout ingetypt zal hebben

Ik had wel zoiets van; ik neem bijna nooit de eerste stap, doe ik het eens krijg je dit weer
pi_39960056
quote:

Dame met humor
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
pi_39995275
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:58 schreef bateend het volgende:

[..]

Dame met humor
Kom je idd niet vaak tegen nee.

Overmorgen de verjaardag van mn neef. Dat wordt weer een leuk verhaal voor de familie
Kutkloon.
pi_40681584
Ik kreeg 30 juli op het werk erg veel hints van een hele leuke meid, van de eerste duidelijke hint voelde het echt als een moker in mijn gezicht.
Ik heb die avond nog wel een hintje terug gegeven maar ben er verder niet echt op in gegaan omdat ik daardoor erg door de war was.
De dondersdag erna heb ik een beoordelings gemaakt over haar. Was redelijk goed en heb haar daarna gevraagd of het hints waren ,
Ze zei ja en we hebben toen nummers uitgewisseld en nog even gepraat.
Die zaterdag naar de bios, en heb daarna 3 uur aan 1 stuk met haar gezoend

Geen echte blunder dus maja
pi_40688330
He Ivo1986
Anders bekijk je even de titel van het topic

toedels
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 18:25:36 #288
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_40689146
ik maak gelukkig geen blunders meer
  donderdag 10 augustus 2006 @ 19:14:07 #289
155085 _Stefan_1980
If Elvis were still alive..
pi_40689707
Ik vergeet zo vaak iemand's naam, en dus ook bij meisjes die ik tracht te versieren.
Dan krijg je zo'n Theo Maassen-scenario, dat je maar je telefoon erbij pakt, haar nummer vraagt en bij het naam intoetsen vraagt: 'Hoe schrijf je naam eigenlijk?' Waarop zij antwoordt: 'Nou gewoon, Els, E L S, hoezo?'
...he would be dead by now.
pi_40693480
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:17 schreef -Jean- het volgende:
He Ivo1986
Anders bekijk je even de titel van het topic

toedels
Hij wil gewoon laten zien dat hij een vriendin heeft, hijs verliefd

Gefeliciteerd Ivo1986!
pi_40693903
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:25 schreef ook_gek het volgende:
ik maak gelukkig geen blunders meer
Het is ook gelijk wat stiller in dit topic
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:14:21 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_40695007
nou ja ik maak nog wel eens gekke dingen mee maar niet leuk genoeg voor hier.
En het heeft me zo achtervolgt al die verhalen hier datik maar stop
pi_40702423
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef Operc het volgende:

[..]

Hij wil gewoon laten zien dat hij een vriendin heeft, hijs verliefd

Gefeliciteerd Ivo1986!
Dank je
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:43:55 #294
132191 -jos-
Money=Power
pi_40730893
Nou deze kan er misschien wel bij, was op vakantie in Frankrijk op een NL camping
Het was de laatste avond voordat ik weg zou gaan en er was daar een barbecue met kampvuur enzo, ik zag daar wel een leuk meisje maar niet zo dat ik er echt op lette.
Mijn pa ging toen opeens met haar ma praten en zich voorstellen, ik helemaal verrast natuurlijk
Ik stond er toen een paar meter vanaf maar wachtte ff af, ik zag dat meisje zo met zo'n blik kijken van 'ik vind je wel leuk' dat voel je gewoon...
Maja, ik ben meer een verlegen dan spontaan type, maar ik ben er wel bij gaan staan.
Iedereen liep na een tijdje opeens weg en dus stonden wij daar met zn tweeen, gelukkig vroeg ze gelijk wat en verder heb ik de hele avond bij haar gezeten bij het kampvuur, ze was wel mijn type het klikte enzo
Nou op een gegeven moment zei ik van ja ik ga zo maar eens naar de caravan en een paar minuten later wil ze ook weg en ze moest nog even naar de wc, ik meelopen natuurlijk
Wilde fantasieėn... je kent het wel ik was snel klaar dus wil snel even mn handen nog wassen, komt er heel toevallig net een ander meisje aan en begint ze verdomme tegen me aan te lullen van 'ja we hadden ruzie blabla en we moeten morgen van de camping af'
Komt dat leuke meisje van de wc af en ze ziet mij zo met haar staan.... "doei", en ik zei vrijwel automatisch "dag", helemaal verbijsterd door dat wijf dat nog steeds tegen me aan stond te lullen...
En het ergste, oftewel de blunder: ik heb niet eens haar 06 of msn gevraagd
Ze vond me waarschijnlijk wel leuk want ze vroeg of ik volgend jaar weer zou gaan enzo en misschien zie ik je morgen nog, achteraf kan ik mezelf echt zo hard voor mn kop slaan
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_40737832
dan zit je idd met een kut gevoel
Haleloeja
pi_40746235
Ok, niet echt een versierblunder, want ik had hem de avond ervoor al versierd. Ik had toen aardig wat op en we spraken af om de volgende dag elkaar weer te ontmoeten. Nou zo gezegd, zo gedaan. De volgende ochtend wist ik alleen niet meer precies hoe hij eruit zag ( ) maar ik had het volle vertrouwen erin. Hij stond met een paar vrienden op de afgesproken plek. Ik zag hem al staan en liep naar hem toe om hem een kus te geven. Op het moment dat ik vlakbij de jongen ben die ik wilde kussen, hoorde ik een andere jongen zeggen: "Euh, Geeranne, hier sta ik hoor.'

Verkeerde jongen.
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
pi_40751720
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:20 schreef Geeranne het volgende:
Ok, niet echt een versierblunder, want ik had hem de avond ervoor al versierd. Ik had toen aardig wat op en we spraken af om de volgende dag elkaar weer te ontmoeten. Nou zo gezegd, zo gedaan. De volgende ochtend wist ik alleen niet meer precies hoe hij eruit zag ( ) maar ik had het volle vertrouwen erin. Hij stond met een paar vrienden op de afgesproken plek. Ik zag hem al staan en liep naar hem toe om hem een kus te geven. Op het moment dat ik vlakbij de jongen ben die ik wilde kussen, hoorde ik een andere jongen zeggen: "Euh, Geeranne, hier sta ik hoor.'

Verkeerde jongen.
AUTSJJ...........
pi_40754679
quote:
-wrong dude story-
gheheh die is master
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_40754773
quote:

Verkeerde jongen.
, is het nog goed gekomen?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_40759408
ik heb ook een goeie! alleen was ik degene die haar afwees.... maar geloof me... een blunder voor mij...

was op de vakantie gezellig met een meisje aan het kletsen... zij me heleboel vragen stellen en het was duidelijk dat ze interesse had.... ik vond haar ook leuk... op een gegeven moment vraagt ze me telefoon... ze ging haar msn erin zetten (ik weetet, maar dat is hip blijkbaar ) dus ik zie zo een naam staan van ....86, dus ik zo van kom je uit 86??? ja hoezo? nou ik uit 81.. dus euhmm.. ik snel verdwenen terug naar me maatje.... ga ik later rekenen.....

verdomme is ze toch al 20 (ik dus 24) maar ik was zo bezopen dat ik dacht 1986.... wouw dat is veels te jong!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')