Wat heb je met het geld gedaan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een scooter
en ik wou een dure geen goedkope........en die kreeg ik niet (had 2400 gulden gespaart en moest nog 800 gulden hebben.. maar dat kreeg ik niet van pappa en mamma)..... dus heb ik de hele tijd gefietst
maar ze moeten stil zitten en krijgen niet steeds een klap op hun heupenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:51 schreef barman het volgende:
Volwassenen beweerden destijds dat te veel skippyen niet goed was voor de ontwikkeling van het bekken. Tegenwoordig worden ze juist gebruikt op scholen als stoel voor de motorische ontwikkeling van overactieve 'wiebelkinderen'.
precies, maar wel twee netten die wél de moeite van het bekijken waren. Ik had een zwart wit blaupunkt, met 8 voorkeuzeknoppen. en sneeuw, heel veel sneeuwquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hiero idem. Zelf prutsen met een antenne, die ik later gelukkig wel op het balkon mocht leggen. 2 Netten inderdaad.
Och arme, geen computer! Wat een leed werd kinderen in de jaren 80 aangedaan!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Helaas nooit gehad mijn eerste PC was pas veel later een 386 SX 33 Mhz met 2 MB intern en een 80 Mb harde schijf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |