quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:51 schreef Eilanden het volgende:
Ik zie dat DS ook weer boven water is
Ik ben net zo verquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Ga jij nou maar Prisondinges kijken. Hup wegwezen, anders verklap ik het einde.
Hoe is het met de kater ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:53 schreef DarkShine het volgende:
Avond! Iets sterks voor mij aub!
Nee ik ben niet 1 van de 250 gearresteerden...
Rood-witquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan zie je gelijk in wat voor toptenueik wekelijks moet spelen
Je durft er nog trots op te zijn?quote:
Omdat Golfer het noemde nam ik ook voor het eerst een kijkje, maar inderdaad kansloos. En die kansloze mannen hebben nog behoorlijk wat babbels ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
De Buitenlandse Bruid is weer behoorlijk kansloos.
Die is stukquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef Noca het volgende:
Waar zit die alternatieve fok search ook alweer?
Come on Clau .. we hebben weeeeeeeeken achter jullie aan moeten hobbelen, dus we moeten ervan genieten dat we nu boven groen-wit staanquote:
Je mag wel een weekje blij zijn hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Come on Clau .. we hebben weeeeeeeeken achter jullie aan moeten hobbelen, dus we moeten ervan genieten dat we nu boven groen-wit staan
Same here, 2 uur geslapen. Was om half 6 terug uit het jodendorp...quote:
Ik heb toch stille hoop dat dat langer gaat duren, zeker met twe thuiswedstrijden op komst! Misschien dat de uitwedstrijd tegen die Grunningers de sleutelwedstrijd wordt!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je mag wel een weekje blij zijn hoor
Lekker op tied!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Same here, 2 uur geslapen. Was om half 6 terug uit het jodendorp...
de sCh clubjes mogen toekijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:01 schreef SCH het volgende:
Oh gos, vechten de B-clubjes weer met elkaar
Zodra de C-clubjes mogen meedoen ben jij met heerenveen ook welkom.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:01 schreef SCH het volgende:
Oh gos, vechten de B-clubjes weer met elkaar
We zullen zien. Als we de uitwedstrijden goed doorkomen wel jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb toch stille hoop dat dat langer gaat duren, zeker met twe thuiswedstrijden op komst! Misschien dat de uitwedstrijd tegen die Grunningers de sleutelwedstrijd wordt!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zodra de C-clubjes mogen meedoen ben jij met heerenveen ook welkom.
Omhaaltje oefenen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zodra de C-clubjes mogen meedoen ben jij met heerenveen ook welkom.
Wij zijn op ons best tegen de top 3 ipv provinsjale b-teams.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zeker met jullie programma de komende weken
Wat hebben jullie in de beker gedaan gisteren?quote:
Dat maak jij ervan ... we zijn gewoon een a-teamquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij zijn op ons best tegen de top 3 ipv provinsjale b-teams.
En zeg nou niet dat je geen b-team bent, want dat moest ik steeds aanhoren, notabene verloren van een b-team waarvan de hele verdediging ontbrak
In de beker gezien dat jullie daar op jullie best tegen zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
En zeg nou niet dat je geen b-team bent, want dat moest ik steeds aanhoren, notabene verloren van een b-team waarvan de hele verdediging ontbrak
SCHerp.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
In ieder geval geen trauma opgelopenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat hebben jullie in de beker gedaan gisteren?
Die hadden ze nogquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In ieder geval geen trauma opgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |