Agree, tijdje niet gehoord.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:33 schreef broer het volgende:
Men at Work - Down Under
Ik zal de radio niet uitzetten als ik het hoor, maar er moet wel noodlottig veel van Groenlands ijskap smelten voordat het ook maar in de buurt zou komen van de schaduw van mijn lied van de dagquote:
Ik ben ook niet echt blij met het nummer. Maar 'Lied van de dag' ging toch over een lied dat je dag beheerste en niet per se een ontzettend mooi nummer? En 'Down Under' beheerste gisteren even mijn dag... Helaas.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:20 schreef GLO het volgende:
Ik zal de radio niet uitzetten als ik het hoor, maar er moet wel noodlottig veel van Groenlands ijskap smelten voordat het ook maar in de buurt zou komen van de schaduw van mijn lied van de dag![]()
Oh, is dat zo? Tja, ben pas ingestapt bij het vorige topic en ook dat had geen OP. Dus heb ik het naar eigen inzicht geïnterpreteerd - mijn favo nummer van de dag. En zo te zien ben ik niet de enige. Misschien handig als TS (wie?) er alsnog een OP tegenaan gooit...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt blij met het nummer. Maar 'Lied van de dag' ging toch over een lied dat je dag beheerste en niet per se een ontzettend mooi nummer?
Volgens mij heeft thaleia al eeuwen niet meer in dit topic gepost.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:46 schreef GLO het volgende:
Misschien handig als TS (wie?) er alsnog een OP tegenaan gooit...
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Patti Smith - Land: Horses/Land of a Thousand Dances/La Mer (De)
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Koushik - Be With
Mee eensquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef bigshadow het volgende:
My brightest diamond - Something of an end
Wat een waanzinnig mooi nummer![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:58 schreef OMG het volgende:
Depeche Mode - Home
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef Skanqua het volgende:
Maxïmo Park - Postcard of a Painting
Na-aperd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nada Surf - Always Love
Ik zag hier trouwens vanochtend een clip van op een muziekzender (TMF of MTV, welke van de twee weet ik niet meer) voorbij komen. Het album heb ik al een tijdje. Best leuk als tussendoortjequote:
Die clip is ook briljantquote:Op zondag 2 april 2006 18:53 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik zag hier trouwens vanochtend een clip van op een muziekzender (TMF of MTV, welke van de twee weet ik niet meer) voorbij komen. Het album heb ik al een tijdje. Best leuk als tussendoortje.
quote:Take it easy with me,please
touch me gently
like a summer evening breeze
take your time,make it slow
andante, andante
just let the feeling grow
Make your fingers soft and light
let your body
be the velvet of the night
touch my soul, you know how
andante, andante
go slowly with me now
I'm your music
I'm your song
play me time and time again
and make me strong
make me sing
make me sound
andante, andante
oh, please don't let me down
There's a shimmer in your eyes
like the feeling
of a thousand butterflies
please don't talk, go on, play
andante, andante
and let me float away
I'm your music
I'm your song
play me time and time again
and make me strong
make me sing
make me sound
andante, andante
oh, please don't let me down
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:48 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Band of Horses - The Funeral
Nummer? Ik stem voor Lazy!quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:28 schreef Skanqua het volgende:
Pete Philly & Perquisite
Klinkt als een goede verbetering, maar mij is het om het even.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:59 schreef Beathoven het volgende:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen dit topic en 'wat luister je nu oude stijl'? Aangezien het eenzelfde opsomming van namen is
Is het geen idee om vanaf deel 10 een nieuwe reeks te maken die wat uitgebreider is en b.v. met dezelfde opzet in elkaar zit als 'wat luister je nu nieuwe stijl'. Kortom dat er aangegeven wordt waarom het lied het 'lied van de dag is b.v. omdat het bij een nieuwsfeit past of omdat het een x aantal jaar geleden op dezelfde dag of in dezelfde periode actueel was ivm een gebeurtenis (U2 - Sunday bloody sunday b.v).
Het grote verschil is dat er hier maar een nummer per dag gepost kan worden, dus dat dit topic niet kan gebruikt worden als postopkrikgedoe.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:59 schreef Beathoven het volgende:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen dit topic en 'wat luister je nu oude stijl'? Aangezien het eenzelfde opsomming van namen is
Goede keuzequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:06 schreef Skanqua het volgende:
The Beatles - Strawberryfields Forever
Beatles sletje.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goede keuze![]()
Death cab for Cutie - Soul meets body
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:54 schreef MaJo het volgende:
Death cab for Cutie - Soul meets body
Die wilde ik er ook net neerzetten.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:39 schreef DaisyDuke het volgende:
Gnarls Barkley - Crazy
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The Strokes - What Ever Happened?
zin in 11 juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |