Omdat ze een lekker pijpsmoeltje heeftquote:Op zondag 26 maart 2006 00:04 schreef adidas het volgende:
Waarom heeft bijna iedereen een avatar van die lompe dozen. De maken zich fucking belachelijk in clips (wat onze Meki ook doet) en krijgen nog 2 serieuse topics ook :S
Counterstrikequote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:47 schreef Boomlaars het volgende:
ben ik nou de enige die die back dormitory boys grappiger vind dan pomme & kelly? (die gast die op de achtergrond quake ofzo zit te spelen)
2?Moet je hier eens kijken: Adoreer ALHIER Pomme ende Kelly 8quote:Op zondag 26 maart 2006 00:04 schreef adidas het volgende:
Waarom heeft bijna iedereen een avatar van die lompe dozen. Ze maken zich fucking belachelijk in clips (wat onze Meki ook doet) en krijgen nog 2 serieuse topics ook :S
Eigenlijk is dat wel waar ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:47 schreef adidas het volgende:
Een knipoog?? Kom op zeg... Dit is gewoon jezelf belachelijk maken door clips online te zetten waar je debiel in playbackt. Sad sad people
Doe maar normaal dan doe je gek genoegquote:Op zondag 26 maart 2006 23:47 schreef adidas het volgende:
Een knipoog?? Kom op zeg... Dit is gewoon jezelf belachelijk maken door clips online te zetten waar je debiel in playbackt. Sad sad people
Schrijf een roman.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind Kelly (van Pomme) echt super. Ik vind haar grappig, schattig,
lief
en mooi.
Weet niet of ze nog vrij is, maar zo ja: Ja, ik wil.
![]()
Ik voel me meteen gelukkig als ik haar zie.![]()
Wat vinden jullie van haar? Heeft iemand foto's?![]()
Get-a-life?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind Kelly (van Pomme) echt super. Ik vind haar grappig, schattig,
lief
en mooi.
Weet niet of ze nog vrij is, maar zo ja: Ja, ik wil.
![]()
Ik voel me meteen gelukkig als ik haar zie.![]()
Wat vinden jullie van haar? Heeft iemand foto's?![]()
Goed idee, bedankt.quote:
Eh, wrom? Ik vind 'r gewoon leuk.quote:
Ze heeft echt je hart geraakt men, ik leef met je mee.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goed idee, bedankt.![]()
Is er nog een 'adoreer Pomme en Kelly'-topic? Ik zag dat daar een deel 8 van was maar daar kon ik niet meer op reageren. Is er inmiddels een vervolg?
Kelly![]()
Dank je wel. Ik vind haar ogen zo leuk. En ze doet zo schattig. Ik word helemaal blij van d'r.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:27 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ze heeft echt je hart geraakt men, ik leef met je mee.![]()
Ik snap echt niet hoe je zelf belachelijk kan maken als je het zelf voor de gein doet. Dat kan imo pas als je het serieus bedoeld, maar het belachelijk is. Wat in dit geval zeker niet het geval is.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:47 schreef adidas het volgende:
Dank je welquote:Op maandag 27 maart 2006 23:28 schreef Badabingea het volgende:
[..]
laat die jongen zijn gevoelens delen met ons![]()
Hoe oud ben je? 50?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik vind haar ogen zo leuk. En ze doet zo schattig. Ik word helemaal blij van d'r.![]()
Mee eens. Goed geformuleerd. Toch nog iets geleerd vandaag, op de valreep.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je zelf belachelijk kan maken als je het zelf voor de gein doet. Dat kan imo pas als je het serieus bedoeld, maar het belachelijk is. Wat in dit geval zeker niet het geval is.
Het is hetzelfde als je een belachelijke outfit aantrekt naar een feest om er zo geinig mogelijk uit te zien. Het is het verschil tussen om iemand lachen en iemand uit lachen.
Dat maak je tegenwoordig niet meer nee.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel
Is toch fijn als mensen nog zo openhartig zijn?![]()
![]()
Eh, nee, 32.quote:
Ik probeer het openhartig zijn in ere te herstellen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:30 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat maak je tegenwoordig niet meer nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |