Misschien is hij Homo?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:24 schreef Gi1337 het volgende:
Ik denk eerder dat ze dacht: "Wat doet die gast, dit is de kans van zijn leven, Hij kan nu zo'n heerlijke stomend hete sex met mij bedrijven, en dan wil ie praten!. Stumpert"
Haha, dat heb ik nu al 3x gehad.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:02 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Ze lag bij je in bed en toen heb je alleen gepraat?Loser
Je wou geen seks met d'r? Of durfde je het nie..?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:42 schreef 1ofthefew het volgende:
sexblunder of versierblunder, ik weet het niet.
een vriend van mij heeft een fuckbuddy. dat meisje in kwestie is een hele goede vriendin van mij.
dat meisje en ik zijn behoorlijk open over sex. we bespreken alles met elkaar en niks is te gek.
dat is dat meisje die bij me sliep en waar ik geeeeen sex mee heb gehad.![]()
ik leer haar steeds beter kennen en het is gewoon een hele goede vriendin.
op een gegeven moment hadden we het over faken, en dat vrouwen dat geregeld doen.
veel mannen denken dat vrouwen altijd klaarkomen maar zien niet in dat veel vrouwen niet makkelijk klaarkomen en zeker niet van vaginaal beuken.
Vertel dan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:47 schreef 1ofthefew het volgende:
(en daarnaast heb ik gisteren al iets leukers beleefd)![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:09 schreef Unity het volgende:
[..]
En de derde sprong ineens bij me in bed toen ik bij iemand logeerde (verjaardag gevierd), begon me ineens op te geilen, maar ik lag in een kamer met 10 mensen dus dat is er ook niet van gekomen.
altijd achter vrouwen blijven dansen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:02 schreef Rutger1983 het volgende:
anderhalve week geleden ongeveer:
ik dansen, leuke meid, ik pak d'r gentle vast en begin samen met d'r te dansen. Ze vindt het nogal leuk en we dansen samen nog even. Dan draait ze zich om en zegt ze me: laat maar eens zien hoe goed jij kan dansen. Dus ik gewoon met d'r meedansen, net als daarvoor en steeds stukje lager.. Opeens is ze weg.
tja.. en nee: geen inkoppertjes s.v.p.
Omfg, kan ze je dat niet zelf duidelijk makenquote:Op woensdag 12 april 2006 03:10 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik was laatst een keer goed dronken op een feest, toen had ik wat met een meisje gedanst etc, toen kwam later een vriendin van haar naar mij toe en zei dat dat meisje waarmee ik had gedanst met me wou zoenen enzo. toen zei ik 'ik ben kanker verrot, laat maar zitten''opzich wel spijt van want het was best een lekker wijf
Misschien was het haar pooierquote:Op woensdag 12 april 2006 11:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Omfg, kan ze je dat niet zelf duidelijk maken
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nee nee, want ze lachte naar mij en mijn moeder betaalde
Wat nou, je weet toch. Ik ga toch niet betalen als ik met mijn pa en ma ga etenquote:
Chinezen van mijn vlegelquote:Op woensdag 12 april 2006 12:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Wat nou, je weet toch. Ik ga toch niet betalen als ik met mijn pa en ma ga etenga je rukken op die 2 chinezen van je vlegel
Ah ok, bedankt voor de verheldering!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
die 2 chinezen van je, vlegel!
Waarin vlegel dan wordt gebruikt als 'scheldwoord'
Meer aan de tenten die je bezoekt denk ikquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef L.Mo het volgende:
Tijdje terug was ik zo in een kroeg met vrij harde muziek.
Ik en een groepje vrienden staan een beetje te dansen / kloten.
Na flink wat biertjes kwam er een meisje naar me toe en ze vroeg iets, maar ik verstond er niks van.
Nog een keer: "bla bla jij willen *herrie*"
- "he?!"
"jij trio bla bla?"
- "ik versta je echt niet, nog een keer"
"Heb je zin in een trio?!".
Ik wist even echt niet waar ze het over had. Trio, trio, wat was dat ook alweer?![]()
Nadat ik erachter was heb ik het nog aan verschillende meisjes gevraagd die erop leken, maar die moesten er niets van weten![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Geil toch![]()
Als een jongen witte veters in zn kisten draagt, kun je me opvegen![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Geil toch![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:47 schreef BiMeWet het volgende:
[..].
Hallo, ik ben kloontje (8).
En ik hou veel van ijsjes..
Misschien is der btg opquote:Op maandag 17 april 2006 16:02 schreef DR878 het volgende:
nja , niet echt een blunder , maar meer kansloosheid :
Ik laatst in de kroeg , nix gezopen, want kmoest volgende dag vroeg op. Dus ik zie daar een wijf staan die ik beetje kende van bij mij op de sportschool, maar 1x mee gepraat ofzo. Na 2 min praten , vraag ik haar msn () . Khad geen papier , dus ik zei "telefoon is ook goed" . Geeft ze mij d'r nummer . Ik belde dat nummer om ff zeker te zijn, twas idd haar nummer. Daarna vroeg ik of ze veel gezope heeft, zegt ze nee, niet echt veel. Dus ik denk bingo.. Kwas 5 min later weer de kroeg uit , om naar huis te gaan omdat me vrienden weg wilden en ik niet daar kon blijven omdat ik geen auto had. Dus ik zeg tegen haar 'ik moet weg doei ' . Volgende dag stuurik haar een sms met de vraag of ze haar msnadres even wilde pasen. Krijg ik nix terug....Stuur ik nog een sms....nog nix terug....
tja...en bellen daar doe ik niet aan als ze niet eens reageert op mijn smsjes...
![]()
Enige goede punt was dat ik binnen 2 min haar nummer had![]()
Dat je dus heel simpel kunnen oplossen door der msn in je mobiel op te slaan. Als je een nummer kan opslaan, kan je ook een mailadres opslaanquote:Op maandag 17 april 2006 16:02 schreef DR878 het volgende:
nja , niet echt een blunder , maar meer kansloosheid :
Ik laatst in de kroeg , nix gezopen, want kmoest volgende dag vroeg op. Dus ik zie daar een wijf staan die ik beetje kende van bij mij op de sportschool, maar 1x mee gepraat ofzo. Na 2 min praten , vraag ik haar msn () . Khad geen papier , dus ik zei "telefoon is ook goed" . Geeft ze mij d'r nummer . Ik belde dat nummer om ff zeker te zijn, twas idd haar nummer. Daarna vroeg ik of ze veel gezope heeft, zegt ze nee, niet echt veel. Dus ik denk bingo.. Kwas 5 min later weer de kroeg uit , om naar huis te gaan omdat me vrienden weg wilden en ik niet daar kon blijven omdat ik geen auto had. Dus ik zeg tegen haar 'ik moet weg doei ' . Volgende dag stuurik haar een sms met de vraag of ze haar msnadres even wilde pasen. Krijg ik nix terug....Stuur ik nog een sms....nog nix terug....
tja...en bellen daar doe ik niet aan als ze niet eens reageert op mijn smsjes...
![]()
Enige goede punt was dat ik binnen 2 min haar nummer had![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 16:02 schreef DR878 het volgende:
waar ben je as vrijdag avondquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Geil toch![]()
Met of zonder bloedvlekken?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:44 schreef harryharry het volgende:
[..]
waar ben je as vrijdag avondJe kunt me herkennen aan m'n witte veters in mijn kisten
* veegt jou opquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Geil toch![]()
Omg, dat klinkt wel heel erg sneuquote:Op maandag 24 april 2006 22:26 schreef Davidian- het volgende:
Paar maanden terug, was in schevingen met was collega's en zag een leuk meisje dansen.
na HEEL veel zeuren van diezelfde collega's toch maar op haar afgestapt met im mn handen mn telefoon nummer op een briefje, ik zeg "hoi, als je ooit zin hebt, bel maar" en ik loop weg.
Ik bedoelde niet eens sex maar gewoon praten/stappen ofzo
Volgende ochtend besefte ik pas hoe fout dat was en wat ze wel niet van me gedacht zal hebben
En als je dan ook nog uit Someren komt is dat wel HEEEEEL platquote:Op maandag 24 april 2006 20:25 schreef DuranK het volgende:
Jaar terug. Was niet echt een blunder maar wel grapig op zich. Ik zat op een terrasje met een maat van me en ik was behoorlijk beschonken. Komen er 2 meisjes aan en die vragen of ze er bij mogen zitten. Ja tuurlijkDus wat praten enzo. Bleken ze uit Amsterdam te komen, en we waren dus in Noord-Brabant. Nou ik begon dus meer een meer plat te praten
Zelfs men maat kon me met de grootste moeite verstaan. Ze hadden op een gegeven moment geen idee meer wat ik met men zatte gepraat zei, en toen ze stiekem heel snel weggerend
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 22:31 schreef Camplo het volgende:
[..]
En als je dan ook nog uit Someren komt is dat wel HEEEEEL plat![]()
Hehe, goed zo, zijn altijd de betere levenslessenquote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef Davidian- het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb me ook een tijd best sneu gevoeld![]()
Een wijf dat shag rookt is al een blunder op zichtquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:56 schreef Sloffie het volgende:
een beste meid wel, maar ze meurt uit d'r bek, rookt shag en zuipt echt bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |