Hoezo?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Degene die daadwerkelijk die usericon post in dit topic is wel héél triest.
Inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:47 schreef Koenz0r het volgende:
Post hem dan Ruige Rijder!
en fokkng hell wat een kut avatar heb ik
dat was z'n kloon, dat was bendeleider...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:44 schreef The_Dijkstra het volgende:
Kent iemand nog die vorige usericon van de user BrauN, voordat hij aan kwam zitten met die baardmans?
Het was een Nazi-soldaat, met daarachter een Duitse vlag. Heeft iemand hem misschien nog?
Die chick in jouw avatar.. het is net of ze zingt: 'all I want is you to fuck me'quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga het voor je regelen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:54 schreef The_Dijkstra het volgende:
Btw, kan een modje al deze baggerposts verwijderen zodat het topic weer schoon is?
Dank u
Dat zijn je gedachten die dat in dat praatgat stoppenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:51 schreef Burbo het volgende:
[..]
Die chick in jouw avatar.. het is net of ze zingt: 'all I want is you to fuck me'
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kun je me ook uitleggen waarom het triest isquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie ermee op de proppen komt.
het is zeker banwaardig ofzo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:56 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Kun je me ook uitleggen waarom het triest is
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:57 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
En wat heeft dat met triest te maken?
Relatie tussen banwaardig zijn van zijn usericon, en het triest zijn als je ermee op proppen komt.quote:
Of via screenshot die ooit gemaakt is van McDonald bieractie, of via webarchieven?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef TC03 het volgende:
Een usericon van BrauN van jaren oud, die jij hebt bewaard op je PC.
Nee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:39 schreef Doderok het volgende:
Braun? Bedoel je niet ErwinRommel?
BrauN had in zijn wilde jaren ook zo'n plaatje.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:39 schreef Doderok het volgende:
Braun? Bedoel je niet ErwinRommel?
die 'chick' is 15, die ff normaal zeg...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:51 schreef Burbo het volgende:
[..]
Die chick in jouw avatar.. het is net of ze zingt: 'all I want is you to fuck me'
Die kunnen nog niet neuken? Het kan op veel jongere leeftijd!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
die 'chick' is 15, die ff normaal zeg...
ja, jehebt helemaal gelijk...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een onvoorstelbaar vuilnistopic ook weer trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |