Wanneer je de taak van de OR ziet die de PPR voorzag , dan is de ondernemer nog alleen maar daar, om zijn geld ter beschikking te stellen , SCH.quote:
Je zeikt klep, Sidekick, het gaat ook om kamerleden, en het is jou ook duidelijk dat ik het over het verbieden van betaalde bijbanen heb.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit is al jaren de realiteit voor ministers. En hoe het openbaar maken van je werkzaamheden een afwijzing is van een volksvertegenwoordiging vanuit de maatschappij is weer die zeer onnavolgbare, en ronduit foute, logica.
Tweede golfoorlog was wel door VN gesanktioneerd, en daar werd ook tegen geageerd door GL. Net als men over Afganistan zeurt.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De veiligheidraad heeft de invasie van Irak niet goedgekeurd waardoor het eenzijdige handelen van de VS en GB nodig was. Enzo.
Oh please, dat is kommaneukerij en jij weet ook dat de stellingname krom als hoepels is.quote:Dat een VN-vredesleger per definitie ingrijpen impliceert is geen logica trouwens. Volgens mij houdt een vredesleger ook juist in dat je alleen ingrijpt wanneer het oorlog is, en niet preventief gaat handelen zoals de huidige doctrine is.
[..]
Omdat een VN-troepenmacht niet een Nederlandse troepenmacht is.
De Tweede Golfoorlog is niet door de VN gesanctioneerd. Lees Resolutie 1441 maar.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tweede golfoorlog was wel door VN gesanktioneerd, en daar werd ook tegen geageerd door GL. Net als men over Afganistan zeurt.
Alles, want het vermoordt alle ondernemingszin bij leidinggevenden en werknemers. De slecht-presterenden worden de hand boven het hoofd gehouden en de goed presterenden worden niet extra beloond. Het is de Walgelijke World According To Ria Beckers.quote:
Dat is een heel beperkte uitleg en ook nogal een belediging naar ondernemers en werknemers toe.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:57 schreef Ippon het volgende:
[..]
Alles, want het vermoordt alle ondernemingszin bij leidinggevenden en werknemers. De slecht-presterenden worden de hand boven het hoofd gehouden en de goed presterenden worden niet extra beloond. Het is de Walgelijke World According To Ria Beckers.
Tja, zou kunnen. Ik heb nog geen argumenten gelezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Niettemin is het wel een waarheid als een koe.
Doe dan eens leuk, en ga eens onderzoeken wat er met al die collectieve bedrijven is gebeurt die men in de jaren 60 en 70 is begonnen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, zou kunnen. Ik heb nog geen argumenten gelezen.
Vertelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doe dan eens leuk, en ga eens onderzoeken wat er met al die collectieve bedrijven is gebeurt die men in de jaren 60 en 70 is begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |