Ik weet alleen niet meer hoe dat heette.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:24 schreef Jane het volgende:
Zo'n modelhoofd, waar dan allemaal make-up spul bijzat en krullers, zodat je het kon opmaken en het haar kon doen.
Als ik er nu aan denk, dan denk ik "Ach, het was ook niks. Groot gelijk dat mijn ouders dat niet voor me gekocht hebben. Ik zou er snel op uitgekeken zijn", maar toen leek het me geweldig leuk!
Ik heb die!! geluid doet het nog steeds!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:40 schreef MadMarine het volgende:
hét thunderbirds eiland!!! met geluid en alle voertuigen!
oooo, wat heb ik dat vaak aan sinterklaas gevraagd, maar nooit gekregen
elke jaar kreeg ik weer andere (goedkope) meuk, waar ik vervolgens niks meer mee deed
Yep, hier net zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:46 schreef Magistic het volgende:
Zo'n elektrische 'trap'auto. Dat leek me echt supergaaf!
Oh, maakt niet uit hoor. Ik ben ook geen 40+.quote:
Dit klinkt wel heel zieligquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:00 schreef golfer het volgende:
Een Batmanpak, stond 2 jaar op het Sinterklaasverlanglijstje. Nooit gekregen.
Een nieuwe fiets. Nooit gekregen. Altijd de afdankertjes van mijn oudere broer of een tweede-handsje.
Nee hoor, maar mijn ouders moesten echt destijds de eindjes aan elkaar schrapen.quote:
Klinkt een beetje als die oude conference van Toon Hermans over Sinterklaas.quote:
En wel meer van de transformers. Meestal kreeg ik veel lego, dat wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:04 schreef Sandertje21 het volgende:
Mij staat me nog wel iets bij van een optimus prime (autobots!) die ik erg graag wilde maar nooit heb gekregen.
Dat heb ik wel gehad!quote:
Deze?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als die oude conference van Toon Hermans over Sinterklaas.
Mijn broertje had een racebaan. Maar behalve dat ze wel eens leuk uit de bocht vlogen was daar verder weinig aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gehad!
Zie je, ik had ook niet moeten twijfelen over de motieven van mijn ouders m.b.t. de racebaan. Ze gaven me wel gewoon ander 'jongensspeelgoed' als ik dat wilde.
Die motordingetjes waren ook lang zo leuk niet als die plastic aanelkaarverbindbanen waarmee je een hele kamer vol kon bouwenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mijn broertje had een racebaan. Maar behalve dat ze wel eens leuk uit de bocht vlogen was daar verder weinig aan.
Die hadden mijn neefjes!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:13 schreef Dagonet het volgende:
die plastic aanelkaarverbindbanen waarmee je een hele kamer vol kon bouwen
Je kon vaak niet meer lopen in de kamer waar dat ding lag, overal brak je je nek.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die motordingetjes waren ook lang zo leuk niet als die plastic aanelkaarverbindbanen waarmee je een hele kamer vol kon bouwen
Hitcar bedoel je toch? Had ik ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:13 schreef Dagonet het volgende:
Die motordingetjes waren ook lang zo leuk niet als die plastic aanelkaarverbindbanen waarmee je een hele kamer vol kon bouwen
Zelfde principe in ieder gealquote:
Ik heb nooit een TV op m'n kamer gehadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:33 schreef Jane het volgende:
Valt misschien niet echt onder 'speelgoed', maar ik weet ook nog heel goed dat ik heel lang heb moeten wachten tot ik tv op mijn slaapkamer mocht. Ik geloof dat ik hem uiteindelijk op mijn 16e of 17e kreeg. Mijn ouders vonden het gewoon niet gezellig als ik op mijn kamer tv zou gaan zitten kijken.
Moet je nu mee aankomen!
Verder waren ze overigens wel tof hoor, want er stonden wel gewoon 2 tv's in de huiskamer, voor het geval iemand iets anders wilde zien.
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb nooit een TV op m'n kamer gehadzelfde reden
ik kreeg hun oude zwart/ wit TV op m`n kamer toen ze een kleuren TV aanschafte, antenne erop en ik had sneeuwerig NED 1 en NED 2quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb nooit een TV op m'n kamer gehadzelfde reden
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:08 schreef Jane het volgende:
Klinkt een beetje als die oude conference van Toon Hermans over Sinterklaas.
"Ik zette mijn schoen 's avonds en dan was ik blij dat hij er de volgende ochtend nog stond!"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar die was wel erg herkenbaar voor mij.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:13 schreef Jane het volgende:
"Ik zette mijn schoen 's avonds en dan was ik blij dat hij er de volgende ochtend nog stond!"![]()
40+ ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:34 schreef houtjes het volgende:
Vond ook alles leuk, maar kan zo niets op noemen wat ik graag wilde maar nooit gekregen heb...slecht he eigenlijk
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:13 schreef Jane het volgende:
[..]
"Ik zette mijn schoen 's avonds en dan was ik blij dat hij er de volgende ochtend nog stond!"![]()
Hiero idem. Zelf prutsen met een antenne, die ik later gelukkig wel op het balkon mocht leggen. 2 Netten inderdaad.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:43 schreef laffer het volgende:
ik kreeg hun oude zwart/ wit TV op m`n kamer toen ze een kleuren TV aanschafte, antenne erop en ik had sneeuwerig NED 1 en NED 2![]()
Eeeh, een ballenbak?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:28 schreef wendytje het volgende:
raad eens wat ze daar hebben?
Wat kinderen niet leuk vinden, he?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:50 schreef Robin__ het volgende:
Zelf vond ik elektrische grasmaaiers helemaal het eindeen die wilde ik dus ook graag hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |